Ga naar inhoud

500 cc te groot?


Gast boeleke

Aanbevolen berichten

hallo,

op 30 april doe ik een borstvergroting.

eigenlijk ben ik al eens geopereerd aan mijn borsten een jaar half terug.

toen was ik 33 kilo vermagerd ,mijn borsten waren dus heeeeeeel lelijk door te vermageren.

dan heb ik een borstlift met protheses laten doen.

ik was heel gelukkig met mijn nieuwe borsten.

nu een jaar half later ben ik nog vermagerd,dus mijn borsten ook.

nu heb ik een kleine cupc (heb nu protheses van 220cc)

ik wil een cup d zei ik gisteren tegen de dokter.

hij stelde dus voor om 500cc in te steken.

nu weet ik niet of dit veeeel te groot zal zijn???

soms op het internet zie je staan cc of gr bij de protheses.

hoe vergelijk je dit????

groetje cindy :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boeleke,

Meestal is het cc wat bij de protheses staat.Maar bij de ene vrouw en de andere valt het altijd anders uit.

Ligt er ook aan hoe ze geplaatst worden.Achter de spier heb je iets meer cc verlies.Maar volgens mij is dat wel te verwaarlozen.

Als je nu 220 cc hebt en je wilt eigenlijk meer dan 1 cup meer lijkt me 280 cc meer niet teveel.

Alleen 500 cc is nogal een prothese lijkt mij.Maar ligt ook aan jouw formaat en je eigen wens natuurlijk.

Hoe groot ben je en hoeveel weeg je??

Ik ben 1.70m en weeg 55 kg en bij mij zou dat niet eens mooi zijn snap je.

Lijkt me ook dat een chirurg daar wel kijk op heeft.

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey boeleke ,

moeilijk in te schatten die cc ... en idd , een chirurg heeft daar de beste kijk op hoor !

Ook je eigen klier- en vetweefsel bepaald bvb de cc , de elasticiteit van je huid enz. ...

Welke omtrek heb je trouwens ? Ik ben met 335cc van een 'lege' B naar een 'volle' C gegaan en heb een omtrek van 80cm .

Ik redeneer dan zo : doe bij jouw 220 mijn 335 , dan kom je op 550 dus 500cc lijkt me dan toch niet té veel voor een mooie D , toch ?

Er is gisteren nog ergens hier een vraag gesteld ivm cc en gr , 'k zal eens uitvissen of ik dit bericht kan terugvinden en het dan eventueel in dit berichtje even linken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boeleke,

Meestal is het cc wat bij de protheses staat.Maar bij de ene vrouw en de andere valt het altijd anders uit.

Ligt er ook aan hoe ze geplaatst worden.Achter de spier heb je iets meer cc verlies.Maar volgens mij is dat wel te verwaarlozen.

Als je nu 220 cc hebt en je wilt eigenlijk meer dan 1 cup meer lijkt me 280 cc meer niet teveel.

Alleen 500 cc is nogal een prothese lijkt mij.Maar ligt ook aan jouw formaat en je eigen wens natuurlijk.

Hoe groot ben je en hoeveel weeg je??

Ik ben 1.70m en weeg 55 kg en bij mij zou dat niet eens mooi zijn snap je.

Lijkt me ook dat een chirurg daar wel kijk op heeft.

gr Emma

hallo emma,

dank u voor uw reactie

ik ben 1m68 groot en weeg nu 61 kilo

ik wil een mooie borst maar geen pamela anderson hoor.

groetjes cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey boeleke ,

moeilijk in te schatten die cc ... en idd , een chirurg heeft daar de beste kijk op hoor !

Ook je eigen klier- en vetweefsel bepaald bvb de cc , de elasticiteit van je huid enz. ...

Welke omtrek heb je trouwens ? Ik ben met 335cc van een 'lege' B naar een 'volle' C gegaan en heb een omtrek van 80cm .

Ik redeneer dan zo : doe bij jouw 220 mijn 335 , dan kom je op 550 dus 500cc lijkt me dan toch niet té veel voor een mooie D , toch ?

Er is gisteren nog ergens hier een vraag gesteld ivm cc en gr , 'k zal eens uitvissen of ik dit bericht kan terugvinden en het dan eventueel in dit berichtje even linken ;)

hallo b cupje,

mijn omtrek is 70-75

groetjes cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boeleke,

Als ik je formaat zo lees lijkt mij een prothese van 500 cc nogal flink.Maar ik denk echt als jij jouw wensen kenbaar maakt aan de chirurg dat hij echt wel weet wat hij doet.

Vertrouw op je arts en anders ga nog eens ergens anders op consult en kijk wat die zeggen.Je moet er zelf ook een goed gevoel bij hebben.

Mijn arts zei 420 cc en ik heb toch een maatje kleiner gepakt en ben echt tevreden.

gr Emma

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.