Ga naar inhoud

osborne : 15 juli 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

He meis, 

Inderdaad even goed schoon houden, beste is om onder de douche even goed te spoelen , droog deppen met steriel gaas, en dan steriel gaasje erop.

En ik denk dat jouw littekens echt nog niet toe zijn aan allerlei zalfjes, en meis, ook zonder creme genezen littekens, dus daar zou ik me niet druk om maken.

En ja ook hier kan het dus een hechting zijn die niet oplost, en dan een weg naar buiten zoekt, daar lijkt het op de foto het meeste op.

Je kunt altijd even de foto's mailen naar je pc,op de bovenste foto lijkt het een beetje rood, maar dat kan ook de belichting zijn, want op de onderste zie ik het niet. verder idd in de gaten houden of je geen andere klachten gaat krijgen, en als er meer vocht uit komt, of dat het echt op pus gaat lijken dan moet je wel even bellen naar pc, en niet afwachten.

xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Lindasch,

Even reageren op je bericht... Ik wilde al heel lang mijn wissel maar het kwam er gewoon maar niet van. Ik heb mn eerste vergroting laten doen toen mijn kinderen echt klein waren, de jongste was 3. Ik had toen veel hulp van mijn ouders in huis. Daarna, toen ik eigenlijk aan een wissel toe was, zat ik met teenagers die ik iedere dag heen en weer reed naar scholen en clubjes enz enz. Mijn man was altijd op reis dus stond er eigenlijk altijd alleen voor. Ouders inmiddels een stuk ouder en die konden ook niet met mijn kinderen heen en weer rijden dus stelde ik het maar uit. Daarna gebeurde er heel veel in mijn leven...en de meiden studeren inmiddels allemaal dus ein-de-lijk tijd voor de wissel hahaha...

Wat fijn dat je zo blij bent met je borsten! Ik weet nog wel hoe dat voelde hoor...alles stond zooooveel leuker! Ik kan niet wachten totdat neus en borsten weer normaal zijn, ben het nu wel een beetje zat en wil gewoon weer van alles kunnen doen en zo...ben een beetje een ongeduldig typje. En nu dan weer dat gezeur met dat kleine wondje aan mn borst...hoop niet dat het echt vervelend gaat worden.

Ik zal eens uit gaan vogelen waar ik foto's van mijn voor en na borsten kan plaatsen, ben een beetje onhandig met dit soort dingen...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Ik heb net toch maar even met de kliniek gebeld want er komt nog steeds wat vocht uit, hoewel het maar een druppeltje is. Het schijnt normaal te zijn dat wanneer een hechting oplost er een zuur vrijkomt die dit kan veroorzaken, volgens Sanne dan. Ik kan er wat betadine opsmeren en verder niets aan doen. Zou vanzelf over moeten gaan. Enigszins gerust gesteld maar hoop toch dat het snel gewoon dicht gaat...

Het is niet roder geworden dus dat is ok. Ik voel zo nu en dan een steek(je) in die borst maar dat hoeft er natuurlijk niets mee te maken te hebben. Blij dat ik gebeld heb want ga woensdag naar Londen voor een paar dagen en heb echt geen zin om daar met een ontsteking of zo te lopen. We zien het...maar ns wat jodium gaan smeren.

x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je toch even gebeld hebt, zo weet je nu ook vanuit de kliniek dat het geen kwaad kan,en idd vermoedelijk een onopgeloste hechting is,  maar blijf het wel goed in de gaten houden.

En af en toe een steek zal je nog wel vaker gaan voelen meis, is een teken van genezing, je zenuwen gaan ook verder herstellen en die geven dan een pijnprikkel af.

Oh lekker een paar dagen er tussen uit, heerlijk meis, geniet er maar van.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.