Ga naar inhoud

Jabba : 3 november 2016 : Dr. koeijers : Mediconsult


Aanbevolen berichten

Op 21-7-2016 om 15:26 zei Jabba:

Daar had ik zelf nog geeneens over nagedacht. Zou dat echt mogelijk zijn? In ieder geval ben ik een vraag rijker op mijn consult! Mocht het kunnen, laat ik het weten! 

X Jabba

Ik heb net nog even bij je foto's gekeken,maar mijn opmerking sloeg nergens op :93:

Ik heb bij de verkeerde foto's gekeken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi allemaal, het is even stil geweest maar op 3 november ben ik door Dr Koeijers geopereerd!

Ik ben gegaan voor anatomisch achter de spier in combi met lift. Belangrijkste doel: geen plooien/gaten meer, volume niet meer dan het was. 

Wat bleek: mijn 'oude' ronde protheses (voor spier geplaatst) waren beiden gedraaid! Oftewel: platte kant naar voren, bolle kant richting rug. Bizar he?! Ik heb zelf gezien dat lelijke borstvorm vorig jaar is ontstaan na stoppen borstvoeding en direct daarna veel afgevallen. Blijkbaar is door dit proces ruimte ontstaan waardoor de boel is gaan draaien. Mijn oude protheses mee naar huis, waren nog helemaal puntgaaf  

Pfoe, wat een verschil in pijn tov voor de spier plaatsen en wat een verschil in hoe de prothese/borst aanvoelen. Nu voelt het echt zoveel stugger dan bij de ronde protheses. Maar dat zal natuurlijk aankomend jaar nog veranderen.

Ik moet nog erg wennen aan vorm en volume: bij mijn oude bv was het resultaat zegmaar 'mijn' vorm borst maar dan groter en nu is er compleet andere vorm! Maar wel een prachtige vorm.  Echter vind ik de projectie nu eigenlijk wat teleurstellend... ik heb nu 350 moderate plus (had 340) en had er echt meer van verwacht... Iemand enig idee of dit nog anders gaat tonen als de protheses langer zitten of is dit al het max door zwelling en dergelijke?

Nu eerst echt rustig aan doen want had vandaag 38,7 koorts. Koeijers gebeld en zolang er geen blauwe plekken, erg veel pijn of rode wondranden zijn, hoef ik me geen zorgen te maken. Eerlijkheidshalve vond ik dat geen bevredigende reactie omdat ik me best zorgen maak, maar inmiddels is koorts wel al wat gezakt. 

Xx Jabba (nog geen nieuwe foto's geplaatst)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jabba

Hoi meis,

Gefeliciteerd met je nw borsten, en ja bizar, maar inderdaad ronde protheses kunnen helaas ook draaien, ook al verwacht je het niet.

De vorm gaat de komende tijd echt nog heel erg veel veranderen, daarbij komt ook dat anatomisch toch een heel ander beeld geeft dan rond, maar ik denk dat je dadelijk echt blij gaat zijn,en is het nu echt even wennen aan de iets andere vorm.

Voor nu moet je je alleen maar even focussen op je herstel, maak iedere week een foto , zo zie je ook hoe de vorm gaat veranderen als het vocht eenmaal aan het wegtrekken is en de protheses in gaan dalen.

Ik heb gelijk even je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, ik neem aan dat je weer in Mediconsult bent geholpen, zo niet kun je het even aangeven en dan kunnen we het voor je aanpassen.

Hou inderdaad even goed in de gaten of je borsten niet heel erg warm of rood worden en de koorts niet aanwezig blijft, want als je nog pijnstilling slikt, waaronder paracetamol gaat daardoor natuurlijk ook wel de temperatuur omlaag,dus daar even rekening mee houden.

Doe lekker rustig aan, en ik wens je een goed herstel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.