Ga naar inhoud

dr hupkens!? kleine angst!


jo

Aanbevolen berichten

Hallo dames, 

Ik heb een gesprek gehad bij DG, die mij dr hupkens aanraden. 

Nu lees ik wel wat over hem, maar niet zoveel als bv Frans straten! Wat mijn eerste keuze was! Jammer genoeg kan ik niet hij hem terecht, omdat zijn kliniek gesloten is in de periode dat ik vrij kan krijgen. 

Dus meiden die Door dr hupkens zijn geopereerd... wat zijn jullie ervaringen?? Zijn de boobs zoals jullie wilde? ik ben nogal een beetje angstig.. 

Thnx

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid k ben ook door hupkens geopereerd. Mijn eerste keus was ook frans maar diana raadde mij hupkens aan. Ik durfde toen geen nee te zeggen. Hij maakt mooie borsten, ben ook tevreden over de mijn hoe ze uitzien maar niet over de maat maar daar heeft het even niks mee te maken. Wat ik wel moet aanmerken is dat ik een deukje heb aan de binnenkant van me boobs en waarschijnlijk heeft hij prothesen te hoog geplaatst of snee te laag gemaakt, maar daar ben ik nog niet over uit. Dus het zijn kleine foutjes.. maar dat komt DENK IK omdat de pc's via Diana kortere operatie tijd ter beschikking hebben. Ik wil je niet bang maken maar vertel Je gewoon de waarheid.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@F-cupje hè meid, bedankt voor je berichtje. 

Hmm ik ben zo onzeker over alles, wil echt graag boobs. Zoveel geregeld etc. De operatie datum is ook perfect valt precies in mn vakantie! 

Het is niet zomaar iets, zou ik misschien wat foto's van jou mogen zien? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen zaterdag geopereerd door hupkens en vind het een top vent, hartstikke aardig en ik kan me absoluut niet vinden in de woorden van mensen hier over dat hij contact gestoord of apart zou zijn. Ik heb leuke gesprekken met hem gehad en hij was bij mij iig erg spraakzaam. Ik praat zelf ook makkelijk, misschien scheelt dat maar wilde het toch even kwijt. Hij nam alle tijd voor me en kon al mn vragen tijdens het aftekenen en die keer dat hij daarna nog een keer langs kwam voor ok nog stellen. Ben erg tevreden over m en zou zo terug naar m gaan. Hupkens werkt heel precies en neemt de tijd voor elke operatie. De operatie die zaterdag voor mij plaatsvond liep bijna een uur uit terwijl ik lag te wachten op zaal dus ik kan ook niet zeggen dat hij via DG een kortere tijd zou hebben, kan me ook niet voorstellen dat hij daarmee akkoord zou gaan trouwens maargoed zeker weten doe ik het niet want heb het hem natuurlijk niet gevraagd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ben geholpen door dr Hupkens en ik vind het een prettige man. Hij is apart, maar heeft echt verstand van zaken (boobs) ik vind hem eerlijk en ook adviserend. Ik heb morgen mijn controle afspraak en ik ben morgen 16 dagen po. 

Ik ben zeker blij met mijn boobs, ook al is t nog maar zo kort geleden!

Je kan hem ook nog googelen he? Dan kan je meerdere ervaringen lezen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mammavan3ventjes:
2 uur geleden zei Mammavan3ventjes:

Ik ben afgelopen zaterdag geopereerd door hupkens en vind het een top vent, hartstikke aardig en ik kan me absoluut niet vinden in de woorden van mensen hier over dat hij contact gestoord of apart zou zijn. Ik heb leuke gesprekken met hem gehad en hij was bij mij iig erg spraakzaam. Ik praat zelf ook makkelijk, misschien scheelt dat maar wilde het toch even kwijt. Hij nam alle tijd voor me en kon al mn vragen tijdens het aftekenen en die keer dat hij daarna nog een keer langs kwam voor ok nog stellen. Ben erg tevreden over m en zou zo terug naar m gaan. Hupkens werkt heel precies en neemt de tijd voor elke operatie. De operatie die zaterdag voor mij plaatsvond liep bijna een uur uit terwijl ik lag te wachten op zaal dus ik kan ook niet zeggen dat hij via DG een kortere tijd zou hebben, kan me ook niet voorstellen dat hij daarmee akkoord zou gaan trouwens maargoed zeker weten doe ik het niet want heb het hem natuurlijk niet gevraagd.

 Hij maakt zeker wel mooie borsten anders had ik me niet door hem laten opereren maar tijd had ie tijdens het eerste consult niet omdat dr hupkens al een uur te laat binnen kwam. Om vervolgens ontzettend bot en kortaf te doen. (Misschien had ie zijn dag niet maar de assistente zei oh had ie weer een van zijn buitjes) dus vandaar....

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei chelle:

 

Tijdens de consulten bij DG liep hij bij mij maar ook bij mn vriendin altijd gigantisch uit maarja we weten nu waarom. Die man heeft op vrijdag een dag waar ik niet mee zou willen ruilen (mn zn bankrekening dan weer wel haha). Bedoel, eerst heel de vrijdag opereren, plannen kunnen ze bij DG niet dus dat loopt daar in de kliniek in vlaardingen vrijwel altijd al uit dus die man kan diezelfde vrijdagavond al never nooit optijd met zn consulten beginnen dus vrees dat alle dagen die gepland worden via DG zo gaan.. Ze lopen daar zelf altijd al minimaal 45min uit maar 90min is niet uitzonderlijk weet ik uit ervaring helaas.. Dat snap ik nooit, bedoel dat t een keer uitloopt oke maar zo belachelijk veel, werkelijk altijd, daar leer je dan toch van lijkt me.. Maargoed verder ben ik tevreden hoor haha, koos meer voor de chirurg en de daarvoor schappelijkere prijs via DG als voor DG zelf haha.

toen ik mn eerste consult had bij DG zei ze me van te voren ook al dat het een beetje een aparte man was ed maar ik vond het tegenovergestelde toen we eenmaal gesprekstof hadden. Het is wel heel vervelend als je zon gevoel krijgt bij een arts die je nog moet opereren ja, dat snap ik wel. Tijdens mn consult was het verder niet zo boeiend, pas gevoel kreeg ik net voor de ok toen ie zo lief en geduldig was maar die kant zal je dan misschien nog leren kennen :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof ook dat het meer met de planning bij DG te maken heeft maar ik kan er niks aan doen dat hij zijn dag niet heeft... voor de rest een goede chirurg en ben tot nu toe blij met het resultaat en dat is tenslotte hetgeen waar het om gaat:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

DG is gewoon ruk en niet te vertrouwen en met Hupkens zelf is volgens mij niks mis.

Ik gok dat je in juli geopereerd wil worden? Want dan is Frans Straten met vakantie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook alles via DG. Net als @Mammavan3ventjes is de scherpe prijs voor mij zeker van belang geweest. Ondanks dat t daar rommelig is en het altijd uitloopt, is DG niet degene die opereert. Zij plant en bemiddelt en thats it!

Tijdens het consult die ik had met hem, liep het ook behoorlijk uit maar ondanks dat, nam hij wel gewoon de tijd voor mij en maakte hij geen haast omdat de wachtkamer vol zat.

Dr Hupkens is idd in de ok super lief, maakt grapjes en stelde het medische team voor als "zijn dreamteam'.

Ook bij het aftekenen nog vragen kunnen stellen waar hij echt de tijd voor nam en dat voelde super fijn. Ik was best zenuwachtig maar hij stelde mij gerust en dat was top.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Alexandra:

Ik heb ook alles via DG. Net als @Mammavan3ventjes is de scherpe prijs voor mij zeker van belang geweest. Ondanks dat t daar rommelig is en het altijd uitloopt, is DG niet degene die opereert. Zij plant en bemiddelt en thats it!

Tijdens het consult die ik had met hem, liep het ook behoorlijk uit maar ondanks dat, nam hij wel gewoon de tijd voor mij en maakte hij geen haast omdat de wachtkamer vol zat.

Dr Hupkens is idd in de ok super lief, maakt grapjes en stelde het medische team voor als "zijn dreamteam'.

Ook bij het aftekenen nog vragen kunnen stellen waar hij echt de tijd voor nam en dat voelde super fijn. Ik was best zenuwachtig maar hij stelde mij gerust en dat was top.

 

Precies die ervaring had ik inderdaad ook haha. Ben tot nu toe blij met mn boobies maarja ben oas 3 dgn PO dus erg benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen de komende weken/maanden maar het is nu al beter als de voorsituatie haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Mammavan3ventjes:

Precies die ervaring had ik inderdaad ook haha. Ben tot nu toe blij met mn boobies maarja ben oas 3 dgn PO dus erg benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen de komende weken/maanden maar het is nu al beter als de voorsituatie haha

Bij mij precies t zelfde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Bruisend:

DG is gewoon ruk en niet te vertrouwen en met Hupkens zelf is volgens mij niks mis.

Ik gok dat je in juli geopereerd wil worden? Want dan is Frans Straten met vakantie

Jep in juli! Helaas! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

:21::D dames! Dankjewel voor jullie reacties! Ik ben benieuwd 20 mei, 20.30 een afspraak met hupkens. Dat word waarschijnlijk midden in de nacht pas thuis haha. Moet zoiezo al een uur rijden ofzo, maar dat heb ik er voor over! 

succes met herstellen. Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.