Ga naar inhoud

TaraB : 2 september 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

19 minuten geleden zei MeisjemetAcup:

Zeker eens lezen, staat nog nuttige informatie in :) en oeie ja, ik ben ook zo, ik beweeg mega veel in mijn slaap en altijd op mijn zij dus ik zie al 2 weken af :D ik val nooit in slaap :P ik probeer op mijn zij te slapen maar dat voelt nog te stijf en pijn aan mijn borstbeen.. Ik ben dan ook bang dat mijn borsten scheef zouden staan als ik wakker word haha :45:

Haha ja precies ik ook! Heb al geprobeerd afgelopen weken afentoe op mn rug te slapen, maar dat was niet zon succes :P haha ja kan ik me voorstellen! Zo gek dat er ineens iets aan/op je lichaam hangt haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie
7 minuten geleden zei TaraB:

Haha ja precies ik ook! Heb al geprobeerd afgelopen weken afentoe op mn rug te slapen, maar dat was niet zon succes :P haha ja kan ik me voorstellen! Zo gek dat er ineens iets aan/op je lichaam hangt haha

Haha ja vanavond zal het wel moeten lukken he :D en ja niet normaal, is echt nog wennen hoor! Zelf als ik mijn armen beweeg bots ik tegen mijn borsten. Dan denk ik van: hunk haha zo raar :D 

Ik ga vanavond even iets drinken met vrienden, hopelijk krijg ik geen stampen en merken ze het niet :D mijn vriend is wel mee dus die kan wat op me letten :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei MeisjemetAcup:

Haha ja vanavond zal het wel moeten lukken he :D en ja niet normaal, is echt nog wennen hoor! Zelf als ik mijn armen beweeg bots ik tegen mijn borsten. Dan denk ik van: hunk haha zo raar :D 

Ik ga vanavond even iets drinken met vrienden, hopelijk krijg ik geen stampen en merken ze het niet :D mijn vriend is wel mee dus die kan wat op me letten :P 

Haha ja dat heb ik nu ook al! Het is nu niet echt groter dan wanneer ik een dikke bh aanhad, maar als je daar tegen aan stootte merkte je daar niks van en nu inderdaad ineens wel en het is ook nog zacht! Zo raar! Haha :) 

Oh ben benieuwd hoe dat gaat! Ik wil het ook zoveel mogelijk geheim houden, ben echt benieuwd of mensen dat nu zullen zien of niet haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei TaraB:

Haha ja dat heb ik nu ook al! Het is nu niet echt groter dan wanneer ik een dikke bh aanhad, maar als je daar tegen aan stootte merkte je daar niks van en nu inderdaad ineens wel en het is ook nog zacht! Zo raar! Haha :) 

Oh ben benieuwd hoe dat gaat! Ik wil het ook zoveel mogelijk geheim houden, ben echt benieuwd of mensen dat nu zullen zien of niet haha 

Ja hier hetzelfde, ik droeg ook een mega push up bh haha :) zeker de laatste maand zodat het zeker niet zou opvallen :D 

alles is vlot verlopen vannacht, geen stampen gehad :D ik had wel brandigere steken in mijn rechterborst maar he, ik ben nog maar 2 weken po dus ik doe dat goed vind ik :D en niemand heeft iets opgemerkt, gelukkig :D

hoe was je nacht meid? Goed geslapen? :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei MeisjemetAcup:

Ja hier hetzelfde, ik droeg ook een mega push up bh haha :) zeker de laatste maand zodat het zeker niet zou opvallen :D 

alles is vlot verlopen vannacht, geen stampen gehad :D ik had wel brandigere steken in mijn rechterborst maar he, ik ben nog maar 2 weken po dus ik doe dat goed vind ik :D en niemand heeft iets opgemerkt, gelukkig :D

hoe was je nacht meid? Goed geslapen? :) 

xxx

Haha mooizo! Ja van die steken begin ik nu afentoe ook te krijgen, gister deed eigenlijk alleen alles rondom mn borsten zeer maar nu ook mn borsten zelf wat meer. 

Dat is ook wel fijn inderdaad! Moet er niet aan denken dat iemand je ineens hard zou omhelzen ofzo (nu dan) :blink:

Ik heb opzich nog redelijk geslapen, wel vaak wakker omdat ik wilde draaien. Vanochtend kon ik echt niet meer blijven in dezelfde houding haha, wat rond lopen zou nu waarschijnlijk ook beter zijn voor mn rug maar lig toch maar weer op bed, word zo misselijk als ik rechtsta :( komt volgens mij ook beetje door de ibuprofen

gaat het slapen bij jou al beter? :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei TaraB:

Haha mooizo! Ja van die steken begin ik nu afentoe ook te krijgen, gister deed eigenlijk alleen alles rondom mn borsten zeer maar nu ook mn borsten zelf wat meer. 

Dat is ook wel fijn inderdaad! Moet er niet aan denken dat iemand je ineens hard zou omhelzen ofzo (nu dan) :blink:

Ik heb opzich nog redelijk geslapen, wel vaak wakker omdat ik wilde draaien. Vanochtend kon ik echt niet meer blijven in dezelfde houding haha, wat rond lopen zou nu waarschijnlijk ook beter zijn voor mn rug maar lig toch maar weer op bed, word zo misselijk als ik rechtsta :( komt volgens mij ook beetje door de ibuprofen

gaat het slapen bij jou al beter? :) 

xxx

Goed dat je redelijk hebt geslapen! :) je zal rap herstellen :D en ja die steken vind ik irritant.. Nu echt heel veel steken :( en ja die rug.. Vreselijk he?! Een beetje rondwandelen kan wel helpen :) ik werd wel niet ongemakkelijk als ik recht stond :/ had wel veel last van mijn maag door die ibuprofen.. 

Slapen gaat al beter bij mij maar toch nog zo onrustig omdat je niet kan bewegen zoals je wilt..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei MeisjemetAcup:

Goed dat je redelijk hebt geslapen! :) je zal rap herstellen :D en ja die steken vind ik irritant.. Nu echt heel veel steken :( en ja die rug.. Vreselijk he?! Een beetje rondwandelen kan wel helpen :) ik werd wel niet ongemakkelijk als ik recht stond :/ had wel veel last van mijn maag door die ibuprofen.. 

Slapen gaat al beter bij mij maar toch nog zo onrustig omdat je niet kan bewegen zoals je wilt..

xx

Ja ik heb nu ook wel steeds meer brandende pijn in mn borsten zelf, en helaas ook wat meer vlagen van misselijkheid/last van mn maag :( denk ook van de ibuprofen, zie er zo wel tegenop om die te moeten nemen... 

Nee snap ik! Dat zal ook nog wel even duren vrees ik

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei TaraB:

Ja ik heb nu ook wel steeds meer brandende pijn in mn borsten zelf, en helaas ook wat meer vlagen van misselijkheid/last van mn maag :( denk ook van de ibuprofen, zie er zo wel tegenop om die te moeten nemen... 

Nee snap ik! Dat zal ook nog wel even duren vrees ik

xxx

Ik weet niet of je al een maagbeschermer slikt, maar als dat niet zo is, kun je beter even iemand naar de drogist laten gaan om die te halen  ( bijv : zantac of pantoprazol )  want ibuprofen kan net  zoals bijv naproxen of diclofenac maagklachten veroorzaken.

Daarbij kun je bijv iets van yoghurt of kwark eten, dit helpt ook bij maagklachten.

Hoop dat het daarna iets beter gaat met de misselijkheid en maagklachten.

Verder wens ik je een goed herstel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

Ik weet niet of je al een maagbeschermer slikt, maar als dat niet zo is, kun je beter even iemand naar de drogist laten gaan om die te halen  ( bijv : zantac of pantoprazol )  want ibuprofen kan net  zoals bijv naproxen of diclofenac maagklachten veroorzaken.

Daarbij kun je bijv iets van yoghurt of kwark eten, dit helpt ook bij maagklachten.

Hoop dat het daarna iets beter gaat met de misselijkheid en maagklachten.

Verder wens ik je een goed herstel.

xx

Dankjewel voor de tip! Voor het weekend zal ik het met kwark proberen dan, zal maandag pas beschermers kunnen halen helaas. 

Bedankt!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei TaraB:

Ja ik heb nu ook wel steeds meer brandende pijn in mn borsten zelf, en helaas ook wat meer vlagen van misselijkheid/last van mn maag :( denk ook van de ibuprofen, zie er zo wel tegenop om die te moeten nemen... 

Nee snap ik! Dat zal ook nog wel even duren vrees ik

xxx

Ooh wat irritant voor jou :( ik ken het gevoel.. Daarom was ik na 3 dagen gestopt met die pillen.. Ik heb vandaag mijn klop gekregen van gisteren.. Echt al heel de dag pijn.. Wat overdaan waarschijnlijk :( hoe is jouw dag verlopen? :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei MeisjemetAcup:

Ooh wat irritant voor jou :( ik ken het gevoel.. Daarom was ik na 3 dagen gestopt met die pillen.. Ik heb vandaag mijn klop gekregen van gisteren.. Echt al heel de dag pijn.. Wat overdaan waarschijnlijk :( hoe is jouw dag verlopen? :)

xx

Ah ja dan wordt je meteen weer met je neus op de feiten gedrukt dus :( maar dacht dat je na 2 weken wel weer rustig het meeste kon? Over 3 weken begint mn studie en dan moet ik wel alleen zien te overleven op kot... :mellow:

ik heb veel geslapen en ben nog misselijk, dus ik neem voorlopig even maar geen ibu meer, de pijn is nog wel goed te doen zo dus hopelijk blijft dat zo. Dus vandaag valt eigenlijk wel weer beetje tegen na gisteren, maar even volhouden, eerste 3 dagen waren het ergst toch?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei TaraB:

Ah ja dan wordt je meteen weer met je neus op de feiten gedrukt dus :( maar dacht dat je na 2 weken wel weer rustig het meeste kon? Over 3 weken begint mn studie en dan moet ik wel alleen zien te overleven op kot... :mellow:

ik heb veel geslapen en ben nog misselijk, dus ik neem voorlopig even maar geen ibu meer, de pijn is nog wel goed te doen zo dus hopelijk blijft dat zo. Dus vandaag valt eigenlijk wel weer beetje tegen na gisteren, maar even volhouden, eerste 3 dagen waren het ergst toch?

xx

Ja hoor ik kan rustig dingen doen maar gewoon nog niet alles qua druk zetten maar je moet je zeker kunnen overleven op kot :D ik ben gewoon rap uitgeput als ik dingen doe. Ik begin binnen 3 weken ook te studeren :P wat studeer je? :) 

De 2de dag is idd zwaarder dan de eerste.. En klopt de eerste 3 dagen zijn het ergste! De maandag voelde ik me al stukken beter! :) dus je kan aftellen :D 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MeisjemetAcup:

Ja hoor ik kan rustig dingen doen maar gewoon nog niet alles qua druk zetten maar je moet je zeker kunnen overleven op kot :D ik ben gewoon rap uitgeput als ik dingen doe. Ik begin binnen 3 weken ook te studeren :P wat studeer je? :) 

De 2de dag is idd zwaarder dan de eerste.. En klopt de eerste 3 dagen zijn het ergste! De maandag voelde ik me al stukken beter! :) dus je kan aftellen :D 

xx

Ja dan zal de eerste weken nog wel zwaar zijn, hele dagen colleges en intro haha. Ik ga naar Gent voor mn master Diergeneeskunde :) heb er al 4 jaar in Antwerpen opzitten! Wat ga jij doen? 

Jaa gelukkig, dat is echt mn houvast! Haha

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei TaraB:

Ja dan zal de eerste weken nog wel zwaar zijn, hele dagen colleges en intro haha. Ik ga naar Gent voor mn master Diergeneeskunde :) heb er al 4 jaar in Antwerpen opzitten! Wat ga jij doen? 

Jaa gelukkig, dat is echt mn houvast! Haha

xx

Ja pff ik zie er al tegen op :D en ooh ik studeer ook in Gent! :D ik heb net mijn diploma accountancy en fiscaliteit behaald en ga nu handelswetenschappen bijdoen :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei MeisjemetAcup:

Ja pff ik zie er al tegen op :D en ooh ik studeer ook in Gent! :D ik heb net mijn diploma accountancy en fiscaliteit behaald en ga nu handelswetenschappen bijdoen :) 

xx

Oh echt! Wat toevallig! :) 

gelukkig hebben we nog eventjes vakantie haha

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei TaraB:

Dankjewel voor de tip! Voor het weekend zal ik het met kwark proberen dan, zal maandag pas beschermers kunnen halen helaas. 

Bedankt!

xx

Ok, nou ik lees dat je gaat kijken het gaat zonder de ibuprofen,als dat goed gaat alleen met paracetamol dan zou dat idd beter zijn, en heb je ook geen maagbeschermers meer nodig, maar voor nu kun je ook nog pepermunt nemen, helpt ook nog tegen maagpijn.

Over het algemeen zijn de eerste 3 tot 5 dagen het ergste, daarna neemt meestal de pijn wel af, maar dit is per persoon verschillend.

Probeer wel echt de eerste weken rustig aan te doen, dit komt alleen maar je herstel ten goede.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Desert-Rose:

Ok, nou ik lees dat je gaat kijken het gaat zonder de ibuprofen,als dat goed gaat alleen met paracetamol dan zou dat idd beter zijn, en heb je ook geen maagbeschermers meer nodig, maar voor nu kun je ook nog pepermunt nemen, helpt ook nog tegen maagpijn.

Over het algemeen zijn de eerste 3 tot 5 dagen het ergste, daarna neemt meestal de pijn wel af, maar dit is per persoon verschillend.

Probeer wel echt de eerste weken rustig aan te doen, dit komt alleen maar je herstel ten goede.

xx

 

Dankjewel voor de tips, ik ga ook zeker pepermunt proberen! 

Ja ik ga ook zeker proberen zoveel mogelijk te rusten, wil inderdaad goed herstellen en dat kan maar 1x!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 1 week po! Maar een andere update dan ik gehoopt had.. Bij mij is de pijn eigenlijk alleen maar erger geworden na de "ergste" eerste 3-5 dagen :( sinds gisteren bijna continu brandend en trekkend gevoel rond mn littekens en de huid erboven, tot onder mn armen en naar mn borstbeen toe. Vandaag nog hetzelfde en ze zijn sinds vanmiddag ook gloeiend dus probeer veel te koelen, maar als ik de icepack er voorzichtig opleg krijg ik allemaal stroomachtige stootjes/steken... :( 

Ik dacht dat dit kwam omdat mijn huid daar zo moet uitrekken dat het zo voelt, het voelt eigenlijk net als een grote brandwond. Maar het blijft nu wel heel lang duren en wordt toch wel vervelend ondertussen... Ik neem nog steeds 4 paracetemol en ik was teruggegaan naar 2 ibu, maar doe er nu maar weer 3...

herkent iemand dit?:22:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Heb jij nog steeds het verband er omheen ? Of kun je al wat zien? bijv rood , zwelling ? Want het kan zijn dat je misschien een reactie hebt op de tape.

Steken is wel normaal en komt vaak voor,omdat je zenuwen weer gaan herstellen en die geven dan weer signalen door, en dit is vaak pijnlijk.

Het gevoel dat je stroomstootjes krijgt tijdens koelen dat kan, omdat door koelen je bloedtoevoer anders word.

Als je het nu niet vertrouwd dan zou ik gewoon even Verdonck contacten.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Desert-Rose:

He meis, 

Heb jij nog steeds het verband er omheen ? Of kun je al wat zien? bijv rood , zwelling ? Want het kan zijn dat je misschien een reactie hebt op de tape.

Steken is wel normaal en komt vaak voor,omdat je zenuwen weer gaan herstellen en die geven dan weer signalen door, en dit is vaak pijnlijk.

Het gevoel dat je stroomstootjes krijgt tijdens koelen dat kan, omdat door koelen je bloedtoevoer anders word.

Als je het nu niet vertrouwd dan zou ik gewoon even Verdonck contacten.

xx

 

 

Ik heb nog het verband erom! Dus kan helaas niks zien.. De plakkers zijn wel al losgelaten maar het blijft nog goed zitten, heb vanochtend al gemaild hoe lang ik het zo moet laten zitten, zal zo niet nog 1,5 week blijven zitten... 

Als het morgen nog zo is zal ik inderdaad maar even contact opnemen

bedankt voor je reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ja is meestal idd 2 weken dat het verband moet blijven, maar sommige hebben "mazzel" als het eerder loslaat en het eraf mogen halen.

Maar met dit soort dingen is het vervelend want je hebt geen idee wat eronder zit.

Hou het even heel goed in de gaten en bij twijfel echt bellen,voor nu inderdaad maar weer even al je pijnstilling nemen, het is niet anders, maar zoveel pijn is ook niet prettig.

Beterschap meis.

( hou voor deze zekerheid even je temperatuur in de gaten)

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Desert-Rose:

Ok ja is meestal idd 2 weken dat het verband moet blijven, maar sommige hebben "mazzel" als het eerder loslaat en het eraf mogen halen.

Maar met dit soort dingen is het vervelend want je hebt geen idee wat eronder zit.

Hou het even heel goed in de gaten en bij twijfel echt bellen,voor nu inderdaad maar weer even al je pijnstilling nemen, het is niet anders, maar zoveel pijn is ook niet prettig.

Beterschap meis.

( hou voor deze zekerheid even je temperatuur in de gaten)

xx

 

Ja ik hoop inderdaad dat het bij mij er ook eerder af mag, ben echt benieuwd hoe het eruit ziet! 

Ja heb vanmiddag mn temperatuur gemeten want heb het best koud (loop al de hele dag met trui haha) en voel warm, maar temperatuur was 37 dus die was toch goed! 

Dankjewel, hoop dat het snel minder wordt want zo is toch even vervelend :( 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Temp zal iets hoger zijn want je slikt natuurlijk paracetamol en ibuprofen en beide zorgen dat de temp daalt, het is nu nog niet zo hoog dat je er iets mee moet, maar hou het wel even in de gaten.

Dit is zeker heel vervelend, en pijn en ongemak hoort erbij, maar als het ineens erger word is dit zeker niet leuk.

Dus kijk het aan tot morgen, en is er geen verandering, gewoon bellen, hoort bij de nazorg.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.