Ga naar inhoud

asdfghjkl : 1 augustus 2016 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei best_boobie:

Oke, ik ga raden :P
Op consult geweest in de wellnesskliniek, en het zijn Monobloc softone implantaten?

Welke pc heeft jouw consult gedaan? Van Zele of Verdonck?
Kan er helemaal naast zitten hoor haha, maar ik waag ff een gokje :)

xxx BB

Nee arenborghoeve, wel de soft one

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi...

ik heb a cup. Ben 163 cm en 55 kg. Ik heb brede borsten..Vandaar het advies rond high profile 350 of 375 cc. Dat komt uit op volle c. Zo begrijp ik bij me. Dat Is bij iedereen inderdaad anders.  Ik twijfelde erg tussen de maten. .maar ga voor 375cc denk ik.  Hoor van iedereen dat het niet te zien is. Scheelt 1/3 cupmaat hoor ik van de assistente  van pc. Kom ik toch op bh maat d. Maar oogt als c. 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Sinas:

Hoi...

ik heb a cup. Ben 163 cm en 55 kg. Ik heb brede borsten..Vandaar het advies rond high profile 350 of 375 cc. Dat komt uit op volle c. Zo begrijp ik bij me. Dat Is bij iedereen inderdaad anders.  Ik twijfelde erg tussen de maten. .maar ga voor 375cc denk ik.  Hoor van iedereen dat het niet te zien is. Scheelt 1/3 cupmaat hoor ik van de assistente  van pc. Kom ik toch op bh maat d. Maar oogt als c. 

Succes!

Klinkt allemaal zo groot! Ik zou als ik jou was ook voor 375 gaan dan als je brede borsten hebt. Beter iets te groot dan te klein toch? Lijkt me niet dat 25cc heel veel verschil maakt.. Of het gaat bij jou net zoals bij mij om de breedte.. Ik heb mijn omvang gemeten kwam op 76cm.. Daarom twijfel ik tussen de 265cc of 280cc (280 is iets breder).. 

Wanneer ben jij aan de beurt??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Friday, June 17, 2016 om 10:05 zei asdfghjkl:

Klinkt allemaal zo groot! Ik zou als ik jou was ook voor 375 gaan dan als je brede borsten hebt. Beter iets te groot dan te klein toch? Lijkt me niet dat 25cc heel veel verschil maakt.. Of het gaat bij jou net zoals bij mij om de breedte.. Ik heb mijn omvang gemeten kwam op 76cm.. Daarom twijfel ik tussen de 265cc of 280cc (280 is iets breder).. 

Wanneer ben jij aan de beurt??

 

Erg die twijfel! Ik denk steeds als het maar niet te groot wordt. Maar goed. .

5 Sept word ik geholpen! Het staat vast ...Meteen na de vakantie! Spannend! Wanneer is jou dag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Sinas:

Erg die twijfel! Ik denk steeds als het maar niet te groot wordt. Maar goed. .

5 Sept word ik geholpen! Het staat vast ...Meteen na de vakantie! Spannend! Wanneer is jou dag?

Ik heb het nog even nagevraagd, en aan de telefoon zeiden ze dat ze echt niet te groot voor me kiezen, liever iets kleiner dan groter. Dus ga gewoon voor de 280 :) 

1 augustus is mijn dag! Spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei asdfghjkl:

Ik heb het nog even nagevraagd, en aan de telefoon zeiden ze dat ze echt niet te groot voor me kiezen, liever iets kleiner dan groter. Dus ga gewoon voor de 280 :) 

1 augustus is mijn dag! Spannend!!

Nee hoor meid, hele mooie maat, mooie natuurlijke maat voor als je niet zo groot bent, spannend!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi meis,

Zie dat je een operatie datum hebt, daarom heb ik even de topic titel aangepast en verhuisd naar een andere categorie, hier kun je verder alle updates, vragen ,en na je operatie ook je verslag neer zetten, en heb je alles netjes in 1 topic bij elkaar staan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Jaaa! Vanochtend was ik dan eindelijk aan de beurt! Ben zo ongelovelijk trots al op het resultaat! 

Ik ben echt ontzettend goed geholpen bij deze kliniek. Vlak na mijn operatie ben ik helemaal niet lekker geworden en weggevallen. Iedereen kwam gelijk hulp bieden, en bij me blijven! 

Ik heb 280cc soft one dual plane.

Worden ze nou nog groter dan ze nu zijn ? Of nog kleiner? 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had precies hetzelfde dat ik wegviel en dat ze allemaal kwamen helpen haha toevallig! Ze drukte op mijn hoofd en toen kwam ik weer bij :P 

Vind ze al heel mooi hoor. Mijne werden eerst kleiner, daarna zijn ze 2cm gegroeid. Dus ik hoop dat er nog wat cm bij komt, maar dat zal wel niet. Ik heb trouwens 300cc.

Gefeliciteerd met je boobs. Je eigen goed laten verwennen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Summer2:

Ik had precies hetzelfde dat ik wegviel en dat ze allemaal kwamen helpen haha toevallig! Ze drukte op mijn hoofd en toen kwam ik weer bij :P 

Vind ze al heel mooi hoor. Mijne werden eerst kleiner, daarna zijn ze 2cm gegroeid. Dus ik hoop dat er nog wat cm bij komt, maar dat zal wel niet. Ik heb trouwens 300cc.

Gefeliciteerd met je boobs. Je eigen goed laten verwennen! 

Ben je ook geholpen bij Arenborghoeve? Ik mocht gelijk weer door naar mijn kamertje, 10 minuten met mijn benen omhoog liggen zodat er wat bloed naar mijn hoofd zou stromen. Daarna voelde ik me weer erg goed. Heb ook niet echt pijn.

Had ook even jou foto gekeken en die worden ook echt al ontzettend mooi!! Ik kan niet wachten totdat mijne ook iets gaan zakken hahaha, als ze maar niet kleiner worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Desert-Rose:

Gefeliciteerd met je nw aanwinsten meis.

Ik heb je laatste topic even samengevoegd, in dit topic kun je verder al je updates etc schrijven.

Nu lekker uitrusten , goed op tijd je pijnstilling nemen en ik wens je een goed herstel.

xx

Dank je wel! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei asdfghjkl:

Ben je ook geholpen bij Arenborghoeve? Ik mocht gelijk weer door naar mijn kamertje, 10 minuten met mijn benen omhoog liggen zodat er wat bloed naar mijn hoofd zou stromen. Daarna voelde ik me weer erg goed. Heb ook niet echt pijn.

Had ook even jou foto gekeken en die worden ook echt al ontzettend mooi!! Ik kan niet wachten totdat mijne ook iets gaan zakken hahaha, als ze maar niet kleiner worden..

Nee bij kliniek amstelveen. Ja vind ze ook mooi kwa vorm. Vind ze wel te klein. Maar heel veel meiden hier geven zoveel lieve reacties dat ze mooi zijn en goed bij me passen, dat ik er een beetje aan begin te wennen :) ik ben blij dat ik boobs heb. Kan alleen geen losse topjes dragen want dan zie je niks haha.

Maar bij iedereen gaat het anders hoor. Het zal straks wel even klein worden als al het vocht eruit is. Maar dat wordt daarna weer wat voller. Hoe soepeler ze worden hoe mooier ze worden. Ben 11 weken po en nog niet helemaal soepel hoor. Heeft allemaal even tijd nodig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Het is alweer een tijdje terug dat ik mijn borstvergroting liet uitvoeren! Na ze ongeveer 9 maanden te hebben, voelde ik aan de linker kant mijn prothese zitten en ging toch maar even bellen of dat goed was. Ik heb foto’s opgestuurd naar de kliniek (omdat het voor mij toch 2,5 uur rijden is) en hun hebben deze laten zien aan dr visser. Ik heb snel een antwoord gekregen en hun hebben mij voorgesteld om het te corrigeren, mijn prothesen waren te ver gedaald volgens dr visser. Nu ben ik gister opnieuw geopereerd! Geheel kostenloos. Mijn prothesen zijn hoger gezet en ze heeft er voor gezorgd dat ze op deze plek zullen blijven zitten (ik begrijp nog steeds niet precies hoe, maar vertrouw haar!). Ik voel me nu weer alsof er een auto over me heen heeft gereden hahaha maar ben heel blij met deze kliniek en zal het iedereen aanraden! Ben snel geholpen en ze hebben me net nog gebeld hoe het nu met me gaat. Hopelijk blijven ze nu op de goede plek zitten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.