Ga naar inhoud

Enorme blauwe plekken linker borst


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik ben nu 4 dagen PO, mijn rechterborst is al flink aan het slinken qua vocht en word aan de zijkanten al wat zachter.

Mijn linkerkant (ook wel mijn dominante kant) is nog een flink stuk groter, lijkt wel een cupmaat maar is ook ontzettend blauw/groen/geel/paars, vooral aan de onderkant bij het litteken.

Nu snap ik dat dit een proces is en het twee verschillende wonden zijn dus genezen op hun eigen tempo maar is dit normaal? Op de foto ziet het er trouwens nog minder erg uit. Moet dinsdag weer op controle.

Verder voel ik geen gekke dingen dan de normale klachten. Maak me gewoon wat zorgen.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt op mijn linker boob! Die was ook zwart/paars/geel/blauw. Is allemaal bijgetekend met twee weken maar heb nog lang een gevoelige plek gehad daar en beetje verkleuring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nonky Nogal he! En die plekken zijn het ergste nog niet, het zit ook precies lekker bij het strakke gedeelte van mijn compressie vest, heb er nu een hoop maandverband tussen gestopt om de druk er wat af te halen dat scheelt wel, heb ze vanavond ook een kwartiertje even laten 'luchten' Je moet er wat voor over hebben voor je boobies zeg!

@DreamLou Ben opgelucht om te horen dat ik niet de enige ben, gelukkig mag ik dinsdag weer op controle bij mijn pc en hij het gezien heeft. Misschien heeft hij daar wel extra moeten wroeten aangezien er nogal wat cc ingegaan is.

Bedankt voor jullie reacties :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Anouuk:

Hoihoi,

Bij mij zag het er ook zo uit maar dan wat meer naar de zijkant en aan de rechterkant. Morgen 4 weken PO en het is al een stuk minder! Komt goed dus 

Gelukkig!! :) Het vocht is inmiddels al een stuk minder in mijn borsten alleen jammer dat het nu in mijn buik zit, lijk wel 7 maanden zwanger :huh: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Marietje:

Gelukkig!! :) Het vocht is inmiddels al een stuk minder in mijn borsten alleen jammer dat het nu in mijn buik zit, lijk wel 7 maanden zwanger :huh: 

Aah zo herkenbaar haha! Mijn sixpack was, en is nog steeds, ook ver te zoeken:P Vooral nu met het warme weer hou je ook extra vocht vast. Veel blijven drinken is belangrijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Anouuk:

Aah zo herkenbaar haha! Mijn sixpack was, en is nog steeds, ook ver te zoeken:P Vooral nu met het warme weer hou je ook extra vocht vast. Veel blijven drinken is belangrijk!

Erg he!! Doe ik ook zeker, veel water, brandnetelthee, noem het maar op! Nog even een vraagje, ben opzoek naar een soort compressiebh maar dan in het zwart, ik heb nu zo'n lelijke huidskleurige die je met geen mogelijkheid verborgen kan houden, ook zit er een naad in het midden dwars over mijn borsten heen. Ik zie mij hier niet nog 2 weken mee rondlopen als ik weer naar buiten kan. Wat draag jij nu op dit moment?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Marietje:

Erg he!! Doe ik ook zeker, veel water, brandnetelthee, noem het maar op! Nog even een vraagje, ben opzoek naar een soort compressiebh maar dan in het zwart, ik heb nu zo'n lelijke huidskleurige die je met geen mogelijkheid verborgen kan houden, ook zit er een naad in het midden dwars over mijn borsten heen. Ik zie mij hier niet nog 2 weken mee rondlopen als ik weer naar buiten kan. Wat draag jij nu op dit moment?

Ik heb vanuit de kliniek het advies gekregen de carefix anna te bestellen. Deze heb je in zwart en wit. Het is een hele fijne bh als je niet heel groot bent gegaan. Voor hele grote boobs geeft hij net niet genoeg steun denk ik? Ik ben er iig heel tevreden over haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Anouuk:

Ik heb vanuit de kliniek het advies gekregen de carefix anna te bestellen. Deze heb je in zwart en wit. Het is een hele fijne bh als je niet heel groot bent gegaan. Voor hele grote boobs geeft hij net niet genoeg steun denk ik? Ik ben er iig heel tevreden over haha

Ik heb toevallig vanmorgen deze besteld, geeft iets meer steun dan die jij hebt, heb er een in het wit en een in het zwart besteld, zal mijn compressievest zolang mogelijk thuis aandoen gedurende de herstelperiode maar als ik eens van huis ga is een iets compactere wel fijn, zie je niet zo zitten. Heb via zon bh meter mijn maat berekend en zoals het er nu voorstaat heb ik 75H :o:D. Heb nu een XL vest aan maar merk dat nu mijn boobies wat slinken en zakken deze wat los zit heb nu een L gekocht en de tabelmaten aangehouden van die site.

Ben trouwens net op controle geweest alles was goed, blauwe plekken is niet erg, alles voelt gewoon soepel aan :)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast MissRobot

Mijn linker borst en zijkant zijn ook helemaal blauw. Volgens mij is dat wel te zien op mijn foto's (anders wilde ik er nog wel eentje plaatsen waarop mijn blauwe (paars/zwarte!!) plekken te zien zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer he van die blauwe plekken! Gelukkig kan het geen kwaad,  bij mij is het inmiddels gelig aan het worden dus gaat de goede kant op :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.