Ga naar inhoud

Twijfels!


Gast diz

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Donderdag is het zover! Maar nu begin ik te twijfelen over het aantal cc's dat ze gaan plaatsen!! :wacko:

Ik hoop niet dat ik ze te klein ga vinden :107: Omdat ik lees van meiden die dat achteraf vinden.

Toen de arts mij vroeg wat ik wilde heb ik gezegd: borsten in verhouding met mijn lichaam en geen te grote."

Hij nam 2 maten boven die ik paste. Ik koos dan voor de grootste, 300cc. Hij zal mij niet groter laten passen hebben omdat ik dan het baleffect zou krijgen , denk ik?

Denken jullie dat die 300cc goed zal zijn, of zou en kan ik de dag van de operatie nog even passen en eventuuel het aantal cc's nog aanpassen??

Ik ben 174 groot en weeg 64kg.

Wi kan mij raad geven?

Lieve groetjes xxx :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Diz,zou je graag willen helpen,maar ben zoiezo een voorstander van grote borsten,dus vind alles al in mijn ogen redelijk aan de kleine kant,dus daarom oordeel ik liever niet,wat je mischien wel begrijpt.

wel zou het handig zijn als je een voorfoto had te laten zien voor de andere,om iets beeld te krijgen?

al is het voor ons lastig oordelen,je eigen arts heeft er meer kijk op,uit ervaringen en omdat hij je weefsel,huid en bouw beter ziet.

sucses met het maken van je keus

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Diz,zou je graag willen helpen,maar ben zoiezo een voorstander van grote borsten,dus vind alles al in mijn ogen redelijk aan de kleine kant,dus daarom oordeel ik liever niet,wat je mischien wel begrijpt.

wel zou het handig zijn als je een voorfoto had te laten zien voor de andere,om iets beeld te krijgen?

al is het voor ons lastig oordelen,je eigen arts heeft er meer kijk op,uit ervaringen en omdat hij je weefsel,huid en bouw beter ziet.

sucses met het maken van je keus

greetzz moontje

Hoi,

Dank voor je reactie. Het is wel waae wat je zegt. Ook ga ik het eens bekijken om foto's te plaatsen.

Lieve groetjes, Diz x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke cupmaat heb je nu dan?

Je geeft aan dat je iets wil wat bij je figuur past en niet te groot, dan zou ik gewoon naar de arts luisteren en max. 300cc nemen. Je hoort wel eens dat mensen achteraf liever groter gewild hadden maar er zijn ook mensen (zoals ik) die achteraf liever een maatje kleiner gehad hadden.. ik zou je niet teveel laten leiden door de 'beter te groot dan te klein-mentaliteit' die veel mensen hier op het forum hebben.

Als je arts zegt dat groter niet mooi is zou ik daar naar luisteren.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diz.......

Ik herken dat gevoel ook ...eerst dacht ik aan 300 cc maar nu twijfel ik toch (ik heb nu een Acup en wil dolgraag minimaal een groteC..of zelfs een D wacko.gif )Ik ben zelf ongeveer 1.65m denk ik en ben niet slank maar ook niet dik ofzoow.

Dit is heel lastig..ik zou als ik jou was nog passen en dan een definitieve besluit nemen..

Heel veel succes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

300cc is een mooie vergroting hoor, niet te klein en niet te groot.

Je zou er wel 2 cupmaten omhoog mee kunnen gaan al ligt dat ook een beetje per persoon verschillend.

En als hij dual plane of achter de spier geplaatst word verlies je ook wat cc's (50cc ongeveer)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ladies,

Dank voor jullie adviezen. Ik denk het zo te laten en de dag van mijn operatie nog eens bevestiging te vragen aan mijn pc. Als hij zegt "houden zo" dan ga ik dat ook doen.

Liefs :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ladies,

Dank voor jullie adviezen. Ik denk het zo te laten en de dag van mijn operatie nog eens bevestiging te vragen aan mijn pc. Als hij zegt "houden zo" dan ga ik dat ook doen.

Liefs :141:

Hoi Diz,

zit met t zelfde "twijfelprobleem" ik wordt 16 Juli ook bij dr Damen geholpen en ben ook aan t twijfelen. zijn advies naar mij toe is 290cc achter de borstspier. Heb nu B en wil graag een natuurlijke volle C. kon tot max 310cc anders kreeg ik het balleneffect en dat wil ik niet. heb me ook net zoals jouw voorgenomen vlak voor de behandeling het met dr Damen over te hebben.

Succes donderdag......

groetjes Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

balleneffect krijg je niet snel hoor,ik heb 500CC en ben 180 en weeg 63 kg,en ook geen balleneffect..voor minder dan 300CC zou ik het niet eens doen.

Na een paar maanden verdwijnt de helft toch al....na slinken enzo..dus ja,beter iets meer dan te weinig,maar ook ik hou van wat grotere borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 cc is niks das, 1 eetlepel vloestof.

Altijd dan de 310 kiezen zeker achter de spier verlies je al volume.

Je zal het verschil niet eens kunnen zien tussen die 290 en 310 maar voor je eigen gevoel kan je dan niet denken had ik nou maar die 310 gedaan aangezien bijna iedereen ze toch wat te klein vind daarna .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallokes,

Ik ga voor de operatie nog even met de pc praten. Misschien toch ietsie groter. Alleen als hij het afraad :140: doe ik het niet. Pak een 50cc groter...dat is nog te doen, he :blush:

Ik laat het jullie weten wat het geworden is.

Doeikes!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.