Ga naar inhoud

Katarina : 20 juni 2016 : Dr. Lagey : Medipolis Antwerpen


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik ben van plan om in de nabije toekomst een borstvergroting te laten doen bij Dr. Lagey (Katrien) in Medipolis (Antwerpen).
Ik ben al op eerste consultatie gegaan en mijn eerste indruk was positief. Een zeer vriendelijke en professionele vrouw. Binnenkort ga ik terug op consultatie.
Heeft iemand ervaringen met haar? En wat zijn jullie ervaringen met een borstvergroting achter de spier?

Ps: Ik ben 18 jaar en heb een 70AA, door medische complicaties groeien mijn borsten niet meer. Ben 1.60 m lang en weeg ongeveer 45 kg.
Ik zou dan naar een 70C gaan

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, en welkom.

Ja dan kan ik me heel goed voorstellen dat je door geen borstgroei heel graag een bv wilt gaan doen,om je op die manier een beetje meer compleet te gaan voelen.

Als je rechtsboven in de zoekbalk lagey ingeeft komen er diverse topics uitrollen.

Heel veel zoek en lees plezier.

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Desert-Rose:

Hoi meis, en welkom.

Ja dan kan ik me heel goed voorstellen dat je door geen borstgroei heel graag een bv wilt gaan doen,om je op die manier een beetje meer compleet te gaan voelen.

Als je rechtsboven in de zoekbalk lagey ingeeft komen er diverse topics uitrollen.

Heel veel zoek en lees plezier.

xxx

 

Dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Geweldig dat je een datum hebt, nu kun je af gaan tellen, ik heb gelijk je titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie, hier kun je verder al je updates kwijt, en na je operatie ook je verslag, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Desert-Rose:

He meis, 

Geweldig dat je een datum hebt, nu kun je af gaan tellen, ik heb gelijk je titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie, hier kun je verder al je updates kwijt, en na je operatie ook je verslag, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

xxx

Dankjewel! Ik moet het forum nog wat leren kennen haha! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
7 minuten geleden zei Katarina:

@Miss.S Ja! Ik kijk er zo hard naar uit! :D Jij ook met je consult! 

Haha dat snap ik !! :D hihihi ! komt helemaal  goed joh ! is dat eigenlijk in Wilrijk of waar bevind zich de operatie? :) 

Hihi jaaaa spannend !!! komt wel goed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

UPDATE:

Beste meiden! Alles is goed verlopen. Ik kwam om kwart na 7 aan in Antwerpen en de kliniek leek gesloten. Ik was even in de war omdat ik om half 8 mij moest aanmelden aan de balie. Gelukkig zag ik iemand naar binnen gaan met een badge en kon ik ook binnen haha.

Ik kreeg een luxueuze kamer toegewezen waar ik even moest wachten op dr. Lagey. Ik moest zo'n typische ziekenhuishuisjurk/jas aantrekken. Natuurlijk had ik hem omgekeerd aangedaan :blush: Toen ze kwam, maakte ze een tekening op mijn borsten en trok ze wat foto's. Rond 8 uur werd ik in mijn bed naar de operatiekamer gebracht. (Ik wou nog zeggen "Ik loop wel", want het bed heeft elke muur geraakt haha). 

In de operatiekamer was het ijskoud, ik kreeg wel een dekentje maar ik bibberde zo erg dat ze dachten dat ik zo nerveus was. De anesthesist en de ander medewerkers waren erg vriendelijk. Ze zeiden steeds wat er ging gebeuren. (Bv. nu gaan we je bloeddruk meten, nu gaat er een koude sticker op je been komen, een prikje etc.) Vooral de anesthesist was erg aardig, hij maakte ook grapjes om me gerust te stellen. Omdat ik onder volledige narcose ging kreeg ik een infuus. Ik deed mijn ogen dicht en ik was weg.

Later werd ik terug wakker en had verschrikkelijke pijn. Ik dacht 'wat heb je jezelf nu toch weer aangedaan'. Als ik ademde, praatte etc. kreeg ik een pijnscheut. Mijn borstspieren trokken de hele tijd samen. De verpleegster kwam me wat water brengen en later ook een ontbijtje. Ik kreeg echt bijna niets binnen. Mijn gezicht zag ook helemaal wit. Dan ben ik gewoon terug gaan slapen om de pijn te vermijden.

Toen dr. Lagey 4 uur later langs kwam na haar laatste operatie, zei ze "Ontspan je eens.". Ja, ik wist dus helemaal niet hoe ik me moest ontspannen want ik zat al zo lang gespannen haha. Toen deed ze de borstband losser en kon ik eindelijk terug ademen en kwam de kleur terug in mijn gezicht. Die borstband was zo hard aangespannen, waardoor ik zoveel pijn had. Gelukkig nu dus niet meer. (Ik denk dat de borstband nu 5-7 cm losser zit wow)

Ik kan echt wel zeggen dat ik blij ben met de ingreep. Eindelijk borsten! Natuurlijk hoort de pijn erbij, maar zoals ze zeggen "Wie mooi wilt zijn, moet lijden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Katarina:

@Miss.S Zal ik zeker doen! Binnenkort zet ik er ook foto's op (waarschijnlijk morgen). Dan zal ik je toevoegen aan mijn album! xxx

dank je lief van je! ben wel benieuwd, maar neem maar lekker je rust, die foto's komen wel ;) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
11 uur geleden zei Borry92:

Hoii, Nu al ongeveer 2 weken na je operatie! Hoe gaat het nu met je? En hoe verloopt je herstel? 

X

Hey! Alles gaat goed. Elke dag een beetje beter! Vooral de eerste 2 dagen had ik last van pijn van de operatie, daarna was het gewoon spierpijn. Nu 2 weken en kan weer bijna alles doen. Ik ben wel voorzichtig, maar het verloopt wel vlotjes. :) 

Mijn borsten staan nog wel gespannen, maar dit zal wel minderen. 

Is jouw dag al geweest of moet die nog komen? 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Haai,

Sorry ik lees nu pas je berichtje haha oeps.

Nu alweer 4 weken PO.. hoe voel je je nu? Hoop dat alles goed gaat met je herstel en je lekker kan genieten van je nieuwe boobs!

Ik moet nog over 34 dagen hahaha, ik tel ze lekker af.. kan niet wachten! Heb je foto's toevallig? En hoeveel cc heb je uit eindelijk gekregen?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.