Joan27 Posted June 11, 2016 Posted June 11, 2016 Ik heb er twee en 1 is overbodig. 2x gedragen. Heb zelf inmiddels een E70 en hij past perfect. Kleur: zwart 25 inclusief
Ayaa Posted June 28, 2016 Posted June 28, 2016 Op 11-6-2016 om 12:07 zei Joan27: Ik heb er twee en 1 is overbodig. 2x gedragen. Heb zelf inmiddels een E70 en hij past perfect. Kleur: zwart 25 inclusief Heb je hem nog? Ik zal hem graag overkopen want op onlinecare istie uitverkocht xx
jo Posted July 1, 2016 Posted July 1, 2016 Op Tuesday, June 28, 2016 om 22:43 zei Ayaa: Heb je hem nog? Ik zal hem graag overkopen want op onlinecare istie uitverkocht xx Je kan em ook bestellen op www.verwenjezelfshop.nl
Ayaa Posted July 1, 2016 Posted July 1, 2016 29 minuten geleden zei jo: Je kan em ook bestellen op www.verwenjezelfshop.nl Ja klopt dat is de webshop die via diana gabriels ook word aangeraden ze vragen alleen naast de bozorgkosten van 6 euro ook nog 'administratie kosten' van 15 euro maar ben inmiddels voorzien
jo Posted July 1, 2016 Posted July 1, 2016 Oh ik heb 39 ong betaald per bh.. kreeg 5 euro korting.. wat heb jij betaald dan? Liefs
Joan27 Posted August 15, 2016 Author Posted August 15, 2016 Helemaal mijn eigen topic vergeten Schaam. Heb nog steeds 1 Anna carefix BH kleur zwart maat L over.
Kheyra Posted August 26, 2016 Posted August 26, 2016 @Joan27ik wil hem wel. Heb alleen geen idee of hij zal passen, maar zag dat je hem voor 20 inclusief aanbied dus misschien de gok maar nemen... Ik draag nu nog een post-po vestje (vandaag een week geleden geopereerd), maar dat is veel te groot dus ik heb overal vervelende bubbels een plooien. Ik begreep dat dit een stevige bh is, toch? Ik heb namelijk nog flinke pijn dus ze moeten goed ingepakt zitten. Past de bh door de brievenbus of is het pakket post? Ik hoor het graag.
Joan27 Posted August 27, 2016 Author Posted August 27, 2016 21 uur geleden zei Kheyra: @Joan27ik wil hem wel. Heb alleen geen idee of hij zal passen, maar zag dat je hem voor 20 inclusief aanbied dus misschien de gok maar nemen... Ik draag nu nog een post-po vestje (vandaag een week geleden geopereerd), maar dat is veel te groot dus ik heb overal vervelende bubbels een plooien. Ik begreep dat dit een stevige bh is, toch? Ik heb namelijk nog flinke pijn dus ze moeten goed ingepakt zitten. Past de bh door de brievenbus of is het pakket post? Ik hoor het graag. Hoi, het is inderdaad een hele fijne en stevige bh met voorritssluiting. Hij past gewoon door de brievenbus.
Guest Bayleef Posted August 29, 2016 Posted August 29, 2016 Mocht kheyra er toch vanaf zien dan wil ik hem graag kopen van je.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.