Ga naar inhoud

400/450cc


Aanbevolen berichten

Hay dames,

vroeg me af of er iemand is die ervaring heb met verschillend maten

mijn ene borst hangt ongeveer een cm lager als ik me er niet aan stoor kan ik volgens mn arts gelijke aantal cc prothese nemen. Maar nu heb ik zoiets van nu word ik toch geopereerd dus dan maar gelijk proberen te corrigeren. Hij wilt dan in mn ene borst 400cc doen en in de andere 450 .

heeft iemand hier ervaring mee? Ben bang dat het verschil zo groot is en t nu juist zal opvallen?

Ik twijfel ook nog een beetje over t aantal cc.. Ik wil een mooie volle cup maar wel natuurlijk en niet overdreven groot.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je niet helpen met het verschil, maar je kan wel bij mijn foto's kijken want ik heb 425 cc gekregen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen, mijn PC wilde 425 en 450 plaatsen minimaal verschil. Hij gaf aan dat het nooit 100% gelijk zou worden. Op de dag van operatie gezegd om toch maar beide 450cc te plaatsen.

Ik zei toen" als er een verschil zit geef ik liever m'n borsten de schuld dat de protheses". Ken mezelf dan zou ik altijd denken "wat als". En ik hoef geen 100% identieke borsten. 

Maar goed, stoor jij je nu al aan het verschil? Of ben je bang dat jij je later aan het verschil gaat storen? En je pc geeft aan dat te kunnen verhelpen zou ik gewoon voor het verschil gaan. 

Weet je de maten die je krijgt? En welk merk krijg je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast MissRobot

Mijn ene borst begint / eindigt ook ongeveer 1cm lager dan de andere. Bij mij is nooit voorgesteld om dat te verhelpen met verschillende protheses, maar ik denk ook niet dat ik daarover in zal zitten. Borsten zijn nooit 100% gelijk, en als ze straks iets meer gaan hangen, dan zal het verschil weer minimaal zijn (denk ik).

Ik heb overigens 445cc gehad in beide borsten. Nu is het verschil nog wel duidelijk, maar de ene borst is ook nog meer gezwollen dan de andere. Ik ben dan ook nog geen 3 weken PO. Je kunt mijn foto's bekijken.

Succes met je keuze. Maat etc vond ik ook het lastigst om te beslissen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borsten hangen ook niet even hoog. Ja, je kan het zien als ik niets aan heb, maar met bh aan is er niets meer van te bespeuren. Ik heb gelijke protheses gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook een klein verschil in mijn borsten en heb daarom verschillende protheses gekregen. Mij werd juist verteld dat het verschil juist nog nadrukkelijker zichtbaar zou worden met dezelfde cc's..

Je kunt de voor en na foto's als het goed is wel bekijken in mijn album

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.