Ga naar inhoud

Mogelijke prothesewissel


Aanbevolen berichten

Ik heb zo een 10 jaar geleden een borstvergroting laten doen bij Beaucare door Dr. Plovier in België . Consult bij Vrambout in Utrecht. 300 cc Achter de spier. Het merk weet ik niet, heb nooit een bewijs meegekregen en er zelf ook niet om gevraagd. Het resultaat? Niet tevreden. Ik vond de protheses te hoog zitten waardoor ik een soort van platte eivormige borsten had. Mijn tepels stonden ook vrij laag doordat ik veel bolling aan de bovenkant had en bijna niets ad onderkant. En er zat tussen de littekens en de borstplooi  ruim 1 cm. ruimte. Uitkijken met een bikini dat de littekens niet zichtbaar waren.Ik ben 2 maal terug geweest bij Vrambout. De eerste x zei hij dat ik een borstlift hadden moeten nemen als ik bolling aan de onderkant had gewild. De 2e x zei hij dat ik maar naar België moest zodat Dr. Plovier het kon beoordelen.Echt serieus kwam hij niet over. Ik heb het toen zo gelaten. Nu ben ik pas bij een andere kliniek geweest waar naast de chirurg van die kliniek ook een chirurg bij zat van een andere kliniek. Hun mening. De prijs van 3250 euro in 2005 was niet duur, maar het resultaat vonden ze eigenlijk mislukt. Ze twijfelen zelfs of er wel 300 cc inzit. De protheses zitten niet op de goede plek, veel te hoog, bolling ad bovenkant, onderkant leeg slap hapje, een bubble breast, littekens zitten veel te laag, ruim een cm onder mijn borstplooi en aan 1 kant binnenkant decolleté zit er ook teveel ruimte waardoor ik een leeg stukje huid heb zitten doordat er geen juiste pocket of iets dergelijks gemaakt is. Als dit het resultaat was zou een hersteloperatie zeker door deze chirurg uitgevoerd worden. Hun advies zou nu zijn Mentor 550 cc high profile. Of hiermee de littekens mooi in de borstplooi zouden vallen kon ze me niet verzekeren. Wel dat ze iets met de pockets kon doen en mede door de high profile protheses zou ze voor meer ronde borsten als resultaat krijgen. 

Wie op wie heeft ervaring hiermee en goede tips voor mij?

X Twijfelaartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Twijfelaartje,

Wat vervelend dat je niet tevreden bent met je borsten. Dr plovier staat hier heel goed aangeschreven maar daar heb jij nu natuurlijk even weinig aan. Heb je dr aan gedacht om het hem nu nog eens te laten zien en te vertellen waarom je ontevreden bent? Misschien kan en wil hij je helpen.. tegenwoordig zie ik prachtige boobs van hem hier. In ieder geval fijn dat je begrepen werd door de chirurgen waar je laatst bent geweest:) over hun advies kan ik niet oordelen maar het klinkt goed. Met ronde high profile krijg je idd meer bolling aan de bovenkant, en 550cc is een flink volume. Mijn littekens vallen ook niet in de borstplooi maar iets daarboven vanwege t aantal cc maar je ziet ze niet.

Mocht je nog een deskundige mening willen dan kun je ook altijd op consult bij dr Nio in Amsterdam.  Echt een eerlijke dr met gouden handjes.

Ik ga je even volgen, heel veel succes en ik hoop dat t uiteindelijk wordt zoals je graag had gewild.

Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend voor je dat het allemaal zo moest lopen.. Dan betaal je een flinke smak geld en dan wil je ook een mooi resultaat natuurlijk. Ik heb verder geen ervaring met de pc die je noemt maar als die andere pc je een goed gevoel geeft zou ik daarvoor gaan. En vantevoren ook goed vragen wat je kan verwachten en wat niet! Zodat je niet opnieuw teleurgesteld wordt.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Wednesday, May 11, 2016 om 11:20 zei daniella24:

Hai Twijfelaartje,

Wat vervelend dat je niet tevreden bent met je borsten. Dr plovier staat hier heel goed aangeschreven maar daar heb jij nu natuurlijk even weinig aan. Heb je dr aan gedacht om het hem nu nog eens te laten zien en te vertellen waarom je ontevreden bent? Misschien kan en wil hij je helpen.. tegenwoordig zie ik prachtige boobs van hem hier. In ieder geval fijn dat je begrepen werd door de chirurgen waar je laatst bent geweest:) over hun advies kan ik niet oordelen maar het klinkt goed. Met ronde high profile krijg je idd meer bolling aan de bovenkant, en 550cc is een flink volume. Mijn littekens vallen ook niet in de borstplooi maar iets daarboven vanwege t aantal cc maar je ziet ze niet.

Mocht je nog een deskundige mening willen dan kun je ook altijd op consult bij dr Nio in Amsterdam.  Echt een eerlijke dr met gouden handjes.

Ik ga je even volgen, heel veel succes en ik hoop dat t uiteindelijk wordt zoals je graag had gewild.

Xx 

 

Op Wednesday, May 11, 2016 om 11:20 zei daniella24:

Hai Twijfelaartje,

Wat vervelend dat je niet tevreden bent met je borsten. Dr plovier staat hier heel goed aangeschreven maar daar heb jij nu natuurlijk even weinig aan. Heb je dr aan gedacht om het hem nu nog eens te laten zien en te vertellen waarom je ontevreden bent? Misschien kan en wil hij je helpen.. tegenwoordig zie ik prachtige boobs van hem hier. In ieder geval fijn dat je begrepen werd door de chirurgen waar je laatst bent geweest:) over hun advies kan ik niet oordelen maar het klinkt goed. Met ronde high profile krijg je idd meer bolling aan de bovenkant, en 550cc is een flink volume. Mijn littekens vallen ook niet in de borstplooi maar iets daarboven vanwege t aantal cc maar je ziet ze niet.

Mocht je nog een deskundige mening willen dan kun je ook altijd op consult bij dr Nio in Amsterdam.  Echt een eerlijke dr met gouden handjes.

Ik ga je even volgen, heel veel succes en ik hoop dat t uiteindelijk wordt zoals je graag had gewild.

Xx 

Haïti Danielle, 

 

Het is denk ik inderdaad wijs om nog een consult te doen.Over dr Dr. Nio lees ik veel positiefs. Dank je voor je reactie. Wat Dr. Plovier betreft kan ik nog eens contact opnemen en het uitleggen. Op mijn mail een week geleden met het verzoek om  in dossier op te vragen heb ik nog geen reactie gekregen. Wordt vervolgd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Wednesday, May 11, 2016 om 14:04 zei Boob1996-A:

Wat vervelend voor je dat het allemaal zo moest lopen.. Dan betaal je een flinke smak geld en dan wil je ook een mooi resultaat natuurlijk. Ik heb verder geen ervaring met de pc die je noemt maar als die andere pc je een goed gevoel geeft zou ik daarvoor gaan. En vantevoren ook goed vragen wat je kan verwachten en wat niet! Zodat je niet opnieuw teleurgesteld wordt.

x

Ja even nieuwe boobs kopen klaar, was het maar waar. Ik wil me deze keer ook beter oriënteren voordat ik een keuze maak. Dit forum is echt fijn om ervaringen van anderen te lezen en te zien.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben me ook aan het oriënteren op een wissel. Lastig hè?  :)

En dan zie je hier veel van die mooie borsten voorbij komen. Hihi.

Ik denk dat je bij een aantal pc's op consult moet gaan. Kijken wat je aanspreekt en neem voorbeeldfoto's mee.

X bkj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Boekje dat ga ik zeker doen. Echt lastig!  

Een ding weet ik wel, ik wil ze groot en rond deze keer:136:.

Jij wilt ook een prothesewissel laten doen? 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei vegasgalliano:

Wat naar allemaal dat het zo is gelopen... Ik heb helaas geen ervaring met deze pc maar ik wens je in ieder geval succes en prachtige borsten toe! 

Thanks,  hoe meer ik hier aan mooie boobs zie des te meer kijk ik ernaar uit:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey annies, zoals daniella zegt, naar dr Nio in amsterdam op consult! Zeker als je ze groot en rond wilt zoals je hierboven aangeeft. Die man kan echt alles als je dat hier zo op het forum leest en hij heeft niet voor niets de bijnaam de pc met de gouden handjes. ;) succes met alles meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Groot en rond, dan zeker even bij Nio op consult;) heeft hij mij ook aan geholpen en ben er eeerruggg tevreden mee!

Ben wel benieuwd wat Plovier gaat zeggen over de hele situatie, laat t even weten als je een reactie hebt ontvangen..

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-5-2016 om 10:43 zei Annies:

Ja Boekje dat ga ik zeker doen. Echt lastig!  

Een ding weet ik wel, ik wil ze groot en rond deze keer:136:.

Jij wilt ook een prothesewissel laten doen? 

Xxx

Ja ik ga deze zomer ook voor een wissel. 

Ik ben inmiddels bij twee pc's op consult geweest en ben er nog niet uit.

Vind de maat/cc's erg moeilijk. 

Net zoals jij zegt "groot ", dat interpreteert en één toch anders als de ander.

Gewoon een aantal consults plannen. Dan kom je er vanzelf wel uit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zeg, wat vervelend! Neem je eindelijk de stap, word het ook nog een verprutst.. schandalig!! Gelukkig is dit forum er om jou heel goed in te lichten bij wie jij wel eindelijk de prachtborsten krijgt die je verdient! 

Ben heel eerlijk wel benieuwd hoe je huidige situatie eruit ziet. 

Dhr. Nio staat erg goed aangeschreven hier en staat bekend om grote en ronde borsten! Heel veel succes met je volgende tietenavontuur :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat me er aub aan denken dat ik hier vanavond op reageer, tag me! Hihi

Dit ligt zover ik kan beoordelen namelijk aan Vrambout (kwal van een kerel) en zijn beleid in de kliniek. Helaas is ook plovier hier de dupe van geworden en op aanvragen van dossiers uit die tijd, is er een heftig conflict ontstaan. Er is zelfs een rechtszaak geweest.

Straks meer :P Laat me eraan denken!!!

Xxx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, kon het topic niet eens meer terug vinden.. Maar ik ben er weer, dankzij mijn lieve mede-moderator :P Desert-Rose :35:

Plovier heeft een hele tijd in Beaucare gewerkt. Ik weet niet precies in welke periode en wanneer hij weg gegaan is, maar dit is allemaal niet gegaan zoals je normaal zou verwachten dat een dienstverband beëindigd wordt. Er zijn dingen voorgevallen in die kliniek destijds, waar Plovier eigenlijk de dupe van geworden is en helaas ook een heleboel vrouwen die zich daar hebben laten opereren. Ik schrijf dit niet om paniek te zaaien, maar ik wil je de info ook niet onthouden.. Het kan belangrijk zijn namelijk..
Allereerst denk ik dat Plovier in die kliniek niet de vrijheid kreeg om hersteloperaties uit te voeren. Een prothese kan altijd al eens te hoog geplaatst worden, en dit is meestal wel goed te verhelpen, met een simpelere nacorrectie.. 
De directeur van de kliniek moet dit echter bekostigen en daar zat m het probleem, zover ik dat op basis van verhalen hier op het forum nu kan beoordelen.

De dossiers van de operaties die Plovier destijds heeft uitgevoerd zijn nog in Beaucare of Vrambout heeft ze weggesluisd. Hier is een tijd terug zover ik weet, een rechtzaak over geweest, maar het fijne weet ik er niet van.. Mij staat echter bij dat Plovier geen blaam trof.. Dit heeft helaas ook te maken met de PIP-affaire, die ook in Beaucare destijds actueel was.. Er is daar Pip gebruikt en Vrambout heeft dit altijd ontkend.. Dames die dus dossiers opvroegen naar aanleiding van de pip-affaire van een aantal jaren geleden, kregen geen info, geen dosier en bleven dus in het ongewisse.. 

Dit heeft dus misschien ook nog betrekking op jou? Pip? Niet om je bang te maken hoor, want als je geen klachten hebt, is er verder niets aan de hand.. Maar ik denk wel dat het misschien voor jezelf handig is om te weten of je deze prothese hebt? Plovier zal je dit niet zo kunnen vertellen, zonder dossier, maar de pc die je gaat opereren, kan wel de prothese voor je bewaren als hij uit je lichaam komt.. Je weet dan wel meer.. Misschien heb je er ooit nog iets aan?

Wil je terug bij Plovier, dan zou ik zeker aanraden eens bij hem op consult te gaan.. je kunt dan ook met eigen ogen zien hoe zijn reactie is.. Je kunt dan altijd nog voor jezelf beslissen of je wel of niet bij hem geopereerd zou willen worden natuurlijk..

Nio is verder echt een topchirurg, dus zou je bij hem een consult willen plannen, ga ik zeker met de dames hierboven mee en zeg: doen! hihi

Misschien is er nog een en ander te vinden via de zoekbalk over Vrambout of Beaucare? 
Ik zou die twee woorden eens apart intikken en kijken wat eruit rolt.. Of misschien google er eens op naslaan.. De goede verhalen over Vrambout zou ik met een korreltje zout nemen :P 

xxx BB
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.