Ga naar inhoud

Consulten... zucht


Aanbevolen berichten

Dames,

ik hang hier nu een tijdje rond en nu mijn eerste consult nadert..beginnen de kriebels in mijn buik te komen.

Mijn (eerste) consult staat gepland op vrijdag 9 juli, bij accz Zevenaardr Kruppa, (en dan kan ik evt 12 juli al onder het mes)

Omdat ik ontzettend bang ben dat ik een verkeerde beslissing neem, heb ik besloten om vanavond óók te bellen met Boerhaave.

Mocht mijn consult vrijdag tegenvallen, of, mocht ik er geen goed gevoel bij hebben, dan heb ik woensdag 14 juli bij dr van der Weij een consult gepland staan.

Iets meer zekerheid voor mezelf. :unsure:

Ik wil heel graag voor de spier, dus als dr Kruppa zegt dat dat niet kan, wil ik graag horen van dr van der Weij wat hij er van vindt.

(Mocht Kruppa zeggen dat het geen probleem is, dan bel ik mijn afspraak bij Boerhaave gewoon op tijd af. )

Mocht dr van der Weij ook zeggen dat dit met mijn weefsel en rare vorm borsten (tubulair) niet verstandig is, dan kan ik bij beide klinieken snel terecht voor een operatie, dan is het gewoon een datum prikken.

Zucht...

Ik denk dat ik hier wel verstandig aan doe, al had ik wel al in mijn hoofd zitten dat ik de 12e misschien wel al 'tieteeeeh' had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij iedereen??? :16: ook bij meiden met echt AA cup en weinig vet??

Duurt dan wel weer langer, als ik zijn consult af moet wachten..Want dan word ik pas ergens in de 20 juli geholpen..

En ik wil absoluut geen anatomisch, dus hoop dat hij daar dan wel wat mee doet.

zucht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vd weij werkt alleen met de 410 en nu ook vaak met de 510 (maar liefst 5600 euro)

Allebei anatomisch.

Het is mijn oude dokter, volg hem dan ook al 9 jaar ik heb hem nog nooit een ronde zien plaatsen ;)

Wou hij bij mij ook pertinent niet!

Als je alleen al naar zijn nieuwe kliniek kijkt en site met al die bv fotos, hoeveel zulen er anatomisch en hoeveel rond zijn??

30 tegen 0 ;)

In een platte borst, in een hangende borst, in een grote borst, in een tubulaire borst overal gaat de druppel in.

Het zijn immers zijn kindjes zoals hij zelf zegt :unsure:

Maakt verder niet uit, als je anatomisch wilt is hij DE dokter omdat te laten plaatsen, als je dat niet wilt is het zonde voor je tijd ;)

Hij plaatst ze vaak voor de spier, daar herken je ook vaak dr vd weij borsten aan aan de randen en soms ook bottoming out klachten.

Heel soms plaatst hij ze nu ook vaker dual plane als je echt heel dun bent.

Het is een kundige arts, gebruikte als eerste al geen drains meer, kan ontzettend goed binnenshuids hechten etc, maar ja hij blijft koppig over wat anatomisch en rond betreft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm..goed om te weten....!

En 5600 is me echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te veel..Moet het lenen en dan ben ik de komende 10 jaar aan het afbetalen..

Ik blijf gewoon maar hopen dat Kruppa ook voor de spier wil plaatsen. Daar lees ik nl, ook maar weinig over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij dr vd weij is de 410 nu 4900 euro, ook hoop geld dus.

Ik betaalde 9 jaar terug ook al 10.000 gulden bij hem, dat was toen een heleboel geld..

Maar goed als het niet kan voor de spier zal je er toch vrede mee moeten krijgen dat het tussen of achter moet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Caroke C

5600€ voor een borstvergroting?! val even achterover! Ik zou zeggen, maak er een weekend België van. Hier is het maar 3000€ en dat is dan nog niet de goedkoopste! en er zijn heel goede artsen. Het is gewoon de helft in kostprijs! kan je al veel mee doen en moet je geen 10 jaar afbetalen!

succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Goldengirl,

Nou, ik zou toch niet zo categoriek die anatomische afwijzen in jouw geval, je kunt best wat extra vulling gebruiken onderaan dus is anatomisch misschien juist wel een hele goeie optie voor jou, zeker de 510 (zie het artikel dat ik je heb doorgestuurd!).

Veel succes alvast me je consulten!

Liefs, :54:

PS: ooh ja, heb net ontdekt dat morgen een meisje onder het mes gaat met tubulaire borsten, Dameblanche, zij krijgt wel ronde voor de spier, dus wie weet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh goed zo! :35: Fijn dat je ook al contact hebt met Dameblanche, fijn dat je alvast kunt volgen hoe het bij haar uitpakt!

Nog veel succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow dat gaat snel! Spannend!

Denk dat het wel mogelijk is om het voor de spier te krijgen. Ze geven vooral advies maar als jij er op staat om het voor de spier te willen, dan zullen ze dat toch wel doen? Wat nou als ze beiden zeggen dat het voor de spier niet kan? Waarom wil je perse voor de spier als ik vragen mag :rolleyes: Lekker nieuwsgierig he haha

Nou, succes vrijdag! En wie weet ja, volgende week :1bouncingboobs: ???

Hahah

Liefs

Excella

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi excella,

ik wilgraag voor de spier omdat dat het 'natuurlijkst' is.

Voelt zachter aan, beweegt mooier en je kunt een spleetje maken.

Als ze beiden zeggen dat voor de spier niet kan wil ik dual plane, rond. (die protheses voelen meestal ook zachter)

Ik vraag me af hoor, of ze het evengoed voor de spier doen als ik doordram. Ze zeggen hetniet voor niets, dus de vraag is dan ook of het dan uberhaupt wel verstandig is!

Heb jij mijn foto's gezien excella? Dat je denkt dat het wel mogelijk is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is niet drammen hoor,dat is je wilskracht doorzetten, :P

als jij dat wilt,moet je het doen,niemand kan je daarin remmen en of tegenhouden,ook een arts niet,is tenslotte echt jou keus,en jou geld wat je ervoor neerlegt.

ookal vind een arts die minder geschikt of wat dan ook(het enige wat hem drijft tot het niet verichten van jou wens,is de angst voor zijn naam omdat het in zijn ogen minder mooi zou worden),volg je hart ,komt het zeker goed :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als alle artsen je achter adviseren, zou ik daar toch maar naar luisteren ;)

Zeker naar hun redenen, wie weet ben je het wel met hun eens :)

Maar goed dit is nog allemaal niet aan de orde, maak je nog niet zo druk daarom.

Straks zeggen ze gewoon voor de spier en heb jij je al die tijd nu druk gemaakt voor niks ;)

Concentreer je maar op iets leukers :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik heb ze voor de spier, anatmisch. Ben door dr. van der Weij geholpen. Geen klachten. Integendeel zelfs.

Mijn foto's zijn te zien in de gallerij en mijn ww is per PB te krijgen.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.