Jvd Posted June 8, 2016 Posted June 8, 2016 Dag iedereen Ik ben morgen 4weken PO. Jammer genoeg ben ik vandaag van de trap gevallen. Ben op m'n rechterzijde gevallen. M'n recterborst voelt ook heel gek aan. Zo'n vreemde druk. Maar het is niet rood of hard ofzo. Moet ik me zorgen maken? Alvast bedankt!! groetjes
Bruisend Posted June 8, 2016 Posted June 8, 2016 Gelukkig ben je 4 weken en geen 1 week PO! Het is vervelend, ik hoop dat het goed met je gaat? En ja als je valt kan je spier even schrikken en dat kan pijn doen. Je zegt dat je op je zij bent gevallen. Heb je jezelf ook tegen gehouden met je armen (en dus borstspieren?). De komende dagen even wat extra rust nemen om je borst te laten ontspannen en het goed in de gaten houden. Zolang het niet rood of hard wordt moet het goed komen. En als je twijfelt altijd even contact opnemen met je pc
Jvd Posted June 8, 2016 Author Posted June 8, 2016 49 minuten geleden zei Bruisend: Gelukkig ben je 4 weken en geen 1 week PO! Het is vervelend, ik hoop dat het goed met je gaat? En ja als je valt kan je spier even schrikken en dat kan pijn doen. Je zegt dat je op je zij bent gevallen. Heb je jezelf ook tegen gehouden met je armen (en dus borstspieren?). De komende dagen even wat extra rust nemen om je borst te laten ontspannen en het goed in de gaten houden. Zolang het niet rood of hard wordt moet het goed komen. En als je twijfelt altijd even contact opnemen met je pc Heel erg bedankt! Heb gewhatsapped met de pc en hij zegt dat ik me niet direct zorgen moet maken. Ik denk dat ik mijn armen wel gebruikt heb ja, uit reflex...
MarTiet Posted June 8, 2016 Posted June 8, 2016 Och @Jvd wat naar zeg! Hopelijk valt het allemaal mee nu even je rust pakken en herstellen (ook van de schrik!!) ..sterkte meis xx
Jvd Posted June 8, 2016 Author Posted June 8, 2016 12 minuten geleden zei Marietje: Och @Jvd wat naar zeg! Hopelijk valt het allemaal mee nu even je rust pakken en herstellen (ook van de schrik!!) ..sterkte meis xx Dank je! Heb eigenlijk vooral heel veel pijn in m'n rug!!
MarTiet Posted June 8, 2016 Posted June 8, 2016 Balen!! Maar als ik mocht kiezen ook al is het beiden niet leuk..liever dat dan in mn borsten Hopelijk knap je snel op en niet meer doen ey
Jvd Posted June 8, 2016 Author Posted June 8, 2016 12 minuten geleden zei Marietje: Balen!! Maar als ik mocht kiezen ook al is het beiden niet leuk..liever dat dan in mn borsten Hopelijk knap je snel op en niet meer doen ey Ik ook! Maar heb al 2x zen wervel gebroken! Dus hopelijk niet nog is! Bedankt voor je lieve woorden! Doet deugd!
Mamalisa Posted June 8, 2016 Posted June 8, 2016 ik snap t wel, je zag heel die trap niet, waar je eerst naar beneden keek daar zag je traptreden als je nu naar beneden kijkt kijk je tegen een stel tetters aan. Nog even leren om langs je nieuwe tieten te kijken
MarTiet Posted June 8, 2016 Posted June 8, 2016 23 minuten geleden zei Jvd: Ik ook! Maar heb al 2x zen wervel gebroken! Dus hopelijk niet nog is! Bedankt voor je lieve woorden! Doet deugd! Poe eeh nee zeker niet te hopen zeg, hou jezelf in ere en hou het goed in de gaten.. maar dat doe je vast wel, die rotrappen ook!!
Jvd Posted June 8, 2016 Author Posted June 8, 2016 10 minuten geleden zei Mamalisa: ik snap t wel, je zag heel die trap niet, waar je eerst naar beneden keek daar zag je traptreden als je nu naar beneden kijkt kijk je tegen een stel tetters aan. Nog even leren om langs je nieuwe tieten te kijken heerlijk!!!!!!!
Jvd Posted June 8, 2016 Author Posted June 8, 2016 8 minuten geleden zei Marietje: Poe eeh nee zeker niet te hopen zeg, hou jezelf in ere en hou het goed in de gaten.. maar dat doe je vast wel, die rotrappen ook!! Sokken en een houten trap, slechte combi!!! Hoe gaat t met jou?
MarTiet Posted June 8, 2016 Posted June 8, 2016 @Jvd Superfoute combinatie!! Wie draagt er dan ook sokken met zulk weer met mij goed hoor meid, ik bewandel mijn houten trap op mn blote voetjes nee vind het echt rot voor je, zit je niet op te wachten tijdens je herstel en je verleden met je wervels!
Jvd Posted June 8, 2016 Author Posted June 8, 2016 7 minuten geleden zei Marietje: @Jvd Superfoute combinatie!! Wie draagt er dan ook sokken met zulk weer met mij goed hoor meid, ik bewandel mijn houten trap op mn blote voetjes nee vind het echt rot voor je, zit je niet op te wachten tijdens je herstel en je verleden met je wervels! Ik ging m'n paarden bezoeken! Zonder sokken ga ik niet in die laarzen en met dit weer! Blijf ik expres van m'n paarden af, val ik van de trap. Kan alleen mij overkomen. Maar de boobies zien er oké uit denk ik!
MarTiet Posted June 8, 2016 Posted June 8, 2016 oh dit is zo niet jouw dag vandaag.. als je boobies maar oke zijn..
Jvd Posted June 9, 2016 Author Posted June 9, 2016 12 uur geleden zei Marietje: oh dit is zo niet jouw dag vandaag.. als je boobies maar oke zijn.. Toch op spoed beland! Gelukkig niet voor de boobies!
Jvd Posted June 9, 2016 Author Posted June 9, 2016 17 minuten geleden zei Marietje: @Jvd oneee en nu is er wat mis met je rug?? Waarschijnlijk een barst of breuk in een wervel! Ben nog aan t wachten op spoed, je weet hoe lang dat kan duren!
MarTiet Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 @Jvd Ohnee daar was je al zo bang voor..ja dat is echt een ramp daar hopelijk ben je snel aan de beurt en komt er meer duidelijkheid, echt knudde dit zeg..
Jvd Posted June 9, 2016 Author Posted June 9, 2016 27 minuten geleden zei Marietje: @jvd nog aan het wachten of.. hoe is het nu? Hoi! Ik ben net thuis. Heb een wervel gebroken. Dus ik moet zo'n korset aan. Jezus, wat een pech toch! Dank je voor t vragen! Super lief xx
MarTiet Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 7 minuten geleden zei Jvd: Hoi! Ik ben net thuis. Heb een wervel gebroken. Dus ik moet zo'n korset aan. Jezus, wat een pech toch! Dank je voor t vragen! Super lief xx Ohnee meis ook dat nog.. nou neem je rust en heel veel beterschap!! Xx
Jvd Posted June 11, 2016 Author Posted June 11, 2016 Op 9 juni 2016 om 17:37 zei Marietje: Ohnee meis ook dat nog.. nou neem je rust en heel veel beterschap!! Xx Wat lief! Mijn pc heeft al 2x gebeld en nu gewhatsapped om te vragen hoe ik me voel!!!
Tinka Posted June 11, 2016 Posted June 11, 2016 @Jvd hopelijk heb je al wat minder last van die gebroken wervel? Hoe gaat het met je boobs? Beterschap he !
Jvd Posted June 11, 2016 Author Posted June 11, 2016 19 minuten geleden zei Tinka: @Jvd hopelijk heb je al wat minder last van die gebroken wervel? Hoe gaat het met je boobs? Beterschap he ! De boobs zijn goed denk ik! Ik wil altijd wel een foto er op zeggen! Goh ja, veel pijn. Afwachten.. Als t niet betert, wordt het opereren.. Laten we hopen van niet! Hoe gaat t met jou? Xxx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.