Ga naar inhoud

Hoelang moet je op de rug blijven slapen


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb 3,5 wk geleden een bv gehad (dualplane, 335cc, accz).

Wat ik begrepen heb is dat ik 6 wkn op mijn rug moet slapen, nou wordt ik hier helemaal gek van!!!!!!!

Is dit eigenlijk wel noodzakelijk, heb ik het verkeerd begrepen? Lees nl dat andere vrouwen allang weer op hun zij slapen.

Geldt dit alleen voor de accz klanten?? Who know's???????

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Moby

het advies is bij elke arts anders.

bij me vorige arts waar ik dual plane bij kreeg,moest ik 6weken op de rug slapen.

en nu bij deze arts,mag ik bij voor de spier plaatsing na 2weken op me zij slapen.

je zult vast antwoord krijgen van meiden die naar deze arts/kliniek zijn geweest :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht het vanaf het moment dat ik het zonder pijn zou kunnen, maar inmiddels ben ik gewend aan rugslapen *zucht* Lig nu half op mijn zij met een kussen onder mijn rug af en toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moby,

Zou zeggen gewoon uitproberen, je lichaam geeft zelf wel aan wanneer het weer kan. Als je geen pijn meer hebt kan het geen kwaad!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorheen zeiden ze 6 weken, als je op je zij ligt kunnen je protheses verschuiven omdat ze nog niet ingekapseld zijn en anatomische kunnen verdraaien.

Laatste tijd lees je ineens ook vaak dat het nu niet meer zo lang hoeft bij diverse pc's.

Dus wat er nu ineens anders is met toen begrijp ik ook niet.

Weet wel dat ze nu meestal zeggen liever niet, maar als het automatisch gaat in je slaap kan je er ook weinig aan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

das apart zeg: tegen mij zeiden ze: zodra jij denkt dat t kan,mag het...maar ja haha,dat kon ik ook pas na een week geloof ik ,en dan nog hing ik er stijf bij,was niet echt relax.,maar voor mij voor me rug wel even beter.maar hield t ook niet lang vol hoor.Wat een pijn had ik..6 weken!!! dan zou ik een hernia hebben vree sik,das echt veels te lang!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.