Ga naar inhoud

Trapval


Jvd

Aanbevolen berichten

@Jvd , je hebt nog geen foto's op BF staan? :D als je dit wil, moet je zeker doen dan! Heb je nog zoveel pijn aan die wervel? Ai ai, opereren, dat klinkt niet zo goed! Met mij gaat het wel, dag 2 po, en zit weer vol met vocht haha, helemaal opgeblazen . Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie
6 minuten geleden zei Tinka:

@Jvd , je hebt nog geen foto's op BF staan? :D als je dit wil, moet je zeker doen dan! Heb je nog zoveel pijn aan die wervel? Ai ai, opereren, dat klinkt niet zo goed! Met mij gaat het wel, dag 2 po, en zit weer vol met vocht haha, helemaal opgeblazen . Xx

Nee, had het eens gedaan, maar niemand reageerde erop, dus begon ik te denken dat ze lelijk waren :lol::blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooo jeetje meid, wat een oech zeg! Een gebroken wervel brrr wat klinkt dat eng! Doet zeker wel verrot zeer?

57 minuten geleden zei Jvd:

Nee, had het eens gedaan, maar niemand reageerde erop, dus begon ik te denken dat ze lelijk waren :lol::blush:

Dat dacht je dus verkeerd sufkoppie. Ik kijk ook heel vaak naar foto's en dan denk ik zoooo mooi zeg, maar zet ik er gewoon niks bij. Ik zit vaak sochtends voordat ik ga werken op het borstenforum (rond half6) dan heb ik echt nog geen zin om te typen, of het moet echt iets zijn waar ik iets over wilzeggen. Zet ze maar snel weer terug

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jvd:

Nee, had het eens gedaan, maar niemand reageerde erop, dus begon ik te denken dat ze lelijk waren :lol::blush:

Lelijke borsten bestaan niet, :D dus geen paniek!!  of misschien wel, de mijne waren voor mijn bv echt lelijk! Ze er maar snel een foto op, ik bekijk ook vaak foto's maar zet er ook niet altijd direct een reactie op.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mamalisa:

Zoooo jeetje meid, wat een oech zeg! Een gebroken wervel brrr wat klinkt dat eng! Doet zeker wel verrot zeer?

Dat dacht je dus verkeerd sufkoppie. Ik kijk ook heel vaak naar foto's en dan denk ik zoooo mooi zeg, maar zet ik er gewoon niks bij. Ik zit vaak sochtends voordat ik ga werken op het borstenforum (rond half6) dan heb ik echt nog geen zin om te typen, of het moet echt iets zijn waar ik iets over wilzeggen. Zet ze maar snel weer terug

Best wel veel pijn, maar toch ben ik heel erg blij dat ik op m'n rug ben gevallen en niet op m'n boobs! Hoe gaat het met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mamalisa, @Tinka bij deze! Nog een klein verschil links en rechts, maar komt helemaal goed denk ik. Ik kom van een kleine A cup! 

Bedankt iedereen hier trouwens voor de lieve woorden! Doet me deugd!! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jvd helemaal niets verkeerd mee hoor ! Ziet er echt toppie uit! Twee mooie gelijke borsten in mijn ogen .. Het verschil is echt miniem .. Hier zou ik heel blij mee zijn! Je komt van een kleine a cup, en hoeveel cc heb je? En dual plane waarschijnlijk? En wanneer was je operatie dag? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames!

Ik vroeg me af of dit korset een kwaad kon voor m'n borsten? Want het zit erg hoor! En mijn litteken is wat gevoeliger erdoor! 

 

Groetjes!! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, ik lees dit nu pas, wat een dikke vette pech om een rugwervel te breken!! En las ik nou eerder in je topic dat het niet de eerste keer is? Is het steeds dezelfde wervel? Of in hetzelfde gebied?

Zo te zien, aan het corset, is het wel in je onderrug, wat eigenlijk in dit geval nog een geluk is, aangezien je anders echt last zou hebben met je boobs.. Of het kwaad kan.. denk ik niet, maar ik zou gewoon ook een duidelijke foto even doorsturen naar je pc, zodat hij ook weet hoe je corset nu moet zitten en zo. Bij een plaatsing voor de spier, kan ik me echter niet voorstellen dat het echt invloed heeft. Die boobs zakken toch wel :)

Mooie boobs trouwens! Gaat vast ook nog wel veel aan veranderen, want alles staat behoorlijk strak nog bij je.

Rustig aan he!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @best_boobie

lief dat je reageert! Het is opnieuw lumbaal, maar wel een andere wervel. Gelukkig idd in de onderrug.

Ik denk dat ik idd ln pc eens zal sturen! Die zal ook denken: lomp kalf! :lol:

dank je! Ik hoop idd dat ze toch nog een beetje zakken, zeker links! Maar voor de rest heel blij mee! 

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei BoysMom:

Oh Joh wat heftig!!! Ik hoop echt dat de pijn meevalt en dat je snel herstelt... Heftig..
Mag ik wel zeggen dat ik je borsten prachtig vind? Ziet er echt heel erg mooi uit!

Veel beterschap! Liefs

Dank je! Zooo lief! Ik ben er ook erg blij mee, al hadden ze ieeets groter gemogen ;-)! 

Ik neem nu nog erg veel pijnstillers en daarmee gaat het wel.. Ben het stil zitten wel kotsbeu!!! Gelukkig is het forum er, kan ik me wat bezig houden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is echt dubbel balen!!! Mag je eindelijk je sportbh uit, zit je met dat korset!
Dan zou ik die sportbh ook nog aanhouden, want een beugel die onder die corset zit te knijpen is ook niet lekker (schrijf je korset nou met een k of met een c ? :45: , was wel duidelijk dat ik het niet zeker weet he haha)

Is het onder controle met pijnstilling? Of mag je niet veel nemen?

Met mij prima, thanks for asking :) 
 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei best_boobie:

Oh dat is echt dubbel balen!!! Mag je eindelijk je sportbh uit, zit je met dat korset!
Dan zou ik die sportbh ook nog aanhouden, want een beugel die onder die corset zit te knijpen is ook niet lekker (schrijf je korset nou met een k of met een c ? :45: , was wel duidelijk dat ik het niet zeker weet he haha)

Is het onder controle met pijnstilling? Of mag je niet veel nemen?

Met mij prima, thanks for asking :) 
 

xxx

Ik neem contramal (soort van morfine derivaat), paracetamol en ibuprofen. Maar anders is t gwn de hele dag huilen! 

Haha, ik twijfel ook of t k of C is! En ik ben dan leerkracht, gênant! 

Ja, ik werd al lichtjes gek van de sportbeha die zo strak zat, heb ik dit ding! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op google wordt het ook zowel met c als met k geschreven, word je dus ook niet echt wijzer van...

Oke, fijn dat je die medicatie in ieder geval hebt.. Neem je het volgens een bepaald schema? Is eigenlijk wel belangrijk. Dan is je bloedspiegel het beste namelijk, en loop je niet steeds tegen een pijngrens aan.
Wil ik je evt wel bij helpen als dat nodig is. Maar stuur me dan even een pb, met het aantal mg van de cotramal en de ibu. En hoevaak je alles mag nemen van je arts.
Oh en schrijf er ff bij hoe laat je de laatste van alles gehad hebt :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei best_boobie:

Op google wordt het ook zowel met c als met k geschreven, word je dus ook niet echt wijzer van...

Oke, fijn dat je die medicatie in ieder geval hebt.. Neem je het volgens een bepaald schema? Is eigenlijk wel belangrijk. Dan is je bloedspiegel het beste namelijk, en loop je niet steeds tegen een pijngrens aan.
Wil ik je evt wel bij helpen als dat nodig is. Maar stuur me dan even een pb, met het aantal mg van de cotramal en de ibu. En hoevaak je alles mag nemen van je arts.
Oh en schrijf er ff bij hoe laat je de laatste van alles gehad hebt :)

xxx

Doe ik! Wat lief van je!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jvd, oh meis.... ik lees net dat je je wervel gebroken hebt. Wat een vreselijke pech. Ben je net een beetje hersteld van je borstoperatie , krijg je dit weer. Ik hoop voor je dat het snel zal genezen en dat er geen operatie nodig is. Je borsten zijn trouwens heel mooi gelukt :35:. Ze zien er goed uit. Erg jammer voor je dat je nu met dat korset zit (eeehhh @best_boobie, ik kom ook uit het onderwijs en het is tegenwoordig echt korset.... corset was het vroeger  :38:) en waarschijnlijk geen gewone bh aan kunt. Maar idd zoals BB al zegt; een sportbh lijkt me comfortabeler zitten in combinatie met dat korset. Ik ben zelf 13 mei geopereerd en kan door een complicatie ook nog geen gewone bh's aan.... op zich erg jammer, maar dat het comfortabel zit, is toch ook wel wat waard. Nou meis..... ik wens je heel veel sterkte toe met het herstel en ik hoop dat het snel beter met je zal gaan. 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei best_boobie:

Thanks @Jaydee die nieuwe spelling (alhoewel.. nieuw....) heeft het er niet makkelijker op gemaakt. :P Kan me nu goed voorstellen dat oudere mensen moeite hadden met het invoeren van de euro destijds ;) 

:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.