Ga naar inhoud

Heavenli : 20 juni 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Ruim 7 jaar geleden liet ik door Dr. Visser mijn borsten vergroten. Al een paar jaar geleden begon ik last te krijgen van kapselvorming aan de rechterkant. Ik ben terug geweest bij Dr. Visser en mijn vermoeden wat betreft kapselvorming klopte. De operatie, mede door de kosten, Dr. Visser heeft het niet over een vergoeding van de zorgverzekering gehad, de operatie lang uitgesteld. Nu het echt lelijk aan het worden is en toch wel een beetje pijnlijk soms toch de knoop doorgehakt om de operatie door te zetten. 

Aangezien ik een half jaar na de eerste borstvergroting een herseninfarct heb gekregen en daar nu bloedverdunners door slik wilde ik liever naar een ziekenhuis dan naar een kliniek. In het verleden al veel goeds over Dr. Nio gelezen dus gekozen voor Dr. Nio in het OLVG-west. 20 juni word ik al geopereerd, overmorgen dus :o, ik heb nu 320 cc, maar dat gaat iets meer worden nu, omdat mijn borsten door een zwangerschap iets slapper zijn geworden en omdat ik bang ben dat aan de rechterkant ruimte overblijft als het kapsel weg is gehaald. 

 

Meteen nog even een vraagje: bij Dr. Visser werd ik wakker met een sport bh, die was inbegrepen. In het OLVG is dit niet het geval begreep ik, maar nu ben ik eigenlijk vergeten te vragen of ik de bh mee moet nemen daarheen of dat er eerst verband omheen zit o.i.d.? Ik vind het een fijn idee om straks in het ziekenhuis geopereerd te worden, maar de informatieverstrekking en communicatie haalt het bij lange na niet bij de Arenborghoeve. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Oeh wat spannend!!! Maandag gewoon al je operatie!
Krijg je monobloc hydrogel? Of heb je de siliconenprothesen destijds gekregen van Visser? En nu?

Heftig.. een herseninfarct op jonge leeftijd.. Ben je er wel helemaal van hersteld? Geen restverschijnselen?

Bh moet je idd meenemen naar het OLVG, ze gebruiken geen verband na de operatie :)

Heel veel succes maandag! :35: 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Je bent al heel snel aan de beurt. Das fijn :)

Wat vervelend dat je vrij snel kapselvorming kreeg.  Hopelijk heb je straks weer mooie boobies.

Hoeveel cc ga je krijgen en welk merk? 

Heel veel succes maandag. Maat dat komt wel goed bij nio. (Ik ga 8 augustus voor een wissel naar nio)

Ik heb begrepen dat je een soort vest aankrijgt daar na de operatie.  Ik weet alleen niet of daar gelijk je bh overheen gaat. De sportbh moet je in ieder geval zelf aanschaffen. 

Hopelijk heb je er al eentje in huis :)

Succes maandag. Ik ga je volgen 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boekjoe word jij in het Park geopereerd? Want daar krijg je idd een vest aan, kreeg ik ook. Maar denk niet dat dat in het ziekenhuis dan ook geld of wel? 

@Heavenli Superspannend en snel al zeg! Ik wens je alvast heel veel succes, zal vast wel extra spannend zijn gezien je vorige bv en het feit dat je op zo'n jonge leeftijd al een herseninfarct gehad hebt. Gelukkig ben je in het ziekenhuis in goede handen :) Ik heb van vele meiden hier opgevangen dat de Ana care fix een heel fijn post-operatief bh'tje is. Deze kun je online bestellen je moet alleen wel een beetje kijken hoe je borsten uit zullen vallen qua maat, ook vallen ze 1 maat kleiner. Misschien kan@best_boobie je daarwel bij helpen met haar glazen bol. Alleen word je maandag al geholpen.. heb je in de tussentijd al iets? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei best_boobie:

sportbh maten vind ik eeeeerg lastig, sorry :) 

Ja het is meer een po bh met lichte compressie.. moet je je omvang meten bladiebladiebla.. kan @Heavenli altijd nog doen dan als ze eenmaal haar nieuwe omvang weet :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Boekjoe:

@Marietje 

Ik word in het olvg geopereerd.  O ja je kunt wel eens gelijk hebben dat vest alleen in parkkliniek is.

Gewoon een sportbh meenemen dus :)

Jep zou ik wel doen ;):) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blegh, gister heel verhaal getypt op mn iPad, zie ik nu dat hij niet geplaatst is. 

Bedankt allemaal, het is voor mij ook allemaal wat sneller gegaan dan verwacht :5:

Ik heb eigenlijk geen idee meer wat ik nu krijg, (slecht geheugen) maar ik weet dat ik nu de Arion SoftOne Siliconen heb, 320 cc. We hadden afgesproken tijdens het consult dat ze net zo groot zouden blijven, maar vorige week pas besloten toch iets groter te willen. Dat heb ik telefonisch besproken met Dr. Nio en die gaat nu kijken wat mooi is. Mn borsten zijn namelijk toch wat verslapt na mn laatste zwangerschap, althans, de linker, de rechter is keihard. Ik ben ook bang dat die best wat is uitgerekt door het kapsel en dat die met 320 cc straks helemaal slap is. Het is nu dus nog een verrassing wat het gaat worden. 

Sport bh heb ik klaarliggen, op aanraden van Dr. Nio zelf de Triumph TriAction met klittenband op de bandjes gekocht. Ik heb iets groter gedaan dan ik nu heb, want het is niet de bedoeling dat ze veel groter worden. 

Het kan trouwens zijn dat ik een nacht moet blijven, door mijn gezondheid, maar laten we hopen dan ik morgen gewoon lekker thuis ben om deze tijd. 

@best_boobie wat betreft de restverschijnselen: Ik mag op zich niet klagen, ik kan weer lopen, het gevoel aan de rechterkant is zo goed als terug, wel snel moe, slecht geheugen en concentratie, dat soort dingen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeahh het is achter de rug! Het is allemaal goed gegaan gelukkig!  Ik heb geen pijn en gelukkig geen drains. Ik was als 2e aan de beurt dus gelukkig niet al te lang nuchter. Nu een nachtje blijven en dan morgenochtend als het goed is lekker naar huis. Er zit nu trouwens 400 cc in! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Heavenli:

Yeahh het is achter de rug! Het is allemaal goed gegaan gelukkig!  Ik heb geen pijn en gelukkig geen drains. Ik was als 2e aan de beurt dus gelukkig niet al te lang nuchter. Nu een nachtje blijven en dan morgenochtend als het goed is lekker naar huis. Er zit nu trouwens 400 cc in! 

@Heavenli

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies.  Hopelijk kun je een beetje slapen vannacht. 

Wat fijn dat alles goed gegaan is en dat je snel aan de beurt was.

Weet je ook welk merk je gekregen hebt? 

Fijn herstel gewenst,  laat je maar lekker verwennen :)

En ik ben heel benieuwd naar je foto's 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik toch een beetje te licht heb gedacht over het herstel, want ik ben zooo moe! Ik voel me ook niet helemaal 'aanwezig' steeds. Vanmorgen even met m'n vriend mee naar de supermarkt en ik stond gewoon constant in de weg voor mensen omdat ik aan het wegdromen was :blush: 

Gelukkig gaat het met m'n borsten wel heel goed, ik was na de operatie wat teleurgesteld over de grootte, het was toch anders om van 2 theezakjes naar 320 cc te gaan dan nu van 320 cc naar 400 cc. Ik miste gewoon dat 'wauw-effect' toen ik onder het operatieschort keek. Maar nu ben ik helemaal blij als ik in de spiegel kijk, want ik vond de grootte prima zoals ze waren, het past bij mijn lichaam en ik ging helemaal niet voor grotere borsten, maar voor gelijke borsten die allebei even zacht zijn. En gelijk zijn ze, eindelijk geen scheve truitjes meer en straks weer gewoon een bikini aan zonder franjes en vulling! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Heavenli Hoe gaat het vandaag? Hopelijk voel je je al weer wat beter. 

Die narcose kun je best last van hebben hoor. Daar reageert iedereen anders op.

Fijn te lezen dat je blij met je boobies bent.  Gelijke en mooie  borsten is ook veeeeel belangrijker dan grote borsten :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Heavenli:

Het gaat gelukkig een stuk beter, maar nu moet ik er om denken dat ik niet te veel doe haha. 

Zo even kijken of het lukt om een foto te maken! 

Oeh jaaaa foto! Hebben we wel eens gezegd dat we hier heel erg veel van foto's houden? Ik zit klaar hoor! Kom maar door met die tetten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 1 week po en dus op controle bij Nio. 

Hij vond het er goed uitzien. Ik heb toch meteen even aangegeven dat ik zo weinig info kreeg toen zei hij dat dat ook niet nodig is, want ik mag gewoon alles doen behalve heftig zwaaien enzo haha. 

Hij heeft mijn bh opnieuw aangedaan bij me, die moest een stuk lager zodat ze kunnen zakken. Dat is even wennen hoor! Heb m'n bh's meestal vrij hoog zitten op m'n rug, nu zit hij nog net niet in m'n middel! 

Verder mag ik (gelukkig) weer autorijden en fietsen! Wat voelde ik me afhankelijk zeg! En ik mag weer wat meer doen, eigenlijk alles behalve 'herhaalde bewegingen' zoals Stofzuigen enzo. 

Nog even bij kunnen kletsen met mijn kamergenote en nu over 4 weken weer terug. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Heavenli:

Vandaag 1 week po en dus op controle bij Nio. 

Hij vond het er goed uitzien. Ik heb toch meteen even aangegeven dat ik zo weinig info kreeg toen zei hij dat dat ook niet nodig is, want ik mag gewoon alles doen behalve heftig zwaaien enzo haha. 

Hij heeft mijn bh opnieuw aangedaan bij me, die moest een stuk lager zodat ze kunnen zakken. Dat is even wennen hoor! Heb m'n bh's meestal vrij hoog zitten op m'n rug, nu zit hij nog net niet in m'n middel! 

Verder mag ik (gelukkig) weer autorijden en fietsen! Wat voelde ik me afhankelijk zeg! En ik mag weer wat meer doen, eigenlijk alles behalve 'herhaalde bewegingen' zoals Stofzuigen enzo. 

Nog even bij kunnen kletsen met mijn kamergenote en nu over 4 weken weer terug. 

Oh fijn zeg! Ik pas na 2 weken 1e controle bij Nio, ik zit alweer te springen om van alles te gaan doen, erg is dat he als je helemaal niks kan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.