Ga naar inhoud

in bikini twee weken na BV?


Gast Biebeltje

Aanbevolen berichten

Gast Biebeltje

Aan de dames met reeds ervaring... :P

Denken jullie dat het te doen is om twee weken na een BV je sportbeha voor enkele uurtjes in te ruilen voor een bikini?

Wij zouden graag twee daagjes naar zee gaan...

Graag reactie!

Biebeltje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Biebeltje,

ben eigelijk heel benieuwd naar de antwoorden die je r op krijgt!

Wou ook al deze vraag gaan stellen

ben zelf namelijk nu 11 dgn PO en zou graag ook even wat anders aan

liefs liz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Biebeltje

Hoi Liz!

Ja ik hoop ook op veel reacties!

Ik kan me goed inbeelden dat je bij dit weer snakt om je bh voor enkele uurtjes in te ruilen voor een frisse bikini!

En hoe valt het voor jou mee? Kan je al wat doen 11 dagen na je BV? Kan je al wat onder de mensen komen zonder dat ze meteen naar je borsten staren?

Dat vraag ik me namelijk constant af: wanneer kan je weer gewoon buiten komen zonder starende blikken?? :54:

Mijn grote dag is morgen over een weekje... spannend!

Liefs

Biebeltje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het niet doen.

Je protheses moeten inkapselen (klittenband idee ;)) en dat gaat niet zonder bh.

Je heb die steun en druk gewoon nodig, ze zeggen niet voor niets dat je hem 24 uur om moet houden ;)

Zeker met anatomische protheses!, want tja niemand wil draaiende protheses he..

En anatomische proheses moeten echt geen ruimte krijgen en moetn gewoon stevig ingepakt blijven ;)

Je kan een laagje vocht anders ontwikkelen en dan kan je prothese dus heel makkelijk draaien in de toekomst :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je in week 5zat ofzo,kan het best eens,paar uur je bikini aan,mits je niet rondhuppelt,maar op 2weken po,nee zou ik zelf niet doen,nog ff lekker geduld hebben en die 2dagen strand mischien nog maar even uitstellen,en of toch met de sportbh bloot :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor jullie reacties!

Hou hem dus gewoon braaf aan!

Het is idd behoorlijk plakken met dit weer in zn sportbh

@ biebeltje: gaat eigelijk helemaal prima, liep alvanaf dag 3 PO buiten, had nou niet het idee dat mensen zaten te staren. mn herstel valt dan ook 1000 procent mee!

Nog even het is jou dag!

liefs liz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast stellakeuh

En kan het dan ook niet met een goed ondersteinende bh? want die bestaan er ook ... zo eentje zoals een marlies dekker, die hebben brede banden onder je borsten en ook veel bandjes rond je ruk, nek en schouder...

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je maandag even kliniek moeten bellen, ben ook wel benieuwd eigenlijk ;)

Al las ik net op een site van een bekende privekliniek dat je juist 1 maat groter sportbh moet nemen zodat hij was los zit tijdens je herstel, snappen jullie het nog :rolleyes:

Dat is juist het tegenovergestelde wat de rest zegt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is het nog een gewone bh, eigenlijk snap ik niet dat het zo erg is om zes weken te wachten. Ok het is misschien mooier in gewone bh maar toch.

Is het niet één lengtemaat butter? Ik moest 75 nemen inplaats van 70 hahah en het werd zelfs 80 :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

sportbh mag niet ruim vallen,die maat groter nemen ze voor de vocht die je krijgt eerste dagen,als je dan maat kleiner zou nemen past het niet meer of het zit te krap,en dat is ook niet goed,vooral ondermaat moet je ruimer pakken.

bij de kliniek kreeg ik ene bh van hun aan,en na een tal weken als hij losser ging zitten,mag je zelf een andere aan doen,omdat je dan beter weet welke maat je nodig hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Aan de dames met reeds ervaring... :P

Denken jullie dat het te doen is om twee weken na een BV je sportbeha voor enkele uurtjes in te ruilen voor een bikini?

Wij zouden graag twee daagjes naar zee gaan...

Graag reactie!

Biebeltje

ik heb net gebelt na de kliniek omdat ik dezelfde vraag had

maar liefst niet voor de 4 weken doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.