Ga naar inhoud

Bikini top en broek?


Gast Caroke C

Aanbevolen berichten

Gast Caroke C

Hoi,

Ik had even een onbelangrijk vraagje, maar wel handig als iemand het antwoord weet. Nu met nieuwe borsten is het tijd voor een nieuwe bikini. Ik ben nog niet echt gaan shoppen maar heb wel al in de vlucht eens rondgekeken. Nu vraag ik me het volgende af: een bikini is meestal een setje en dan staat er S-M-L-of-XL op. Nu met die borstvergroting heb ik misschien wel een L-top nodig, maar ik heb een medium voor de rest! Hoe doen jullie dat? want hier zijn heel wat slanke meiden met dikke borsten nu, dus een setje klopt toch nooit? Stiekem die broekjes verwisselen dan :rolleyes: Of bestaan er echt winkels waar je bikini's vindt zoals met bh maten en dat het apart verkocht wordt?

Ik geef toe dat ik enkel nog maar in de grote ketens bikini's heb gekocht en dat ik er vroeger zeker nooit veel geld aan gaf.

Iemand een tip?

dank je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

LOL...gewoon veel internet shoppen haha,of gewoon een te krab bovenstukje en een goed passend broekje, 1bouncingboobs.gif

ik heb ook maar 38,maar boven cup E/F ! Dus ja dat is altijd wel even zoeken maar ladyshop en uwantisell.nl hebben bikinis die ik ook gewoon pas in maat M...en tegenwoordig kan je vaak combineren,staan hier ergens op t forum ook een paar sites ,moet je maat ff kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had die van mij bij de Otto besteld. Daar kon ik 'm ook apart bestellen van 't onderstukje. Tegenwoordig verkopen ze vaker bikini's apart van elkaar en niet als setje. Wel handig!!

En in de winkel wissel ik de boel gewoon om en hang ik de verkeerde terug aan het hangertje. Ik ben 1 van die rotklanten die dat doet :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Caroke C

Dank je voor jullie reacties! door dat mijn topic verplaatst is, weet ik inneens dat er een lingeriehoekje is in dit forum! oeps!

Zal is wat grondiger moeten leren surfen!

Helemaal naar Amsterdam is ver als je uit Mechelen komt! Wel een super stad waar ik zeker nog eens heen wil!

Decathlon ga ik zeker eens kijken en banana moon zou ze ook los hebben. Wel duur, maar ze zijn het waard :1big_boobs:

En eens dat ik echt mijn juiste maat ken kan ik het internet eens afzoeken!

bedankt iedereen!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.