Ga naar inhoud

Marcha : 1 juli 2010 : Dr. Visser : Wellnesskliniek


Gast marcha

Aanbevolen berichten

heee meiden!

ik ben nieuw op dit forum, ik zat altijd op www.borstenforum .nl. maar nu heb ik me ook op .com aangemeld.

ik ben vorige maand op consult geweest bij dr. visser in de wellnesskliniek. en zij vertelde mij dat ik een afwijking aan mijn borsten had. normaal gesproken moet de afmeting tusssen borstplooi en tepel 3 cm zijn maar bij mij is dat 2.5cm. dit zou betekenen dat als ik de silicoon op de borstspier zou laten plaatsen mijn tepels naar beneden zouden staan. ze gaat nu de siliconen onder de spier aan brengen. ik had een heel leuk en spontaan gesprek met dr. visser en ik voelde me gelijk op mijn gemak. vond het wel grappig hoe zij naar borsten kijkt. zij ziet het echt als een product en niet iets sexueels ofzo. ik voelde me namelijk een beetje vervelend toen ik mijn bh uit moest doen voor iemand onbekend. maar voor haar was het de normaalste zaak. ze ging er helemaal in knijpen en duwen enzo hahaha, grappige ervaring.

Ik ga nu van een grote A naar een kleine C omdat ik best brede heupen heb, zei ze dat dit het mooiste resultaat zal brengen. ik moest 1999 euro betalen. door mijn enthousiasme ben ik helemaal het type en de cc vergeten te vragen. maar ging er eigenlijk al vanuit dat het de monoblocs zouden worden. iemand hier ervaring mee?

Veel mensen uit mijn omgeveing zijn erg bezorgd, en dat vindt ik heel lief maar ze maken me bang! ze vragen en zeggen steeds tegen mij. dat ik het niet moet doen en al helemaal niet in belgie. want hoe kan het nou zo goedkoop zijn terwijl het verder in de wereld rond de 4000 euro is. ik had echt super veel zin in de operatie maar nu het zo dichtbij komt slaan de zenuwen toch wel toe.

hebben jullie nog leuke oppep verhalen?

Gr Marcha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Marcha

welkom :)

heb je al eens de verslagen van andere gelezen hier,die ook naar het WK bij arts Visser zijn geweest?

ik lees niet echt slechte verhalen namelijk.

en waarom plan je niet een 2de consult in bij haar?zodat je alle vragen en info nog kan vragen en bespreken,kost je als het goed is niks,dat 2de consult,aan de telefoon uitleggend at je nog te veel vragen hebt en dat je nog ontbrekende info hebt.....

sucses

greetzz moontje

veel lees en post plezier op het forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee moontje,

wat leuk dat je zo snel reageerd!!

nee indd ik lees ook geen slechte verhalen over haar, daarom dus dat dilemma.

ik heb er zo'n goed gevoel bij en ik denk echt dat ik er super gelukkig mee ga zijn. maar als veel mensen om je heen dat soort dingen zeggen dan ga je er eigenlijk een beetje aan twijfelen.

Ik heb de wellnesskliniek indd nog even gebeld om het type te vragen wat ze gaan gebruiken maar ze zeiden dat ze dat niet wisten en dat ik dat echt aan de chirurg moest vragen. dat kon ik ook nog vragen op de dag van de operatie zelf en evt veranderen. dus dat ga ik dan nog zeker even vragen. Ik woon in zuid-holland dus het is ook niet dat je even zegt ik ga even langs.. maar ik denk wel dat dr. visser het goede voor mij zal uitkiezen. zij heeft er tenminste de meeste ervaring mee.

ik ga lekker de rest van de dag jullie verhalen allemaal lezen want ik ben echt super benieuwd!! wel nog even het nederlandselftal volgen natuurlijk. vind het echt leuk dat er zulke forums zijn, het geeft je net dat ene steundje in de rug. een operatie blijft uiteindelijk natuurlijk altijd spannend.

Gr marcha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marcha,

Welkom hier! :54:

Nog maar enkele daagjes voor je, spannend!!!:104: Lukt het nog een beetje met de zenuwen? Lees maar lekker veel van alle andere meiden die je al zijn voorgegaan bij dr. Visser, stelt je vast helemaal gerust! Succes met aftellen en geniet nog enkele nachtjes van je favoriete slaaphouding!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marcha,

Spannend... Donderdag is het al zo ver.

Zelf ben ik ook door Dr Visser geholpen en super tevreden.

Als je zin heb kun je mijn topic lezen en in de gallerij staan foto s van voor en na.

Succes de laatste 2 daagjes...

Liefs Debby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja het is zeker aftellen nu. het is al overmorgen, ben echt zo blij.

Debbie ik heb je foto's gezien ze zien er echt super mooi uit en ze staan je ook goed.

ik hoop dat die van mij me ook mooi gaan staan. het moet natuurlijk maar net bij je staan.

weten jullie hoeveel uur je van te voren niet mag eten??

Ik moet namelijk om 6 uur in de kliniek zijn en ik moet die avond van te voren nog werken tot 24.00. en ik weet dus niet of ik dan rond 24.00 nog wat mag drinken.

De verhalen van de meiden hebben me zeker wat gerust gesteld, dat zei ik ook al tegen mijn vrienden en familie dat ik nog geen slechte verhalen heb gehoord over dr. visser. dus daar houd ik me gewoon lekker aan vast, ik had een goed gevoel bij haar op het consult en ik vertrouw haar wel. Ook heb ik haar cv op internet gelezen en ook dat kwam positief bij mij over. dus ik ga het gewoon lekker doen en daarna lekker genieten van mn nieuwe boobies.

Thnx voor jullie berichtjes, echt super leuk!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

weten jullie hoeveel uur je van te voren niet mag eten??

Ik moet namelijk om 6 uur in de kliniek zijn en ik moet die avond van te voren nog werken tot 24.00. en ik weet dus niet of ik dan rond 24.00 nog wat mag drinken.

Hey Marcha,

Je mag zes uur voor je operatie niets meer eten en vier uur voor je operatie niets meer drinken. Dus als je thuiskomt mag je nog wel wat drinken dan!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi marcha ik wens je heel veel succes morgen meid ik ben overmorgen aan de beurt we treffen het wel midden in een hittegolf hahahahha kunnen we samen verslagjes doen hier gr.diva

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaja gurlss!!

Morgen is het dan eindelijk zover!

thnx eefje voor de info...

en diva... jij gaat ook gewoon al overmorgen, wat gaat het ineens snel heh.

volgens mij kan ik vanacht echt niet slapen. ik kom zelf uit de omgeving amsterdam dus voor mij is het zoieso al 2.5 uur rijden.

Gelukkig is dat opzich al een korte nacht. anders lig je zolang wakker.

ik ben echt zo opgewekt en zenuwachtig en eigenlijk alles door elkaar, kan gewoon niet geloven dat ik morgen ineens boobies heb!!

ik ga jullie zeker op de hoogte houden van alles. en diva jij ook al vast heel veel succes!! even pijnlijden en dan lekker genieten van onze boobs!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marcha,

Heeeel veeeeel succes morgen!!! :1bouncingboobs: Wordt een heel korte nacht voor je, maar die slaap haal je achteraf wel weer in! Straks heb je ze gewoon, yeahaaa!!! :43:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Marcha,

ben je er helemaal klaar voor?nog je laastte dagje en nachtje :1bouncingboobs: en dat is je GROTE dag aangebroken.

idee alleen al he,lekker voor de zomervakantie alles achter de rug,wat wens je nog meer....

heel veel sucses morgen en voor je het weet,heb je ze :136:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

heee meiden!!

Nou indd ze zitten erop hoor!!! hahah ik ben zo gelukkig...

heb net vanmorgen stiekem gekeken, en ze zijn nog mooier dan ik verwacht had.

heb helemaal geen blauwe plekken of super grote wonden wat mij ook erg is meegevallen. eigenlijk is alles me wel meegevallen wat de operatie betreft, had het me veel pijnlijker en zwaarder voorgesteld.

Diva... sorry ik was gister zo suf van de narcose nog dat ik je helemaal geen succes meer heb gezegt? hoe is het bij jou gegaan??? alvast gefeliciteerd met je nieuwe boobs.... nog even en dan....LET THE SUMMER BEGIN....!!!

Meiden bedankt voor jullie berichtjes, dat heeft me echt ook echt goed geholpen.

Mijn verslagje hieronder!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verslag operatie BV, Dr. visser te Wellnesskliniek in genk (BE) 1 juli;

woensdag 23.00 uur, mocht ik voor het laatst wat drinken voordat ik geopereerd werd. was best vervelend want ik moest tot 24.00 werken en ik moest om 03.00 al vertrekken naar genk omdat het voor mij 2.5 uur rijden is.

Om 3 uur gingen we rijden en het opvallende was dat ik helemaal niet zenuwachtig was, ik had er alle vertrouwen in en ik had echt zo iets van laat maar komen!!!. precies om 6 uur kwamen we aan in de Wellnesskliniek. ik werd gelijk goed opgevangen en ik moest nog een handtekening zetten onder een brief dat ik was geinformeert over de dingen die fout konden gaan. daarna moest ik nog 1499 euro betalen, ik had al 500 euro aanbetaald en natuurlijk de sportbh van 48 euro. wat me opviel was dat mijn dossier van een hele grote stapel dossiers werd afgepakt die allemaal vandaag een borstvergroting zouden ondergaan. het waren er echt een stuk of 15!! (had ik nooit verwacht dat het er zoveel konden zijn, PER DAG!) ik werd verzocht om naar de wachtruimte te gaan en daar werd ik binnen een uurtje geholpen zei ze. Dat uurtje werd echter een kwartier...schrikken, het ging dan nu eindelijk gebeuren.

Ik werd naar boven begeleid en daar stond mijn bedje, nr 6 op de 1e verdieping. ik werd meegevraagt voor wat foto's en daarna mocht ik me gaan omkleden. ik kreeg een groenschort wat aan de voorkant vast moest, een kapje voor over mijn haar, slofjes, een badjas en een zetpil. ik moest de zetpil van te voren zelf inbrengen. nadat alles kwam het wachten. 06.15 ging ik naar boven en 08.45 werd ik opgehaald. dat lange wachten was wel even vervelend maar niet onhaalbaar omdat ik tot dat moment nog steed niet bang of zenuwachtig was.

Ik werd opgehaald en vanaf dat moment ging alles heel snel.

we gingen met de lift naar de operatiekamers. en daar stond ze dan hoor dr. visser. toen kwamen de kriebels wel even opdagen en ik dacht nou Mar, daar ga je dan. ze tekende nog wat lijnen onder en boven me borsten en werd toen gevraagt om op de operatietafel te gaan liggen.

ik moest me armen sprijden en op de een werd zo'n luchtdruk zak geplaatst en hard opgepomt en in de andere arm kreeg ik mijn infuus. ik mocht niets bewegen ze grapte zelfs (de assistenten van dr.visser) dat zelfs als me arm eraf viel ik niet mocht bewegen dat ze hem er dan wel weer op zou zetten. waardoor ik terug grapte dat ze die dan wel aan de goede kant moest zetten. hahah.

De andere assisten zei dat ze me nu in slaap gingen brengen ( ze waren met zn 3en) en binnen 5 tellen was ik weg. maar toch sliep ik niet echt, ik besloot voor me zelf op een of andere manier dat ik alles mee wilde maken ik vond het echt vet. grappig genoeg heb ik het gevoel gehad alsof ik alles mee maakte. ze leggen een doek over je hoofd denk ik, tenminste dat gevoel had ik. ik zag namelijk steeds schimmen van de chirurgen. ik vond het vet grappig, ik voelde helemaal geen pijn, maar ik voelde wel dat ik werd aangeraakt en dat de silicoon werd geplaats. (kan ook zijn dat mijn hersens dat verbeeld hebben natuurlijk, je wordt helemaal high van die narcose) had ook echt het gevoel alsof ik steeds aan praten was en dat hun gewoon wat terug zeiden alleen precies kon ik het niet verstaan. ook hoorde ik ze in de verte tegen elkaar praten. heel raar.....

Het leek net of je in zon simulator zit van de kermis. zon spaceshuttle waar in je zon filmpje ziet en dathet lijkt alsof je in een achtbaan zit. ik ging door mijn fantasie met een karretje door mijn lichaam en dan stopte ik daar even en dan ging die weer verder en dan stopte die weer en dan hoorde ik de chirurgen weer wat zeggen en voelde ik een druk (absoluut geen pijn, begrijp mij alsjeblieft niet verkeerd. ik heb echt niets gevoeld aan pijn) en toen werd dat doekje van mijn gezicht gehaald en was ik gelijk wakker ik kon de chirurgen zien lopen en ik werd verplaats naast een ander meisje die net geholpen was. ik zag niet gelijk alles heel goed maar alles een beetje wazig) ook was ik gelijk aan het kwebbelen en ik vroeg aan dat meisje hoe het bij haar gegaan was, zij was wel wat versufter. ik was gelijk echt heel druk, vroeg haar ook of ze in zo'n karretje zat. hahahah jaja je zegt rare dingen in die narcose.

ik werd terug naar de uitslaapkamer gebracht maar heb niets geslapen. ik was echt klaar wakker en gelukkig dat ik 2 heuveltjes zag. ik kreeg wat cola en om 10.30 mocht ik weer naar huis. kreeg nog wat uitleg over de naverzorging, de krammen mogen er over 10 dagen door mijn huisarts eruit worden gehaald en dan moet ik nog een keer terug voor de nacontrole.

opweg naar huis heb ik veel geslapen, en ik voelde me goed. de verzorgster had mij aanbevolen niets te eten voordat ik thuis was. ik zo eigenwijs als ik ben had vette honger onderweg naar huis. dus ik neem een hap van een broodje en een chocolaatje, nou en dat heb geweten. eigenlijk gelijk trok al het kleur uit mijn gezicht, had het gevoel alsof ik ging flauw vallen dus er moest gestopt worden. ik heb toen wat overgegeven bij een tankstation en ben daar even wezen plassen er kwam niet veel uit want ik had alleen dat hapje en dat chocolaatje gegeten. me vriend die had gelijk wat cola voor me gekocht wat hij gezien had van de verzorgster dat ik dat kreeg na de operatie. en ik voelde me gelijk weer helemaal goed. echt wonderspul dat cola!!! wel de echte geen light zei ze hahhaha.

eenmaal thuis heb ik veel geslapen en veel vrienden en famillie kwamen even langs. dat vond ik wel erg fijn. heb gelijk al mn oude bh's uitgedeeld aan de buurmeisjes want die pas ik nu echt niet meer.

ik heb nu 330 cc monoblocs gekregen onder de spier. dit brengt mij van een grote a naar een grote c. dit vond dr. visser het beste bij mijn lichaam passen. nou en gelijk heeft ze, ze zijn nu nog wat opgezwollen maar ik vind ze nu al prachtig. de pijn valt me echt reuze mee, ik heb vancht gewoon goed geslapen en het enige wat ik nog voel is de hevige spierpijn. maar daar is zeer zeker mee te leven. voor even dan heh....haha

ik hoop dat de meiden die nog moeten veel aan mijn verslag hebben daarom ook zo gedetaileerd want de verslagen van de andere meiden hebben mij echt er door heen gesleept en daardoor kon ik zonder enige twijfel naar de operatie gaan. als je nog twijfeld zeg ik je bij deze: als jij het echt wil moet je het gewoon doen. niet naar andere luisteren gewoon doen wat je hart je zegt. dr. visser is echt (tot nu toe voor mij, ik zal er later nog een keer opterug komen in het verdere herstel) een goede keuze geweest. doe gewoon eerst een consult en kijk hoe je je erbij voelt. en de rest volgt van zelf!!

ik ga nu weer even lekker slapen en vanavond mag ik voor het eerst een korte douch nemen met mijn 2 heuveltjes :D:D:D:D:D

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marcha,

Amai, heel uitgebreid verslag! :rolleyes:

Wel leuk om te lezen. Nog even en ik ben aan de beurt, 8 juli door dr. Damen.

Die narcose lijkt mij vreselijk! Hopelijk beleef ik het ook happy en niet griezelig omdat ik mij hier erg druk in maak. :145:

Ik wens je nog een goed hersel en veel plezier met je nieuwe tieties :1bouncingboobs:

Groetjes :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee diz!

Nee hoor de narcose is alles behalve eng.

daar hoef je echt bang voor te zijn.... geloof me maar.

succes!!!!

gr marcha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi marcha!

Leuk verslagje om te lezen.. het lijkt mij juist echt doodeng om het "mee te maken" die operatie! Hahhaa

Was blij dat ik totaal onder zeil was ;)

Ook ik heb 330 cc gekregen, ben alleen door dr Damen geholpen in de WK.

Tijdens de narcose had ik ook het idee dat ik door een soort wit doolhof vloog met heeeeel veel fel licht :124: hahaha

Nou succes met herstel! Zo te lezen gaat het allemaal wel goed. Ben erg benieuwd naar je foto's :D

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...

Verslag operatie BV, Dr. visser te Wellnesskliniek in genk (BE) 1 juli;

woensdag 23.00 uur, mocht ik voor het laatst wat drinken voordat ik geopereerd werd. was best vervelend want ik moest tot 24.00 werken en ik moest om 03.00 al vertrekken naar genk omdat het voor mij 2.5 uur rijden is.

Om 3 uur gingen we rijden en het opvallende was dat ik helemaal niet zenuwachtig was, ik had er alle vertrouwen in en ik had echt zo iets van laat maar komen!!!. precies om 6 uur kwamen we aan in de Wellnesskliniek. ik werd gelijk goed opgevangen en ik moest nog een handtekening zetten onder een brief dat ik was geinformeert over de dingen die fout konden gaan. daarna moest ik nog 1499 euro betalen, ik had al 500 euro aanbetaald en natuurlijk de sportbh van 48 euro. wat me opviel was dat mijn dossier van een hele grote stapel dossiers werd afgepakt die allemaal vandaag een borstvergroting zouden ondergaan. het waren er echt een stuk of 15!! (had ik nooit verwacht dat het er zoveel konden zijn, PER DAG!) ik werd verzocht om naar de wachtruimte te gaan en daar werd ik binnen een uurtje geholpen zei ze. Dat uurtje werd echter een kwartier...schrikken, het ging dan nu eindelijk gebeuren.

Ik werd naar boven begeleid en daar stond mijn bedje, nr 6 op de 1e verdieping. ik werd meegevraagt voor wat foto's en daarna mocht ik me gaan omkleden. ik kreeg een groenschort wat aan de voorkant vast moest, een kapje voor over mijn haar, slofjes, een badjas en een zetpil. ik moest de zetpil van te voren zelf inbrengen. nadat alles kwam het wachten. 06.15 ging ik naar boven en 08.45 werd ik opgehaald. dat lange wachten was wel even vervelend maar niet onhaalbaar omdat ik tot dat moment nog steed niet bang of zenuwachtig was.

Ik werd opgehaald en vanaf dat moment ging alles heel snel.

we gingen met de lift naar de operatiekamers. en daar stond ze dan hoor dr. visser. toen kwamen de kriebels wel even opdagen en ik dacht nou Mar, daar ga je dan. ze tekende nog wat lijnen onder en boven me borsten en werd toen gevraagt om op de operatietafel te gaan liggen.

ik moest me armen sprijden en op de een werd zo'n luchtdruk zak geplaatst en hard opgepomt en in de andere arm kreeg ik mijn infuus. ik mocht niets bewegen ze grapte zelfs (de assistenten van dr.visser) dat zelfs als me arm eraf viel ik niet mocht bewegen dat ze hem er dan wel weer op zou zetten. waardoor ik terug grapte dat ze die dan wel aan de goede kant moest zetten. hahah.

De andere assisten zei dat ze me nu in slaap gingen brengen ( ze waren met zn 3en) en binnen 5 tellen was ik weg. maar toch sliep ik niet echt, ik besloot voor me zelf op een of andere manier dat ik alles mee wilde maken ik vond het echt vet. grappig genoeg heb ik het gevoel gehad alsof ik alles mee maakte. ze leggen een doek over je hoofd denk ik, tenminste dat gevoel had ik. ik zag namelijk steeds schimmen van de chirurgen. ik vond het vet grappig, ik voelde helemaal geen pijn, maar ik voelde wel dat ik werd aangeraakt en dat de silicoon werd geplaats. (kan ook zijn dat mijn hersens dat verbeeld hebben natuurlijk, je wordt helemaal high van die narcose) had ook echt het gevoel alsof ik steeds aan praten was en dat hun gewoon wat terug zeiden alleen precies kon ik het niet verstaan. ook hoorde ik ze in de verte tegen elkaar praten. heel raar.....

Het leek net of je in zon simulator zit van de kermis. zon spaceshuttle waar in je zon filmpje ziet en dathet lijkt alsof je in een achtbaan zit. ik ging door mijn fantasie met een karretje door mijn lichaam en dan stopte ik daar even en dan ging die weer verder en dan stopte die weer en dan hoorde ik de chirurgen weer wat zeggen en voelde ik een druk (absoluut geen pijn, begrijp mij alsjeblieft niet verkeerd. ik heb echt niets gevoeld aan pijn) en toen werd dat doekje van mijn gezicht gehaald en was ik gelijk wakker ik kon de chirurgen zien lopen en ik werd verplaats naast een ander meisje die net geholpen was. ik zag niet gelijk alles heel goed maar alles een beetje wazig) ook was ik gelijk aan het kwebbelen en ik vroeg aan dat meisje hoe het bij haar gegaan was, zij was wel wat versufter. ik was gelijk echt heel druk, vroeg haar ook of ze in zo'n karretje zat. hahahah jaja je zegt rare dingen in die narcose.

ik werd terug naar de uitslaapkamer gebracht maar heb niets geslapen. ik was echt klaar wakker en gelukkig dat ik 2 heuveltjes zag. ik kreeg wat cola en om 10.30 mocht ik weer naar huis. kreeg nog wat uitleg over de naverzorging, de krammen mogen er over 10 dagen door mijn huisarts eruit worden gehaald en dan moet ik nog een keer terug voor de nacontrole.

opweg naar huis heb ik veel geslapen, en ik voelde me goed. de verzorgster had mij aanbevolen niets te eten voordat ik thuis was. ik zo eigenwijs als ik ben had vette honger onderweg naar huis. dus ik neem een hap van een broodje en een chocolaatje, nou en dat heb geweten. eigenlijk gelijk trok al het kleur uit mijn gezicht, had het gevoel alsof ik ging flauw vallen dus er moest gestopt worden. ik heb toen wat overgegeven bij een tankstation en ben daar even wezen plassen er kwam niet veel uit want ik had alleen dat hapje en dat chocolaatje gegeten. me vriend die had gelijk wat cola voor me gekocht wat hij gezien had van de verzorgster dat ik dat kreeg na de operatie. en ik voelde me gelijk weer helemaal goed. echt wonderspul dat cola!!! wel de echte geen light zei ze hahhaha.

eenmaal thuis heb ik veel geslapen en veel vrienden en famillie kwamen even langs. dat vond ik wel erg fijn. heb gelijk al mn oude bh's uitgedeeld aan de buurmeisjes want die pas ik nu echt niet meer.

ik heb nu 330 cc monoblocs gekregen onder de spier. dit brengt mij van een grote a naar een grote c. dit vond dr. visser het beste bij mijn lichaam passen. nou en gelijk heeft ze, ze zijn nu nog wat opgezwollen maar ik vind ze nu al prachtig. de pijn valt me echt reuze mee, ik heb vancht gewoon goed geslapen en het enige wat ik nog voel is de hevige spierpijn. maar daar is zeer zeker mee te leven. voor even dan heh....haha

ik hoop dat de meiden die nog moeten veel aan mijn verslag hebben daarom ook zo gedetaileerd want de verslagen van de andere meiden hebben mij echt er door heen gesleept en daardoor kon ik zonder enige twijfel naar de operatie gaan. als je nog twijfeld zeg ik je bij deze: als jij het echt wil moet je het gewoon doen. niet naar andere luisteren gewoon doen wat je hart je zegt. dr. visser is echt (tot nu toe voor mij, ik zal er later nog een keer opterug komen in het verdere herstel) een goede keuze geweest. doe gewoon eerst een consult en kijk hoe je je erbij voelt. en de rest volgt van zelf!!

ik ga nu weer even lekker slapen en vanavond mag ik voor het eerst een korte douch nemen met mijn 2 heuveltjes biggrin.gif:D:D:D:D

xxxx

heb je van tevoren aan kunnen geven dat je vroeg op de dag wilde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.