Ga naar inhoud

Lalalaboe : 6 juni 2016 : Dr. Stevens : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Nee joh meid, geen stress! Juist leuk man, het moment waar je al die tijd naar toe heb geleefd. Morgen is jouw dag man! 

Ga ervan genieten, niet stressen en gewoon slapen straks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 7 uurtjes! Wat ontzettend spannend!!! Heel veel succes zo dadelijk.  

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Lalalaboe:

Bedankt voor al jullie reacties. Helaas is het niet gelukt. Nu herbezinnen. Nog een keer proberen of de boel toch maar de boel laten.

Niet gelukt?geen boobs?wat is gebeurd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ojee meis, dit klinkt niet echt leuk, dit is even een behoorlijke teleurstelling dan.

Inderdaad maar even goed tot jezelf komen,en er komt heus een nw kans, neem aan dat ze altijd in de kliniek andere maatregelen vooraf kunnen nemen.

Nu maar even alles verwerken, zal je datum ook even weghalen uit je titel.

Sterkte hoor meis.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee toch :( Zat er iets in het infuus waar je op reageerde? Of was het gewoon allemaal teveel?

Het is ook een hele grote stap, eh. Ik snap dat je het niet zag zitten terwijl je je ziek voelde. Hoe gaat het nu met je? Krijg je het een beetje geplaatst? 

Veel sterkte!! :147: en een dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Toetje1993

He wat heftig zeg!! Hoop dat je je snel weer goed voelt. Je kan altijd weer opnieuw naar de pc gaan om nog eens je zorgen opzij te zetten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee zag het niet zitten. Was echt even de weg kwijt. Toen ik thuis kwam nog flink gespuugd en geslapen en daarna knapte ik pas op. Denk dat alle spanning er uit kwam ofzo. Onbewust toch een hoop spanning opgebouwd terwijl ik stoer wilde zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het nu met je? Ben je al begonnen met na te denken over het wat nu? Of ga je het eerst allemaal even laten bezinken? Kan je in je omgeving over alle gebeurtenissen, gevoelens en gedachten spreken met iemand die echt naar je luistert?

Het is toch een hele grote stap, een grote beslissing, ingrijpend voor je lichaam, je leven, je hart, je hoofd,... en het is normaal dat je daardoor onder spanning komt te staan, dat de stress zich stilaan begint op te bouwen... en die moet er op welke manier dan ook, uit. 

Ik hoop dat je snel je draai terug kan vinden. En dat je vrede mag krijgen bij je beslissing, welke dat dan ook mag zijn :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Lalalaboe:

@Ecao Nee ik ben er nog helemaal niet uit. Voel me erg oververmoeid dus eerst mezelf weer op de rit krijgen. Zit nog wel steeds op het forum te kijken. Het blijft mooi:-)

 

en gezellig! Super lieve vrouwen hier ;) 

t Zal wel zijn dat je je oververmoeid voelt. t Is emotioneel, lichamelijk, mentaal,... best ingrijpend allemaal. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

He meid

 

Jeetje wat vervelend dat je zo naar werd :(

Kan je helemaal begrijpen ik zeg ook steeds stoer geen zenuwen maar het begint wel te komen.

ik word ook door dr Stevens geopereerd. 

Hopelijk ben je snel aan de beurt en gaat alles goed. Ik ga je volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.