Ga naar inhoud

Anna carefix maat L te koop


Joan27

Aanbevolen berichten

  • 3 weeks later...
Op 11-6-2016 om 12:07 zei Joan27:

Ik heb er twee en 1 is overbodig.

2x gedragen. Heb zelf inmiddels een E70 en hij past perfect. Kleur: zwart

25 inclusief 

Heb je hem nog? Ik zal hem graag overkopen want op onlinecare istie uitverkocht :( xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Tuesday, June 28, 2016 om 22:43 zei Ayaa:

Heb je hem nog? Ik zal hem graag overkopen want op onlinecare istie uitverkocht :( xx

Je kan em ook bestellen op www.verwenjezelfshop.nl

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei jo:

Je kan em ook bestellen op www.verwenjezelfshop.nl

 

Ja klopt dat is de webshop die via diana gabriels ook word aangeraden ze vragen alleen naast de bozorgkosten van 6 euro ook nog 'administratie kosten' van 15 euro :83:  maar ben inmiddels voorzien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

@Joan27ik wil hem wel. Heb alleen geen idee of hij zal passen, maar zag dat je hem voor 20 inclusief aanbied dus misschien de gok maar nemen... 

Ik draag nu nog een post-po vestje (vandaag een week geleden geopereerd), maar dat is veel te groot dus ik heb overal vervelende bubbels een plooien. 

Ik begreep dat dit een stevige bh is, toch? Ik heb namelijk nog flinke pijn dus ze moeten goed ingepakt zitten. 

Past de bh door de brievenbus of is het pakket post? Ik hoor het graag. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Kheyra:

@Joan27ik wil hem wel. Heb alleen geen idee of hij zal passen, maar zag dat je hem voor 20 inclusief aanbied dus misschien de gok maar nemen... 

Ik draag nu nog een post-po vestje (vandaag een week geleden geopereerd), maar dat is veel te groot dus ik heb overal vervelende bubbels een plooien. 

Ik begreep dat dit een stevige bh is, toch? Ik heb namelijk nog flinke pijn dus ze moeten goed ingepakt zitten. 

Past de bh door de brievenbus of is het pakket post? Ik hoor het graag. 

 

Hoi,

het is inderdaad een hele fijne en stevige bh met voorritssluiting. 

Hij past gewoon door de brievenbus.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.