Ga naar inhoud

Dr van der weij


Aanbevolen berichten

Hoi,

ik ben 3 juni geopereerd door dr vD weij. Een mentor anatomisch 425cc voor de spier. Ik mag niet klagen en pijn viel mee, maar wel snel moe en voel me af en toe echt een oma. Laatste dagen wordt ik gelukkig al een stuk soepeler. M'n borsten worden wel al heel mooi!! Dr vD weij maakt mooie natuurlijke borsten. Heeft een vriendin van mij ook gedaan en zijn ook heel mooi geworden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen vrijdag door hem geopereerd! 300c mentor voor de spier. Kan over het eindresultaat en verloop van herstel dus nog niet echt wat zeggen, maar so far erg tevreden! ;) nauwelijks pijn en boobies zien er goed/gelijk uit (hoewel ze natuurlijk nog gezwollen enzo zijn)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op Sunday, June 12, 2016 om 22:35 zei Suus81:

Hoi,

ik ben 3 juni geopereerd door dr vD weij. Een mentor anatomisch 425cc voor de spier. Ik mag niet klagen en pijn viel mee, maar wel snel moe en voel me af en toe echt een oma. Laatste dagen wordt ik gelukkig al een stuk soepeler. M'n borsten worden wel al heel mooi!! Dr vD weij maakt mooie natuurlijke borsten. Heeft een vriendin van mij ook gedaan en zijn ook heel mooi geworden. 

Hoi suus, 

Ik las je berichtje. Hoe voelen je borsten nu? Ik krijg 14 juli ook anatomisch en voor de spier. Ben zo benieuwd hoe ze voelen  en eruit zullen zien. 

Xx lovelife 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Monday, June 13, 2016 om 15:38 zei Bloem92:

Ik ben afgelopen vrijdag door hem geopereerd! 300c mentor voor de spier. Kan over het eindresultaat en verloop van herstel dus nog niet echt wat zeggen, maar so far erg tevreden! ;) nauwelijks pijn en boobies zien er goed/gelijk uit (hoewel ze natuurlijk nog gezwollen enzo zijn)

Zie dat je ook pas geopereerd bent. Hoe voel jij je nu? Nog veel pijn? 

Heb je ook foto's?  

Mijn datum is 14 juli. Ben zo bang dat ik van die harde borsten krijgen en dit niet meer goed komt :mellow:

Xx Lovelife 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 20 juni door dr. Van der Weij geopereerd dus nu 7 dagen po. Over hem ben ik zeer treven. Hij is professioneel en kundig. 

Ik had wel grotere borsten gewild als dat ik nu kan zien. Heb me daarin wel laten beïnvloeden in het "natuurlijk" uitzien verhaal. Achteraf had ik 400cc mooier gevonden. Had ook nog natuurlijk uitgezien, want met borstvoedinggeven had ik grotere borsten dan dat ik nu na de operatie heb. Maar ja hopelijk veranderd het nog in de komende weken.

ik heb natrelle 510fx dual plane borsten 350cc 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben de 16 juni geopereerd. 
Hij is een aardige man en heb veel begrip en luister echt naar wat je wil. 
Ik heb natrella 510FX 250 cc voor de spier geplaatst. Ben heel erg tevreden. Me linkerborst is nu nog wat groter maar hij vertelde tijdens de controle dat het zwelling was en dat het loop van de tijd steeds minder wordt. Bijna geen pijn gehad.

Ben heel benieuwt hoe ze over een jaar der bij hangen/staan/liggen. :) hihi . 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hai, ik heb mijn operatie gepland staan voor volgende week maandag hij dr van der weij. Nu zie ik bij jou staan dat je natrella siliconen hebt gekregen. Weet jij misschien het verschil met de anatomische? Hij heeft het bij mij niet genoemd en stom, ik heb zelf ook niet naar de verschillen gevraagd behalve het ronde en anatomische.

ging jou herstel goed? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.