Ga naar inhoud

Op date!


Lola1989

Aanbevolen berichten

Hallo!

Na het zien van al die mooie borstvergrotingen begin ik me steeds meer af te vragen hoe ze nu eigenlijk aanvoelen!!??

Ik en mijn vriend moeten zelf nog even wachten tot we mijn eigen nieuwe borsten kunnen aanraken en mee spelen...30/09/16 is de grote dag!

Ik heb al een 'romantisch' weekendje geboekt als alles hersteld is, in hotel CitizenM in Rotterdam: een echte aanrader voor een speciale nacht met 2 of meer ;)

Spannend!! :P

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Lola1989:

Hallo!

Na het zien van al die mooie borstvergrotingen begin ik me steeds meer af te vragen hoe ze nu eigenlijk aanvoelen!!??

Ik en mijn vriend moeten zelf nog even wachten tot we mijn eigen nieuwe borsten kunnen aanraken en mee spelen...30/09/16 is de grote dag!

Ik heb al een 'romantisch' weekendje geboekt als alles hersteld is, in hotel CitizenM in Rotterdam: een echte aanrader voor een speciale nacht met 2 of meer ;)

Spannend!! :P

 

Hoiii hoi!!

Ik zou dat romantische weekend weg wel wat weken na je bv doen.. ik zal je zeggen mijne voelen aan als bakstenen en beweging zit er totaal niet in:45: Maar goed ik ben dan ook pas 13 dagen po. 

Spannend hoor je bv, voor je het weet is het zo ver!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei San92:

Hoiii hoi!!

Ik zou dat romantische weekend weg wel wat weken na je bv doen.. ik zal je zeggen mijne voelen aan als bakstenen en beweging zit er totaal niet in:45: Maar goed ik ben dan ook pas 13 dagen po. 

Spannend hoor je bv, voor je het weet is het zo ver!!

Xxx

Uiteraard :)

ik wacht een maand of twee misschien zelfs langer! Dan heb ik tegen die tijd ook mooie lingeriesetjes gekocht en kan ik met een gerust hart doen waar ik zin in heb!!

can't wait...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er hier ook dames uit de omgeving van Gent, België?

Ik lees hier vooral over Nederlandse vrouwen en vroeg me af of er ook wat Oost-Vlamingen tussen zitten!

Maakt verder niks uit, ik heb namelijk beide nationaliteiten, dankzij mijn zeeuwse moeder ;)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ruim 6 weken po maar de mijne voelen al best zacht, de prothese zelf moet natuurlijk nog wat soepeler worden maar het weefsel eromheen is zo zacht als boter :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lola1989:

Zijn er hier ook dames uit de omgeving van Gent, België?

Ik lees hier vooral over Nederlandse vrouwen en vroeg me af of er ook wat Oost-Vlamingen tussen zitten!

Maakt verder niks uit, ik heb namelijk beide nationaliteiten, dankzij mijn zeeuwse moeder ;)

xx

denk wel dat die er zijn hoor ;) zelf ben ik afkomstig uit limburg maar woon nu 3 jaar in antwerpen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.