Ga naar inhoud

cluvcr : 13 juni 2016 : Dr. ? : Kliniek ?


Gast cluvcr

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik zal mij even voorstellen.

ik ben 36 jaar en wordt 13 juni geopereerd voor een prothesewissel. Mijn eerste keer was 15 jaar geleden en daar was echt een zooitje van gemaakt. Mijn borsten hingen (na een zwangerschap) nog steeds, voelde de randen en was ook niet echt tevreden over de maat (270cc anatomisch voor de spier). Ik ben 1.78 en weeg 66,5 kilo.

nu krijg ik een ronde vorm, weet helaas niet welk merk, maar volgens mij medium profile en wordt achter de borstspier geplaatst. Dat is voor mij sowieso beter omdat ik een dunne huid heb. De dokter raadde me in eerste instantie aan om 330 te nemen , waarop ik reageerde en hij al snel 360 zei, hihi. 

Nu twijfel ik of dat echt niet te klein is met mijn lengte! Ik lees van zoveel meiden die rond de 1.63/1.68 zijn die dat al te klein vinden. Ik wil niet nog een tegenvaller!

wat vinden jullie?

groetjes wanhopige, hihi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid

Welke maat heb je van jezelf? Dus zonder implantaten. Ik heb zelf 350cc High profile van Mentor.  Ben van een  75b naar een volle D gegaan, en 75f in bh maat. Ik heb ook foto's openbaar staan dus kan je beetje kijken. Weet niet wat je precies wil bereiken qua cupmaat ?

Oh jaa en ik ben 1.69 en weeg momenteel 61kg. Dus jij bent een stuk groter dus ze zullen kleiner uitzien. Is 360 je max????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi F-cupje,

bedankt voor je reactie :-). Wat ik hiervoor had, weet ik niet meer dat is al 15 jaar geleden. Wat ik he wel kan vertellen is dat ze toen na mijn zwangerschap erg hingen. Ik denk dat ik toen een b cup had. Nu heb ik wel een kleine d cup en zou graag een goeie E willen hebben. Ik vind het zo moeilijk. 

De dokter raadde me een high profile af, (ik luisterde zelf niet echt waarom, omdat ik in mijn hoofd meer met de maat bezig was haha) maar volgens mijn moeder omdat ik een dunne huid heb en dat je dan die bolling teveel zou zien of zo. 

Hij heeft trouwens niet gezegd dat er niet meer in zou kunnen. Ik heb immers nog best veel huid over en krujg er btw ook een lift bij. Maar dat zie ik niet als een probleem betreft de maat. 

Ga even bij jou foto's kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi allemaal,

ik ben morgen 2 weken po en heb een vraagje betreft het zakken van mijn boobs.

ik heb een lift met prothesewissel gehad en ben van McGhan 270cc anatomisch naar 405 cc rond moderate van Allegra (nieuwe naam voor MCGhan) Natrelle gegaan. 

Als ik een oude bh voorhoudt (80 C of 75 D) dan lijken deze nog te passen. In de breedte lijken mn oude bh's wel wat klein maar in de diepte niet. Wat ik wel mooier vind is dat ik nu bovenin meer bolling heb en ben sowieso ook heeeel erg tevreden met hoe ze eruit zien. Maar ben nou bang dat die bolling aan de bovenkant minder zal worden. Is dat zo of blijven ze mooi bol? 

Mijn sport bh heeft maat 36 E, zullen ze kleiner worden of nog iets groter? Ze zitten trouwens achter de borstspier.

Groetjes :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal me niks verbazen als de projectie van je vorige niet heel veel verschillen als met de huidige omdat de vorm anders is. 405 klinkt veel meer, maar zoals je zelf al zegt zijn ze nu breder en daar gaat een deel van de cc zitten en meer bolling boven in.

Of de bolling zo blijft durf ik niet te zeggen. Het blijft wel meer dan bij anatomische protheses. Echter was bij mij mijn huid nog zo strak met 2 weken PO dat het boller stond dan nu nu mijn huid meer is uitgerekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bruisend,

Bedankt voor je reactie :)

Als t al wat meer bolling is dan anatomisch, kan ik in ieder geval al blijer zijn. 

Heb jij ook moderate en achter de spier? En is de bolling bij jou veel minder geworden of valt dat mee?

en weet jij of een lift hetzelfde effect geeft als iemand waarvan de huid nog moest oprekken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.