Ga naar inhoud

TaraB : 2 september 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo dames!

Ik heb al wat uurtjes rond zitten kijken op deze site, super handig al die ervaringen! Ik zit er zelf ook aan te denken om een borstvergroting te laten doen. Ik heb nu écht niks, ik heb het laatst eens opgemeten en voor een AAcup moet je 10cm verschil hebben tussen je boven- en ondermaat, ik kom niet eens aan 6cm... :( Daarbij heb ik omvang 80, dat begint al vanaf 80A... Ik zou zó graag eens een BH en bikini kunnen passen! Hoe vaak ik al huilend in een pashokje heb gestaan... 

Vanmiddag ga ik naar de huisarts om er over te praten, ik vind dit heel erg spannend! Ik ga aan haar ook tips vragen voor welke artsen etc, maar heb hier ook al goede info opgedaan. Nu vind ik het wel nog best eng, er zijn altijd risico's aangebonden natuurlijk, ik ben bang wat mensen van me gaan denken (moet ik niet doen, maar toch), ben bang dat het onnatuurlijk wordt en ik zie er best tegenop dat je zolang niks kan. Ik wil ook helemaal geen grote, met een volle Bcup, of kleine C zou ik al blij zijn. Nu heb ik hier wel eens voorbij zien komen welke artsen het heel belangrijk vinden dat het er natuurlijk uitziet, maar dat je er ook hebt die soms nog groter erin stoppen als dat ook past... Dat laatste wil ik dus niet, maar ik weet natuurlijk niet meer welke artsen het nu belangrijk vinden dat het natuurlijk is en kan het zo snel niet vinden... :unsure: Kan iemand me hier misschien nog wat tips overgeven? Ik ben trouwens 1.83m, weeg 64kg, ben bijna 22 en woon in de omgeving van Breda. Dus bij mij zullen de implantaten dan waarschijnlijk wel dual plane geplaatst worden toch als ik het goed begrepen heb hier (aangezien ik amper iets heb)? Vind het wel een groot nadeel dat je er dan nog langer uit ligt, aangezien ik redelijk fanatiek fitness (krachttraining) en ik ook gezien heb dat je grotere kans op draaiing hebt bij dual plane geplaatste implantaten als je veel kracht zet?

Alvast bedankt!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Tara,

Ik kan je niet veel tips geven, aangezien ik zelf nog geen borstvergroting ondergaan heb. Ik wil je alleen maar zeggen dat ik het gevoel ken, "kon ik maar eens een mooie bikini of bh passen" 
Ik ben bij twee chirurgen op bezoek geweest, en beiden hebben ze gezegd dat ze de natuurlijke look prefereren. Ze kijken echt naar wat past bij jou lichaam. Bij dokter De Meyere kan je ook een prothese voor de borst laten plaatsen, dit zijn dan wel specifieke en erg dure prothesen, maar het kan. Hij zei me dat hij bij mij nooit groter zou gaan dan een B cup. Later ben ik bij dokter Verdonck geweest, die de prothesen bij voorkeur dual plane plaatst, in dat geval kon ik ook nog een C cup krijgen, zonder dat het er onnatuurlijk zou uitzien. Nu ben ik zelf enorm aan het twijfelen wat ik nu eigenlijk wil. Een B cup zou eigenlijk best ok zijn moest ik die nu hebben. Maar als je dan een operatie ondergaat van duizenden euro's, neem je dan iets dat best ok is, of ineens grote borsten..? Wat ik wel heel mooi vind, maar misschien niet zou passen bij mij?? Ik heb thuis twee verschillende prothesen-groottes nagemaakt en wissel ze af. Ik heb nog steeds geen idee wat ik nu eigenlijk wil.. Mijn operatie ligt inmiddels al vast bij dokter Verdonck eind augustus, maar de maat, daar ga ik zeker nog eens voor terug. Alle pasprotheses nog eens aandoen en vergelijken.

Ik wens je veel succes en hou me op de hoogte van je avontuur ;) 

Groetjes,

Niunia x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie Niunia!

Ja het is lastig allemaal he! Ik heb volgende week donderdag m'n eerste consult bij Bergman kliniek, ben heel benieuwd! De goede prothese maat kiezen lijkt me inderdaad ook heel lastig... Ik ben zelf eigenlijk echt meer van wat kleinere borsten, maar voor dat geld moet je natuurlijk ook weer niet te klein gaan, maar te groot en er niet blij mee zijn is ook weer zo wat! 

Ik ga ook eens kijken bij die artsen die jij noemt :) Vraagje; wanneer ben jij ongeveer op consult geweest of heb je je operatie gepland? Misschien stomme vraag, maar dan heb ik een beetje een idee hoe lang de wachttijden zijn voor een operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij schiettecatte geopereerd in kliniek amstelveen, en bij hem op consult geweest bij aesthetic beauty clinica veldhoven. Hij opereert vooral makkelijke borsten en wil het ook natuurlijk houden. Voor mij was de max 300cc (1,60 en 46 kilo) ik ben daarmee op een b cup gekomen als ik het opmeet, en een d cup in bh maat. Neppe borsten hebben in bh maat wat meer nodig. Ik heb rond dual plane. Als je echt natuurlijk wil dan is anatomisch misschien iets voor je? Ik wilde graag een beetje bolling want ze raden het af om push up bh's te dragen, is niet goed voor de protheses. Dus vandaar de keuze rond. Ik kom van een aa cup af. Je hebt ook dr nio, die durft blijkbaar wat meer te plaatsen, als ik daarheen was geweest had er vast meer in gekunnen, wat ik ook wel had gewild want vind ze een beetje klein, maar wel zeer tevreden, alles beter dan niks, of ze er nu nep uitzien of niet, ik heb borsten!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Summer2 bedankt voor je reactie! Oh echt, dat van geen pushup beha's dragen wist ik niet! Wel goed om te weten. En gek ook eigenlijk dat het zoveel scheelt in opgemeten maat en de bh maat

Haha ja precies he, beter iets dan niets! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@TaraB Heb net even je verhaal gelezen. Wat erg voor je dat je er zo mee zat, vooral omdat je ook nog zo jong bent. Goed dat je de keuze gemaakt hebt om je borsten te laten vergroten! Over Verdonck heb ik tot nu toe alleen maar goede verhalen gehoord, dus je zal vast in goede handen zijn. Het is al bijna zover!!:D Hoeveel cc is er uiteindelijk besloten om te plaatsen? xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daantje1234 Ja het is al heel lang een groot probleem voor mij helaas :( Vind het nu nog steeds wel beetje lastig, kan me niet voorstellen dat ik zoiets ga laten doen en straks borsten heb! En wat andere ervan zullen denken... 

Ja dat denk ik ook wel, voelde goed bij hem! Het wordt 275 cc :)

Hoe gaat het met jou? Heb net je verslag gelezen, zie dat je pas geopereerd bent! Nog veel last? Daar zie ik ook wel erg tegenop, de pijn en lang niks kunnen doen! (zoals iedereen haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@TaraB Dat snap ik ook wel, is ook niet niks:) Maar probeer je echt niet druk te maken om wat andere mensen zullen denken, je moet alleen aan jou geluk denken! Weet zeker dat je straks zoo blij bent dat het je uiteindelijk niets meer kan schelen wat andere ervan vinden:blush:

Ben idd pas geopereerd, ben nu een weekje po. Gaat eigenlijk wel heel goed de pijn viel me ook erg mee. Alleen dan dat niks doen.. Tja dat is wat minder haha maar ook daar komt weer een eind aan:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis, 

Voelt goed hè, als je eenmaal de beslissing hebt genomen en je mag gaan aftellen. 

Ik word aanstaande vrijdag door Verdonck geopereerd. 

Ik loop er ook al jaren mee, en nu had ik een hele mooie gelegenheid om de stap te zetten, dat heb ik ook meteen gedaan.

nu ben ik al bijna aan de beurt, het wachten schiet echt op. Beloofd ;) 

 

xx lien

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
5 uur geleden zei MeisjemetAcup:

Was je het meisje met de mini-cooper? :) anders heb ik je zien buiten komen :P 

Haha ja dat was ik! :P Wat toevallig :) 

ik moet zeggen dat het me tot nu toe echt meevalt! Paar uur geleden begon de verdoving pas uit te werken (denk ik) dus toen pijnstillers genomen en nu voel ik me weer prima! Alleen opstaan is inderdaad lastig zeg

Ik had alleen wel pijnstiller, ibuprofen en antibiotica tegelijk ingenomen, deed jij dat ook? Merk dat ik daar wel beetje naar van werd, maar ging gelukkig snel weer over. 

Las in jouw topic dat Verdonck er zo positief over was, wat fijn zeg! :) Heb je er nu nog veel last van of niet? 

En dankjewel, hoop inderdaad dat het voorbij vliegt haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha zo grappig :D ik was dus het meisje in het jeanskleedje ;)

en ja, je zag er goed uit amai, je had mij naar buiten moeten zien komen haha :D helemaal suf en zooooveel pijn!

en ik zou de medicatie niet tegelijk innemen.. De pillen in het rode doosje moet je bij het eten nemen 3x/dag en de blauwe nam ik om 4u/ 10u/16 u en 22 u. En antibiotica moest ik 's avonds nemen zei stephanie :)

En pijn is weg als ik geen domme bewegingen doe dn teveel druk zet op men armen: een stopcontact insteken, schuifdeur opendoen doet wel nog pijn.. Ook 's nachts heb ik een enorme druk en voelt het niet prettig maar ik moet niet klagen :) 

En ja je zal het wel zien :D ik hoop dat je zo blijft! Want ik heb afgezien de eerste dagen :D als ik een tip mag geven: ga niet te plat liggen vannacht want dat doet zooooveel pijn.. ( als je kan, doe maar 3 kussens op elkaar) Zeker als je vannacht pijnstiller moet nemen.. (Zet zeker u wekker, dan neem je 1 voor de pijn die komt :) ) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei MeisjemetAcup:

Haha zo grappig :D ik was dus het meisje in het jeanskleedje ;)

en ja, je zag er goed uit amai, je had mij naar buiten moeten zien komen haha :D helemaal suf en zooooveel pijn!

en ik zou de medicatie niet tegelijk innemen.. De pillen in het rode doosje moet je bij het eten nemen 3x/dag en de blauwe nam ik om 4u/ 10u/16 u en 22 u. En antibiotica moest ik 's avonds nemen zei stephanie :)

En pijn is weg als ik geen domme bewegingen doe dn teveel druk zet op men armen: een stopcontact insteken, schuifdeur opendoen doet wel nog pijn.. Ook 's nachts heb ik een enorme druk en voelt het niet prettig maar ik moet niet klagen :) 

En ja je zal het wel zien :D ik hoop dat je zo blijft! Want ik heb afgezien de eerste dagen :D als ik een tip mag geven: ga niet te plat liggen vannacht want dat doet zooooveel pijn.. ( als je kan, doe maar 3 kussens op elkaar) Zeker als je vannacht pijnstiller moet nemen.. (Zet zeker u wekker, dan neem je 1 voor de pijn die komt :) ) 

xxx

Haha ja kan ik me wel herinneren, mooi jurkje was dat! Haha :) ik vertel het net tegen mama; zegt ze "oh pas 2 weken geleden bij haar? Ze zag er al super uit, zag je niks meer aan!" 

Haha ja ik ben nog steeds bang dat de klap nog gaat komen bij mij haha, maar voel me nog steeds fit wel met veeel spierpijn en stijfheid

Ja dat is misschien beter inderdaad! Bij de apotheek zei ze wel dat ik de ibu en paracetemol best tegelijk innam, dan werken ze beter, maar even later zei ze ook de ene om 8u en de andere om 6u dus dat is misschien beter ja!

Oh nou daar zou ik dan ook voor tekenen!! :)  fijn dat het zo goed gaat. Heb je al fotos? :)

Mijn moeder heeft zon verstelbaar bed dus dan kan ik inderdaad beetje zittend slapen, merk nu in de bank ook al dat ik inderdaad niet te plat moet gaan!

At jij 's nachts om 4u dan ook iets bij de pijnstillers innemen?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei TaraB:

Haha ja kan ik me wel herinneren, mooi jurkje was dat! Haha :) ik vertel het net tegen mama; zegt ze "oh pas 2 weken geleden bij haar? Ze zag er al super uit, zag je niks meer aan!" 

Haha ja ik ben nog steeds bang dat de klap nog gaat komen bij mij haha, maar voel me nog steeds fit wel met veeel spierpijn en stijfheid

Ja dat is misschien beter inderdaad! Bij de apotheek zei ze wel dat ik de ibu en paracetemol best tegelijk innam, dan werken ze beter, maar even later zei ze ook de ene om 8u en de andere om 6u dus dat is misschien beter ja!

Oh nou daar zou ik dan ook voor tekenen!! :)  fijn dat het zo goed gaat. Heb je al fotos? :)

Mijn moeder heeft zon verstelbaar bed dus dan kan ik inderdaad beetje zittend slapen, merk nu in de bank ook al dat ik inderdaad niet te plat moet gaan!

At jij 's nachts om 4u dan ook iets bij de pijnstillers innemen?

xxx

Haha dankje :) en ja ik verschoot er ook van: na 1 week was ik al redelijk goed hersteld eigenlijk :D als je mijn topic leest kan je zien wanneer ik ben beginnen afbouwen met medicatie enzo :)

en in de papieren die je van verdonck hebt gekregen staat er uitleg bij de pijnstillers voor moest je het nog niet gelezen hebben :)

Ik hoop dat je klop niet meer gaat komen :) en ooh zalig een herstelbaar bed! Daar kon ik alleen van dromen! :D mijn nek en rug waren gekraakt na 3 nachten.. Dan had ik daar meer pijn dan in men borsten :45:

Ja ik heb al foto's, als je wil voeg ik je toe aan mijn albums :) en ik at ´s nachts alleen iets als ik honger had, anders niet :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei MeisjemetAcup:

Haha dankje :) en ja ik verschoot er ook van: na 1 week was ik al redelijk goed hersteld eigenlijk :D als je mijn topic leest kan je zien wanneer ik ben beginnen afbouwen met medicatie enzo :)

en in de papieren die je van verdonck hebt gekregen staat er uitleg bij de pijnstillers voor moest je het nog niet gelezen hebben :)

Ik hoop dat je klop niet meer gaat komen :) en ooh zalig een herstelbaar bed! Daar kon ik alleen van dromen! :D mijn nek en rug waren gekraakt na 3 nachten.. Dan had ik daar meer pijn dan in men borsten :45:

Ja ik heb al foto's, als je wil voeg ik je toe aan mijn albums :) en ik at ´s nachts alleen iets als ik honger had, anders niet :) 

xxx

Ja ik volg je topic inderdaad ook al :) 

ik zal die brief inderdaad nog eens lezen, in de auto was ik toch nog beetje moe haha, dacht dat ik erbij moest eten bij het innemen. 

Haha ja ik ben er ook heel blij mee! Ik heb sowieso al heel snel last van mn rug dus vrees daar inderdaad ook al voor, normaal draai ik super veel snachts omdat ik dan last heb van mn rug dus zal wat worden haha!

oh ik ga gelijk spieken:rolleyes:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei TaraB:

Ja ik volg je topic inderdaad ook al :) 

ik zal die brief inderdaad nog eens lezen, in de auto was ik toch nog beetje moe haha, dacht dat ik erbij moest eten bij het innemen. 

Haha ja ik ben er ook heel blij mee! Ik heb sowieso al heel snel last van mn rug dus vrees daar inderdaad ook al voor, normaal draai ik super veel snachts omdat ik dan last heb van mn rug dus zal wat worden haha!

oh ik ga gelijk spieken:rolleyes:

xxx

Zeker eens lezen, staat nog nuttige informatie in :) en oeie ja, ik ben ook zo, ik beweeg mega veel in mijn slaap en altijd op mijn zij dus ik zie al 2 weken af :D ik val nooit in slaap :P ik probeer op mijn zij te slapen maar dat voelt nog te stijf en pijn aan mijn borstbeen.. Ik ben dan ook bang dat mijn borsten scheef zouden staan als ik wakker word haha :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.