Ga naar inhoud

asdfghjkl : 1 augustus 2016 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

Hoi Dames!

Ik ben 18 jaar en volg nog een studie. Heb een baan maar geen vast contract helaas. Door mijn studie zou ik een borstvergroting niet in 1 keer kunnen betalen. Nu zou ik het graag nog in de zomervakantie willen doen, zodat ik er tijdens mijn studie niet 2 weken tussenuit hoef. 

Ik ben dus op zoek naar een kliniek waar ik op afbetaling kan betalen. Heb het grootste deel al, maar red het net niet. 

Vanwege mijn niet vaste baan en laag inkomen heb ik niet echt snel kans, terwijl ik het na de operatie binnen 3 maanden af kan betalen met het gespaarde geld wat ik nu heb..

hoop dat iemand me verder kan helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei asdfghjkl:

Hoi Dames!

Ik ben 18 jaar en volg nog een studie. Heb een baan maar geen vast contract helaas. Door mijn studie zou ik een borstvergroting niet in 1 keer kunnen betalen. Nu zou ik het graag nog in de zomervakantie willen doen, zodat ik er tijdens mijn studie niet 2 weken tussenuit hoef. 

Ik ben dus op zoek naar een kliniek waar ik op afbetaling kan betalen. Heb het grootste deel al, maar red het net niet. 

Vanwege mijn niet vaste baan en laag inkomen heb ik niet echt snel kans, terwijl ik het na de operatie binnen 3 maanden af kan betalen met het gespaarde geld wat ik nu heb..

hoop dat iemand me verder kan helpen

:viannen_01:

Ik zou je aanraden om door te sparen en bij verschillende PC op consult te gaan en niet over een nacht ijs te gaan.

Succes met je keuze's 

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei asdfghjkl:

Hoi Dames!

Ik ben 18 jaar en volg nog een studie. Heb een baan maar geen vast contract helaas. Door mijn studie zou ik een borstvergroting niet in 1 keer kunnen betalen. Nu zou ik het graag nog in de zomervakantie willen doen, zodat ik er tijdens mijn studie niet 2 weken tussenuit hoef. 

Ik ben dus op zoek naar een kliniek waar ik op afbetaling kan betalen. Heb het grootste deel al, maar red het net niet. 

Vanwege mijn niet vaste baan en laag inkomen heb ik niet echt snel kans, terwijl ik het na de operatie binnen 3 maanden af kan betalen met het gespaarde geld wat ik nu heb..

hoop dat iemand me verder kan helpen

Hey meis,

Idd wat Ank ook al aangeeft, spaar eerst nog lekker door, of leen het desnoods van je ouders. Er zijn er niet veel die op afbetaling doen, en daar zou je eigenlijk ook niet op moeten letten. Belangrijkste is dat je  een goede pc vind waar je een fijn gevoel bij hebt! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, ik zou toch ook nog ff door sparen hoor. Als je al ergens in termijnen kunt betalen dan ga je ook nog eens meer kwijt zijn dan wat je er voor kwijt bent als je het in 1 x betaald. Ze gooien er dan altijd rente bovenop. 

En ik snap het zoooooo goed, als je eenmaal de keuze voor een bv hebt gemaakt wil je ze liever vandaag dan morgen en het allerliefste nog gisteren, maar hey je bent 18 meid, no sweat, maken die paar maanden nou echt nog heel veel uit of dat ene jaartje desnoods? Neem ook je tijd om je goed te verdiepen in de verschillende klinieken en pc's die er zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

En ja ook ik sluit mij aan bij de dames. Maar goed, dat is ons advies/ mening en dan heb je nog steeds geen antwoord op je vraag.

Ja er zijn klinieken die het op afbetaling doen. Echter de gene die ik ken raad ik niet aan ivm kwaliteit en daarom noem ik bewust hun naam niet. Want kwaliteit staat voorop.

Overigens, bij een lening spreek je vaak een periode af van bijvoorbeeld een jaar. Dus als je er mee door gaat en je vindt er een. Lees heel goed de bijsluiten en vraag naar de voorwaarden. Want jij hebt misschien in je hoofd om het in 3 maanden af te betalen. Maar zorg er ook voor dat het zeker weten zo is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei asdfghjkl:

Bedankt meiden! Heb er voor gekozen om een lening af te sluiten bij DUO. Rente is 0,1%. Ik ga bij arenborghoeve omdat mijn moeder en zus daar ook zijn gegaan! kan ik na de zomer eindelijk bikini's dragen 

Leuk dat je het laat doen! Heb je geen zwaar werk? Ik ben namelijk 6 weken thuis i.p.v. de 2 weken die jij wil, weet je hoe het herstel gaat? Vast wel omdat je moeder en zus ook zijn geweest. Niet te hard van stapel lopen hoor, ze komen heus wel, en als het niet lukt met geld, dan nog lekker doorsparen! Komt vast goed hoor. Succes alvast! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe geen zwaar werk dus dat moet goed komen :) doe het liever nu dan over 5 jaar, heb ik er langer plezier van (heb nu cup AA) dus ben er wel echt aan toe! Bh's kopen is niks voor mij en in een bikini lopen al helemaal niet. Kan niet wachten tot ik dat allemaal wel kan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lang leve het Duo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-6-2016 om 01:12 zei asdfghjkl:

Hoi Dames!

Ik ben 18 jaar en volg nog een studie. Heb een baan maar geen vast contract helaas. Door mijn studie zou ik een borstvergroting niet in 1 keer kunnen betalen. Nu zou ik het graag nog in de zomervakantie willen doen, zodat ik er tijdens mijn studie niet 2 weken tussenuit hoef. 

Ik ben dus op zoek naar een kliniek waar ik op afbetaling kan betalen. Heb het grootste deel al, maar red het net niet. 

Vanwege mijn niet vaste baan en laag inkomen heb ik niet echt snel kans, terwijl ik het na de operatie binnen 3 maanden af kan betalen met het gespaarde geld wat ik nu heb..

hoop dat iemand me verder kan helpen

:viannen_01:

Ik zou je aanraden om door te sparen en bij verschillende PC op consult te gaan en niet over een nacht ijs te gaan.

Succes met je keuze's 

xx Ank

Help gaat het weer verkeerd met citeren:30: ik snap er niks van.

 @Bruisend met je DUO :1boobs: hoe toepasselijk :45:

TS bedoelde je deze lening https://www.nibud.nl/consumenten/lenen-en-schulden-bij-duo/ 

Ik hoop dat je de juiste keuze's maakt.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, Ank said:

:viannen_01:

Ik zou je aanraden om door te sparen en bij verschillende PC op consult te gaan en niet over een nacht ijs te gaan.

Succes met je keuze's 

xx Ank

Help gaat het weer verkeerd met citeren:30: ik snap er niks van.

 @Bruisend met je DUO :1boobs: hoe toepasselijk :45:

TS bedoelde je deze lening https://www.nibud.nl/consumenten/lenen-en-schulden-bij-duo/ 

Ik hoop dat je de juiste keuze's maakt.

xx Ank

Haha jaaaa ik begreep dat ze dat DUO bedoelde :45: ik bedoel er zijn tegenwoordig mensen die extra daar lenen zodat ze later hun huis goedkoper kunnen financieren. En ik kan je zeggen, zo een gek idee is dat niet met die rente :45: 

En ze komt maar 3 maanden sparen te kort, en als student spaar je vaak geen 1000 euro per maand. Dus dit is een betere optie dan bij een instantie lenen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Dames!

Ik ben op consult geweest! Het staat eindelijk vast :)

Ik heb 265cc minimaal tot 280cc max als voorstel gekregen.

Nu vraag ik me alleen af hoe groot dat zou zijn? Iemand die dit toevallig heeft en een foto heeft ?

Ik heb nu een cup A

Hoor het heel graag 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

het verschilt per pesoon en prothese hoe het uitpakt. Ik had zelf eerst een 75A (62 kg/ 1,76 m) en 340 cc voor de borstspier en zit nu op een volle C cup. Heeft de PC je een voorbeeld laten zien of had je zelf foto's mee? Kijk een op zijn website naar voor en na foto's vaak staan daar ook het aantal cc bij en kun je goed inschatten welke overeenkomen met jou lichaamsbouw. Heb ik ook gedaan bij dr van der Weij.

 

succes in iedergeval! Wanneer gebeurt het allemaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Lizzy84:

Hoi hoi

het verschilt per pesoon en prothese hoe het uitpakt. Ik had zelf eerst een 75A (62 kg/ 1,76 m) en 340 cc voor de borstspier en zit nu op een volle C cup. Heeft de PC je een voorbeeld laten zien of had je zelf foto's mee? Kijk een op zijn website naar voor en na foto's vaak staan daar ook het aantal cc bij en kun je goed inschatten welke overeenkomen met jou lichaamsbouw. Heb ik ook gedaan bij dr van der Weij.

 

succes in iedergeval! Wanneer gebeurt het allemaal?

Dank je wel! Heb even rond gekeken hier ben zelf 55kg en 1,67. Zij kon niet zeggen welke maat ik kreeg maar ben natuurlijk wel echt benieuwd. Wil heel graag een volle C! 

1 augustus ben ik aan de beurt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1,60 en 46 kilo, voorsituatie aa en heb 300cc gekregen 4 weken geleden. Ik meet nu een b cup, maar ze kunnen nog wat voller worden. In bh maat heb ik denk ik een c of d want ik pas een c bikini. Over 2 weken ga ik zien welke maat ik heb in bh maat. Neppers hebben namelijk een maatje meer nodig dan dat je opmeet. Alleen zoals hierboven al is gezegd; je kan niet altijd vergelijken met een ander. Bij iedereen komt het er anders uit te zien. Ik heb rond dual plane. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

zoals hierboven al staat geschreven, je kan jou situatie absoluut niet vergelijken met die van iemand anders.. Bij iedereen valt elke prothese anderen omdat iedereen een andere voorsituatie heeft, en omdat de manier van plaatsing hier ook zeker een rol speelt, voor -/ achter de spier of dual plane, had je geen foto's meegenomen met wat je mooi vond? En dat je pc zo kon zeggen hoeveel cc daarvoor nodig was? Of een eventuele passsesie? Succes ermee! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi,

de dames hierboven hebben het al gezegd maar je kunt prothesen en cc's pas vergelijken als je weet wat de breedte en projectie ervan is.

de ene 300 cc heeft heel andere maten als de andere 300 cc

dus pas heel goed op als je zo vergelijkt, dan kom je straks niet uit op wat je denkt.

welk merk en soort prothese heeft jouw pc je voorgesteld?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Boekjoe:

hi,

de dames hierboven hebben het al gezegd maar je kunt prothesen en cc's pas vergelijken als je weet wat de breedte en projectie ervan is.

de ene 300 cc heeft heel andere maten als de andere 300 cc

dus pas heel goed op als je zo vergelijkt, dan kom je straks niet uit op wat je denkt.

welk merk en soort prothese heeft jouw pc je voorgesteld?

 

Borstvergroting met SoftOne® siliconen prothesen

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Boekjoe:

daar weet ik zo de maten niet van. misschien handig om een maattabel hiervan te zoeken :)

kun je daarna beter vergelijken

Aaaah kan niks vinden :( 

Ik heb omvang 75 en twijfel zo erg tussen 265 en 280... Ik wil een C maar geen D.. Zie echt overal wat anders

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei asdfghjkl:

Aaaah kan niks vinden :( 

Ik heb omvang 75 en twijfel zo erg tussen 265 en 280... Ik wil een C maar geen D.. Zie echt overal wat anders

Ik heb zelf Natrelle 275CC rond medium gekregen. Je kan mijn fotoalbum zien, bh maar is groter dan dat het oogt.... mijn maten zijn nu 71 onder 91 boven en ben 6.5 weken PO.

Succes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Tinka:

Hey,

zoals hierboven al staat geschreven, je kan jou situatie absoluut niet vergelijken met die van iemand anders.. Bij iedereen valt elke prothese anderen omdat iedereen een andere voorsituatie heeft, en omdat de manier van plaatsing hier ook zeker een rol speelt, voor -/ achter de spier of dual plane, had je geen foto's meegenomen met wat je mooi vond? En dat je pc zo kon zeggen hoeveel cc daarvoor nodig was? Of een eventuele passsesie? Succes ermee! 

Hey!

Ja ik heb een passessie gehad.. Vond het alleen vrij moeilijk in te schatten hoe het zou worden. Ik heb omvang 75 en de 265cc was iets minder breed dan de andere. De dikte was het zelfde. Ik heb foto's, maar ze kan niet zeggen hoe het gaat worden. Ze zei tussen de volle B-C of D 

Mijn zus heeft een 230cc en volle B. Precies zelfde lichaam als ik. Maar ik ben meer bang dat de 280 te groot is voor mijn lichaam (1,67cm) (55kg) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei asdfghjkl:

Hey!

Ja ik heb een passessie gehad.. Vond het alleen vrij moeilijk in te schatten hoe het zou worden. Ik heb omvang 75 en de 265cc was iets minder breed dan de andere. De dikte was het zelfde. Ik heb foto's, maar ze kan niet zeggen hoe het gaat worden. Ze zei tussen de volle B-C of D 

Mijn zus heeft een 230cc en volle B. Precies zelfde lichaam als ik. Maar ik ben meer bang dat de 280 te groot is voor mijn lichaam (1,67cm) (55kg) 

Nee hoor. Ik ben een ukkie en heb 300cc. Vind ze bij mij te klein. Ik meet maar een b cup. Hopelijk worden ze nog voller. Misschien is het merk van de prothese anders waardoor het anders wordt maar je bent ook nog groter dan mij. Het wordt bij iedereen anders, dat weet ik, maar ik denk niet dat het te groot is voor je hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.