Ga naar inhoud

Marike : 28 juli 2016 : Dr. Eltahir : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik kijk hier al een tijdje rond en heb besloten om mij ook even netjes voor te stellen! Ik ben Marike, 26 jaar oud en ik heb eindelijk de knoop doorgehakt.  Op 28 juli laat ik een borstvergroting doen bij de Bergman kliniek in Heerenveen. De operatie wordt gedaan door dokter Eltahir. Ik krijg anatomische protheses, 325 cc, dual plane. Ik heb er enorm veel zin in, maar ik merk dat ik nu ook wel wat nerveus begin te worden. Ik heb van mezelf cupmaat 75a/b. Ik heb een periode borstvoeding gegeven. Toen had ik 75d. Ik hoop dat ik nu weer op een c/d-cup uitkom. De arts kon me daarover geen garanties geven, dus we zullen zien! :DVragen en reacties zie ik graag tegemoet! 

 

Groetjes Marike!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, 

Fijn dat je eindelijk voor jezelf de knoop hebt doorgehakt, nu nog heel even aftellen en je droom gaat uitkomen.

Ik heb gelijk even je titel aangepast en verhuisd naar een andere categorie, hier kun je gewoon verder al je vragen stellen, en na je operatie ook je verslag neerzetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja tot nu toe wel. Allemaal erg snel gegaan qua gesprekken en operatie.

Pijn valt me tot nu toe erg mee, wel erg moe maar ben vandaag ook nog maar 5 dagen po. 

Borsten vind ik er tot wel super uitzien

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@Marike, heel veel succes vandaag. Ben benieuwd hoe het gaat worden. Lekker slapen en als je wakker wordt heb je boobs!:43:

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je borsten en een goed herstel gewenst! Laat je maar vertroetelen. 

Ik ben zelf ook geopereerd bij Bergman Clinics 325 cc toevallig haha! Alleen mijne zijn rond. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames!

 

Bedankt voor jullie berichten! Het is goed gegaan gisteren. Ik voel me nu best alweer goed. Met pijnstillers is het te doen. Gisteren voelde ik me de hele dag wat slap door de narcose. 

 

Ik vind het er nu al mooi uitzien. En het kan alleen nog maar mooier worden. 

 

Ik heb alleen nu bijna geen gevoel in mijn tepels en onderkant van de borst. Herkennen jullie dat?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

fijn dat de operatie achter de rug is. En dat je er blij mee bent. Mooi dat je de cupmaat terug krijgt die je tijdens de bv periode had. Die heb ik nu ook weer terug. Alsof dat dé perfecte en ook natuurlijke maat is die bij jouw lichaam past. Ik heb foto's in m'n operatieverslag gezet. Ook van de voor situatie. Zo te lezen is het misschien wel vergelijkbaar? Ik ben wel ouder dan jij. Mag ik jouw foto's eens bewonderen? 

groetjes, Susannah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29 juli 2016 om 16:36 zei Marike:

Hallo dames!

 

Bedankt voor jullie berichten! Het is goed gegaan gisteren. Ik voel me nu best alweer goed. Met pijnstillers is het te doen. Gisteren voelde ik me de hele dag wat slap door de narcose. 

 

Ik vind het er nu al mooi uitzien. En het kan alleen nog maar mooier worden. 

 

Ik heb alleen nu bijna geen gevoel in mijn tepels en onderkant van de borst. Herkennen jullie dat?

 

Fijn dat alles goed gaat!

dat  verdoofde gevoel en het gebben van geen gevoel is normaal en zal steeds wat meer terugkomen

Goed herstel gewenst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.