Ga naar inhoud

Ilse31 : 26 juli 2016 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Na een aantal jaren overdenken nu toch de knoop doorgehakt en afgelopen week een eerste consult gehad. Ik ben 1.82, 60 kg. Geplande prothese is mentor anatomisch 300 cc.

ik vind het superspannend maar kijk er zeker naar uit 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Ilse31:

Hoi allemaal!

Na een aantal jaren overdenken nu toch de knoop doorgehakt en afgelopen week een eerste consult gehad. Ik ben 1.82, 60 kg. Geplande prothese is mentor anatomisch 300 cc.

ik vind het superspannend maar kijk er zeker naar uit 

xx

 

 

Welkom Ilse,

 

Heb je meer info over waar je je BV laat doen en door wie?

Ik ga voor een wissel 9juni bij Dr.Nio.Van 240CC naar 750 of 800CC

Ik ben ook 1m82 en 63KG ;)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je dat niet zien in de titel? Nou mijn bv is nu gepland op 26 juli as door m.c. Schuringa in de boerhave kliniek.

 

als je hier zo rondkijkt dan lijkt 300 cc erg weinig maar jij bent met 240 cc begonnen zie ik. Was je daar toen tevreden mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo, ik ben ilse 31 en wordt 26 juli as geopereerd in de Boerhave kliniek. Ik ben 182 en weeg 62 kg. ik krijg mentor anatomische prothese 295 cc achter de borstspier. ik vind het reuze spannend en heel fijn om hier alle ervaringen te lezen. 

ik kan niet wachten om straks te gaan shoppen voor mooie lingerie.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, 

Welkom hier! Ik heb 26 mei precies dezelfde protheses gekregen als die jij gaat krijgen! :) Ik kom van 70A en draag heb nu een bh in 70E gekocht! Gaat absoluut goed komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum waar je veeeeeeeeeeel heel veel informatie zult vinden! 
Ik ben zelf 1M79 en weeg 61KG (bijna zelfde als jij) en heb 275CC gekregen. Ben er mega gelukkig mee, hoop dat het voor jou net zo zal uitpakken, maar dat verwacht ik wel :)

Veel lees plezier! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.