Ga naar inhoud

binnenkort bortvergroting via diana gabriels kliniek amstelveen ...twijvel heerst


mandys

Aanbevolen berichten

iemand ervaring met kliniek Amstelveen ?

zijn er via Diana Gabriels terecht gekomen maar moest er allerlei papieren tekenen dat garantie 0 is ... terwijl ze bij een consult bij Diana Gabriels het ons veel mooier voor schotelde .... heb daarom een verklaring gevraagd bij Diana Gabriels en om een mail dat ze garantie gaven zoals gezegd . na meerdere toezeggingen ons de mail te sturen was dat tot op heden nog niet gebeurt totdat mijn vriend er zelf is heen belde ..

het wekt ons niet echt vertrouwen zo maar ik wil het wel heel graag vandaar deze vraag of anderen hier ook ervaringen mee hebben .

 

groeten mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het erg onbetrouwbaar klinken meid, als ik in jouw schoenen stond zag ik er vanaf en ging ik opzoek naar een andere kliniek/pc.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben over 2 dagen aan de beurt voor mijn grote dag voor 375cc dual plane hp bij schiettecatte bij kliniek Amstelveen .... Na heel wat rondkijken hier op het forum ben ik aan het twijfelen om toch voor de 400cc te gaan .... Iemand advies/raad of dezelfde twijfels ? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.