Ga naar inhoud

Achterop de motor na bv? Wanneer weer?


Gast Evanja

Aanbevolen berichten

Hallo dames :)

Heeft iemand van jullie ervaring met het volgende: achterop de motor na een bv. Na hoelang mag dit weer? Het gaat hier om een touring model, dus ik hoef niet voorover te hangen en dergelijke, ik zit rechtop (zonder rugsteun). Heeft iemand van jullie ervaring ? Heeft iemand dit aan zijn PC gevraagd? Het is dus niet zelf rijden, ik trek niet aan het stuur e.d. !

Ik hoor graag jullie ervaringen :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zelf duozitster op een 'racer' (en touring in 't verleden) dus kan er een beetje van meespreken :141:

Ik zat na 2 maanden achterop die racer en dat ging wel , al voelde ik elke 'bobbel' in de weg .

Doe de eerste keren je sportbh aan zou ik zeggen , dat helpt al veel en zeker als je op een touring zit .

De protheses hebben 6 weken nodig om in te kapselen dus zou die tijd toch maar respecteren .

Ik deed dat toch maar was wel enorm bang voor complicatie's dus heb steeds 'braaf' de regeltjes gevolgd wat herstel betrof . Daarbij komende heb ik veel en lang pijn gehad dus had niet meteen veel zin om achterop de gixer stoer te zitten wezen :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.