Ga naar inhoud

Bella4 : 12 mei 2016 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo dames, 

Ik wil me graag voorstellen. Ik ben een jonge vrouw van 36. Ik ben niet in Nederland geboren maar woon al 15 jaar in Nl ( sorry dus voor eventuele spel/taal fouten).  Ik ben gelukkig getrouwd en heb zoontje van bijna 5. 

Na vele jaren twijfelen heb ik uiteindelijk de knop doorgehakt en heb afspraak gemaakt bij Bergman clinics voor eventuele bv. Daar heb ik consult gehad van dr Blecour, ik vond hem een beetje kortaf en niet echt geïnteresseerd in mijn verhaal. Zijn advies was ronde prothese 275 cc boven de borstspier. Omdat het met hem niet klikte heb ik nog een afspraak gemaakt ( op advies van goede vrienden) bij Boerhaave medisch centrum met dr van der Weij. Ik vond hem meteen heel kundig en begripvol. Hij heeft mijn borsten goed onderzocht en gemeten ( wat niet het geval was bij dr Blecour) en ik mocht verschillende protheses passen onder een strakke shirtje. Zijn advies was 300cc of 340cc anatomisch boven de borstspier. Volgens dr van de Weij met 340cc zou ik een volle natuurlijke borsten krijgen. Natuurlijk uitziende borsten was voor mij een MUST!! 

Twee weken later was mijn operatie dag maar ik bleef heel erg twijfelen in cc's en dus mocht ik nog een keer komen voor een pasafspraak. Uiteindelijk zei dr van der Weij dat ik me geen zorgen hoeft te maken en gewoon 340cc doen. 

12 mei was het zover. Ik was super zenuwachtig voor de operatie en vooral voor de narcose en terecht ook, want ik ben wakker geworden duizelig en misselijk en het heeft bijna een week geduurd tot het over was. Qua pijn viel het mee ik heb helemaal geen pijnstillers geslikt (heb hoge pijngrens). 

Nu 11 dagen later ben ik helemaal niet blij met mijn borsten. Ze zijn te groot en te nep en passen niet bij mijn lichaamsbouw. Ik ben 1m 60 lang en weeg 53 kilo voorsituatie was lege B 75. 

Ik wil ook gaag foto's uploaden ( weet nog niet hoe dat moet) en jullie mening horen.

To be continued... 

Lieve groetjes x 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bella,

Welkom hier :D

Lijkt me lastig dat je niet helemaal tevreden bent. Natuurlijk ben je nu 11 dagen po, dus is de vorm vaak nog niet helemaal mooi en is de zwelling waarschijnlijk ook nog enigszins aanwezig? Ik hoop voor je dat je eraan went en je ze mooier gaat vinden. Vind je dat alleen zonder kleding aan of ook met kleding? Ik heb wel eens vaker iemand gehoord over dat ze het te groot vond hier, soms begint het na een tijdje toch te wennen werd er aangegeven op dit forum. Volgens mij was dit bij Dreamlou ook het geval. Je zou haar verhaal kunnen vinden als je rechtsboven in de zoekbalk haar naam intypt.

In ieder geval sterkte ermee en ik hoop voor je dat je alsnog tevreden zal zijn!

Kyra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi bella, 

 

Wat vervelend voor je zeg!! 

ik ben zelf nieuw op het forum maar ik zou graag je foto's willen zien zodra je ze erop hebt gezet. Ik heb binnenkort ook een consult in de boerhaave kliniek.

Is de kans 11 dagen later nog aanwezig dat ze nog wat gaan slinken? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bella,

Wat vervelend dat je onzeker bent over je borsten zeg :( Het blijft een dingetje... Je bent nog zo kort PO dat je eigenlijk nog niets kan zeggen over het eindresultaat. Ik hoop dat je snel kan wennen, en ze steeds mooier zal gaan vinden. 

Sterkte! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bella,

Echt heel vervelend voor je! Maar sluit me bij anderen aan hier die zeggen dat er nog veel zal veranderen...Ik ben nu 5,5 week PO en ze zien er al zo anders uit dan de eerste weken. In het begin lijkt het vaak idd nog wat 'nep', maar... ze gaan nog wat zakker, meer in 'vorm' komen...En eigenlijk is het ook niet niets, wanneer je opeens weer een volle voorgevel hebt. Ook iets om aan te wennen....Ik hoop ook dat je er uiteindelijk toch blij mee zult zijn, en dat je het nog even de tijd wilt geven!!

Sterkte hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel! 

Ik snap dat het nog te vroeg is en eindresultaat pas na paar maanden zichtbaar is maarrr in mijn geval moet het enorm gaan slinken voor natuurlijker resultaat. 

Foto's voorsituatie en 10 dgn PO 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

     

 

Graag wil ik jullie meningen horen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Bella4:

Dank jullie wel! 

Ik snap dat het nog te vroeg is en eindresultaat pas na paar maanden zichtbaar is maarrr in mijn geval moet het enorm gaan slinken voor natuurlijker resultaat. 

Foto's voorsituatie en 10 dgn PO 

     

 

Graag wil ik jullie meningen horen. 

Eigenlijk zou het niet moeten gaan om onze mening. Ik snap je wel hoor, echt heel goed. Maar het belangrijkste is dat jij ze mooi gaat vinden. Ik vind ze wel echt heel mooi!! Ze zullen misschien niet kleiner worden, maar wel steeds natuurlijker!

Ik hoop echt dat je ze straks mooi zal gaan vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap wel wat je bedoeld Bella. Ze zien er ook nog behoorlijk gespannen en gezwollen uit, dus ik hoop dat het wat minder wordt voor je! Het blijft toch een behoorlijke emotionele rollercoaster na zo'n operatie. Straks gaan ze wat zakken en een meer natuurlijke vorm krijgen. Hopelijk vind je ze dan mooier. Hoe vind je het nu met kleding aan? Soms helpt dat ook ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap ook wel wat je bedoeld maar ik heb foto's gezien van anderen en er lijkt dan nog zoveel te veranderen in de weken erna.. wie weet kijk je er over een paar weken heel anders naar als ze ook minder strak staan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Kyra:

Ik snap wel wat je bedoeld Bella. Ze zien er ook nog behoorlijk gespannen en gezwollen uit, dus ik hoop dat het wat minder wordt voor je! Het blijft toch een behoorlijke emotionele rollercoaster na zo'n operatie. Straks gaan ze wat zakken en een meer natuurlijke vorm krijgen. Hopelijk vind je ze dan mooier. Hoe vind je het nu met kleding aan? Soms helpt dat ook ;)

Bedankt voor je reactie. Ik weet dat ze gaan zakken en slinken maar maak me zorgen of het dan genoeg is voor natuurlijke look. 

Ja als ik en mooi trui of jurk aan heb dan vind ze mooi en sexy eruitzien :D 

Ik hou van reizen vooraal van mooie witte stranden dat ziet dus voorlopig niet in. ik wil niet in mijn bikini rondlopen en iedereen kan duidelijk zien dat ik siliconen heb :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Bella4:

Bedankt voor je reactie. Ik weet dat ze gaan zakken en slinken maar maak me zorgen of het dan genoeg is voor natuurlijke look. 

Ja als ik en mooi trui of jurk aan heb dan vind ze mooi en sexy eruitzien :D 

Ik hou van reizen vooraal van mooie witte stranden dat ziet dus voorlopig niet in. ik wil niet in mijn bikini rondlopen en iedereen kan duidelijk zien dat ik siliconen heb :( 

Ja ik snap je punt. Wel fijn dat je ze in een trui of jurk mooi vindt! De eerstkomende tijd wordt het geduld hebben en afwachten hoe ze zich gaan ontwikkelen. Ik ga je volgen, omdat ik zelf ook benieuwd ben. Heel veel sterkte met alles!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooohhhhhhh weet je dit hoort allemaal bij het proces. Ik vond die van mij ook niet mooi maar had het stiekem wel verwacht. Mijn eerste YES moment kwam ook pas na 5 weken PO. Toen kreeg ik ook de eerste boobie tranen!

Wat het is is dat er iets in is gestopt waar eigenlijk geen ruimte voor is. En dan komt zwaartekracht ook nog eens om het hoekje kijken. Dus iedere dag wordt het een beetje beter. Ik ben nu 7 weken PO en die van mij zijn duidelijk nog niet af. Ik heb nog geen volledige bolling aan de boven kant dus ze moeten nog zakken. Maar dat kan zeker 3 maanden duren.

En ja ze lijken nepper zoordat ze zo hard zijn en dat duurt nog langer. Maar wedden dat je er over een jaar op terug kijkt en denkt... ooohhh waarom maakte ik mij zo druk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Begrijp wat je bedoelt en gelukkig kan ik uit eigen ervaring aangeven dat ze nog gaan veranderen. Zijn nu nog 2 strakke bolleboosjes vol vocht en geven geen meter mee :wacko: Ik zelf ben 1.68 en 53 kilo inclusief tiet :) Dacht in het begin ook ..huh .. deze balonnen heb ik niet besteld! Maar geef het tijd om in te dalen en zachter te worden ( komt ie weer..dat geduld B)) Herken je borsten wel een beetje zoals bij mij in het begin. Wat ik zo zie, worden het prachtborsten bij je figuurtje!!! Maak iedere week een front/side boob foto om te zien hoe ze dalen. Heb ik ook gedaan en als ik nu terugkijk...10 maanden later...wereld van verschil en ben er zo happy mee. En in bikini heb ik idd volle borsten maar zien er allesbehalve nep uit, ik kleding vallen ze niet echt op maar dat is net wat je aan hebt. Geef ze de tijd want je bent pas po en dit is echt niet je eindresultaat...gaat nog zoveel veranderen de komende tijd. 

X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zien er idd wat gespannen en gezwollen uit. Maarrrr eens dat in orde is, denk ik dat je best eens mooi zou kunnen gaan vinden....Ik vind iig al van wel hoor! (niet dat je daar verder iets aan hebt) Onder kleding vind je ze al mooi zeg je, dat is al 1 ding. En wie weet pik je ook nog wat van het bikiniseizoen mee, echt, een maand of wat doet al veel. Heel eerlijk gezegd: Toen mijn huid nog zo gespannen stond moest ik er niet aan denken ermee in de zon te liggen, het was allemaal zo gevoelig! Zelfs nu nog wel schrik. En moet trouwens sowieso een badpak dragen dit jaar, want ik heb ook ene buikwandcorrectie gehad, en dat litteken (zit bij mij ook deels onder de navel) mag geen zon.

Maar ik snap je wel hoor, ik ben ook van het 'natuurlijk' mijn pc Linda Visser is daar heel erg van en daarom is mijn maat een heel volle B of kleinere C, zij is echt wel voorzichtig geweest. Als ik mezelf nu in een trui of badpak zie denk ik: ik had ook wel groter gedurfd, maar voor mij is het goed zo want ik had eerst gewoon helemaal niets :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geduld is hier het favoriete woord :) Wacht maar af. Kijk eens naar foto's van vrouwen die jouw maten hebben en al langer PO zijn. Dan zie je dat het allemaal steeds mooier gaat worden; 

Ja, ik heb gemakkelijk praten. Ik ben nog niet geopereerd :) 

Veel succes (met je borsten en je geduld :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Ik heb je titel even aangepast en verhuisd naar een andere categorie

En ik weet dat het even wennen is in het begin, net na een bv,helemaal als je eigenlijk in je achterhoofd hele andere verwachtingen had, maar zodra al het vocht weg is getrokken en je protheses zijn ingedaald hoop ik dat je er toch heel blij mee zult zijn meis, maar het heeft even tijd nodig.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23 mei 2016 om 21:01 zei Bella4:

Dank jullie wel! 

Ik snap dat het nog te vroeg is en eindresultaat pas na paar maanden zichtbaar is maarrr in mijn geval moet het enorm gaan slinken voor natuurlijker resultaat. 

Foto's voorsituatie en 10 dgn PO 

     

 

Graag wil ik jullie meningen horen. 

Wauw dat ziet er echt al mooi uit hoor!!! Bij mij is het ongeveer een week geleden en heb ook anatomische implantaten, maar ze staan ook erg 'bol' ;)

geef het nog wat tijd... Komt vast helemaal goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, zou het inderdaad even de tijd geven. Ben een paar maanden geleden door van der weij geopereerd. Ook 340 cc anatomisch voor de spier. Ik ben 1.62 m en weeg 58 kilo. Ze moesten bij mij ook zakken en de zwelling wegtrekken, maar toen dat weg was het echt een fantastisch resultaat! Hoop dat je er dan net zo blij mee gaat zijn als ik ben! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op Monday, May 23, 2016 om 20:24 zei Bella4:

Hallo dames, 

Ik wil me graag voorstellen. Ik ben een jonge vrouw van 36. Ik ben niet in Nederland geboren maar woon al 15 jaar in Nl ( sorry dus voor eventuele spel/taal fouten).  Ik ben gelukkig getrouwd en heb zoontje van bijna 5. 

Na vele jaren twijfelen heb ik uiteindelijk de knop doorgehakt en heb afspraak gemaakt bij Bergman clinics voor eventuele bv. Daar heb ik consult gehad van dr Blecour, ik vond hem een beetje kortaf en niet echt geïnteresseerd in mijn verhaal. Zijn advies was ronde prothese 275 cc boven de borstspier. Omdat het met hem niet klikte heb ik nog een afspraak gemaakt ( op advies van goede vrienden) bij Boerhaave medisch centrum met dr van der Weij. Ik vond hem meteen heel kundig en begripvol. Hij heeft mijn borsten goed onderzocht en gemeten ( wat niet het geval was bij dr Blecour) en ik mocht verschillende protheses passen onder een strakke shirtje. Zijn advies was 300cc of 340cc anatomisch boven de borstspier. Volgens dr van de Weij met 340cc zou ik een volle natuurlijke borsten krijgen. Natuurlijk uitziende borsten was voor mij een MUST!! 

Twee weken later was mijn operatie dag maar ik bleef heel erg twijfelen in cc's en dus mocht ik nog een keer komen voor een pasafspraak. Uiteindelijk zei dr van der Weij dat ik me geen zorgen hoeft te maken en gewoon 340cc doen. 

12 mei was het zover. Ik was super zenuwachtig voor de operatie en vooral voor de narcose en terecht ook, want ik ben wakker geworden duizelig en misselijk en het heeft bijna een week geduurd tot het over was. Qua pijn viel het mee ik heb helemaal geen pijnstillers geslikt (heb hoge pijngrens). 

Nu 11 dagen later ben ik helemaal niet blij met mijn borsten. Ze zijn te groot en te nep en passen niet bij mijn lichaamsbouw. Ik ben 1m 60 lang en weeg 53 kilo voorsituatie was lege B 75. 

Ik wil ook gaag foto's uploaden ( weet nog niet hoe dat moet) en jullie mening horen.

To be continued... 

Lieve groetjes x 

 

 

 

 

Hey meid, ik weet niet of je dit nog gaat lezen, maar hoe gaat het er nu mee? Zijn ze al mooi gevormd? Ik ben ontzettend vergelijkbaar met jou!

Vorige week maandag geopereerd door Dr. Van der Weij, ook 340 cc anatomisch boven de spier. Ik ben 1,58m en weeg 52 kg, begon ook met cup 75 B. Vanmorgen heb ik even wat foto's gemaakt, zie hieronder voor en na.

VOOR:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

NA:

Uiteraard hoop ik ook dat ze nog mooi vormen, dr. Van der Weij zei van wel. Ze voelen al minder gespannen en hard. Maar dat heeft allemaal tijd nodig. 

Na hoeveel weken zou ik een nieuwe BH kunnen kopen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 21-7-2016 om 12:35 zei Boobylicious:

Hey meid, ik weet niet of je dit nog gaat lezen, maar hoe gaat het er nu mee? Zijn ze al mooi gevormd? Ik ben ontzettend vergelijkbaar met jou!

Vorige week maandag geopereerd door Dr. Van der Weij, ook 340 cc anatomisch boven de spier. Ik ben 1,58m en weeg 52 kg, begon ook met cup 75 B. Vanmorgen heb ik even wat foto's gemaakt, zie hieronder voor en na.

VOOR:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

NA:

Uiteraard hoop ik ook dat ze nog mooi vormen, dr. Van der Weij zei van wel. Ze voelen al minder gespannen en hard. Maar dat heeft allemaal tijd nodig. 

Na hoeveel weken zou ik een nieuwe BH kunnen kopen? 

doe een moord voor jou 'voor' borsten hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.