Ga naar inhoud

Sporten na bv, wat zijn de gevolgen?


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Even een vraagje, ik mag volgende week weer het sporten op gaan pakken voorzichtig. Dit is dan een beetje cardio maar voornamelijk krachttraining. In het begin zal ik alleen mijn benen en buik trainen (met de benen) maar vraag me af wat voor gevolgen dit zal hebben voor mijn borsten als ik weer in vetpercentage zal verlagen. Nou zal dit niet om kilo's vet zijn maar toch wel een kilo'tje of 5 wat er weer af mag, alles weer lekker wat strakker.

In tegenstelling tot de meeste heb ik ze voor de spier, dus vraag me af of ik hiermee mijn borsten zal gaan verpesten, ben er wat huiverig voor namelijk! Nu heb ik genoeg borstweefsel en een stevige huid maar toch.. 

Hoor graag jullie ervaringen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

goh ik durf je niet meteen te helpen @Marietje

ik zal je ff @TessaDLCDP zij is ook enorm met sport en krachttraining bezig; mss dat zij tips heeft of iemand anders zou kunnen taggen.. :) 

grts! 

Oh misschien @best_boobie zij heeft ze ook voor de spier en ik kan me een gesprek met haar herinneren maar toch ook niet dus zij zal ook wel een antwoord hebben ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx @Miss.S !! BB zit nu lekker op een terrasje vakantie te vieren haha.. maar ben benieuwd als ze even Wifi aangeslingerd krijgt daar wat ze me te vertellen heeft ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss.S Wil zo graag weer lekker aan mijn lijf werken.. is echt afkicken hoor!! Zal voorlopig de sportschool nog maar niet ingaan en met mijn lichaamsgewicht + 2 kilo extra nu :45: thuis trainen qua krachttraining en heb thuis een professionele crosstrainer in de garage staan maar ben benieuw hoe anderen dit weer oppakken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja en anders zal ze na zondag wel reageren hoor :) dat ze maar geniet van haar vakantie. 

hehe k snap je wel, ik ging ook dagelijks sporten maar nu ik ziek ben enz zal dat ook pas over weekje of 2 zijn :( 

anders moet je eens zien via de zoekbalk , ik dacht dat ze er al een topic over hadden :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja balen is dat he, helaas kan ik uit het topic niet goed de gevolgen er uit halen, daar ben ik meer benieuwd naar eigenlijk. Of je randen gaat zien e.d. omdat je vetpercentage afneemt :) snap dat ik alles heel rustig op moet bouwen daarom train ik voorlopig maar thuis, heb een halve sportschool in de garage haha. Denk dat ik pas na paar maanden de sportschool weer induik, hoewel het wel zo fijn zou zijn om strakker in het velletje te zitten met al die gezellige zomerfestivalletjes :D 

Gelukkig traint mijn man daar ook en kan hij me ook begeleiden in het begin, scheelt weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Afvallen is niet zo heel groot probleem, zolang het maar heel geleidelijk aan gaat, verlies jij bijv in 2 weken 5 kg,ja dan zul je het waarschijnlijk gaan zien aan je borsten, maar het is ook afhankelijk van de conditie van je huid, heb je al een iets slappere huid, dan zul je de gevolgen van bijv rimpel/plooivorming ook sneller gaan zien.

Of je nu traint/afvalt ,met of zonder bv,borsten hebben altijd te lijden, daar ontkom je niet aan..

Dus er is niet echt een sluitend antwoord op te geven omdat het voor iedereen anders is, dus probeer langzaam de training op te pakken, en blijf heel goed in de gaten houden of je geen plooi of rimpelvorming gaat voelen, zien,want dan zul je toch een stapje terug moeten doen.

Qua krachttraining van de borstspieren dat is iets wat je het beste even aan je pc kunt vragen, want iedere pc geeft een ander advies, zo zegt Nio dus bijv, de eerste 3 maanden NIET hardlopen,terwijl een andere kan zeggen, 6 weken niet.

En ook omdat jij ze voor de borstspier hebt, zou ik wel goed uitkijken, en in ieder geval als je gaat trainen een hele goede sportbh dragen

Weet niet of je iets aan dit antwoord hebt,er zijn inderdaad meerdere topics, maar ook niet echt met een duidelijk antwoord.

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Marietje:

Ja balen is dat he, helaas kan ik uit het topic niet goed de gevolgen er uit halen, daar ben ik meer benieuwd naar eigenlijk. Of je randen gaat zien e.d. omdat je vetpercentage afneemt :) snap dat ik alles heel rustig op moet bouwen daarom train ik voorlopig maar thuis, heb een halve sportschool in de garage haha. Denk dat ik pas na paar maanden de sportschool weer induik, hoewel het wel zo fijn zou zijn om strakker in het velletje te zitten met al die gezellige zomerfestivalletjes :D 

Gelukkig traint mijn man daar ook en kan hij me ook begeleiden in het begin, scheelt weer!

Als ik kijk naar bikini modellen zie je wel mega de randen.. maar goed, die zijn ook wel enorm laag in verpercentage dus die vergelijking is redelijk extreem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Girll:

Als ik kijk naar bikini modellen zie je wel mega de randen.. maar goed, die zijn ook wel enorm laag in verpercentage dus die vergelijking is redelijk extreem.

Ja precies, dat is ook mijn uitgangspunt niet ;) wil gewoon mijn squatkont en buikspieren terug.. bovenlijf train ik voorlopig maar niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Girll:

Ik ben namelijk ook veel met sporten bezig. Ik doe momenteel cardio, billen/benen, biceps en buik. Zo af en toe pak ik rug mee. Alleen ik heb ze dp! Ik denk dat het wel meevalt :-)

Ja denk het ook..rustig aan maar..en anders een goed excuus voor een wissel volgend jaar :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks @Miss.S!

 

Klopt @Marietje ik ben intensief krachtsporter... wat wil je weten ?

Ik heb ze dan wel achter de spier, maar heel veel anders is het niet zo heel veel hoor.. ik heb iets meer hinder qua borst trainen, alleen zie je minder snel dat ze nep zijn dan voor de spier als je teveel afvalt, maar dan moet je echt mega droog staan hoor, en dat gebeurd niet snel x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel @TessaDLCDP je hebt eigenlijk mijn vraag al beantwoord :) ik ben niet een intensieve krachttrainster maar wel fanatiek ;) gewoon strak in het velletje en dat je mooie lijntjes ziet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh hier ben ik ook getagd :P
Zie dat er al heel wat antwoorden gegeven zijn, en sluit me eigenlijk ook aan bij de gegeven antwoorden..

Sporten is geen probleem, zakken in vetpercentage ook niet, zolang het maar geleidelijk aan gaat!

Jij hebt de prothesen voor de spier, dus heb je eerder kans om randen of plooien te zien, dan iemand die ze dual plane heeft. Echter! Jij hebt redelijke grote prothesen (of laat dat woord 'redelijk' maar weg :P ) en die motiva's zijn sowieso erg goed gevuld. De kans op rimpels en plooien is dus best weinig.
Echter! Probeer geleidelijk aan af te vallen, of te trainen en houd je boobs goed in de gaten. Ga je randen, rimpels of plooien zien (en geen rimpels van ouderdom dan he :45: ) dan even pas op de plaats. Vaak trekt het dan weer bij, en kun je na een tijdje weer verder.

Rustig aan is het devies :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx voor je antwoord @best_boobie , alleen heb ik geen motiva maar eurosilicone 700cc uhp code 811.. die zijn ook goed gevuld toch? Nou ik doe het in ieder geval rustig aan.

:45: je zal onderhand wel gek getagd zijn :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.