Ga naar inhoud

18 mei 1e consult ingepland bij Dr van Alphen in Roosendaal


sneeuwwitje92

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Dit is mijn eerste bericht op dit forum.

Ik heb een A cup en wil graag een borstvergroting ondergaan. Ik ben mezelf momenteel erg aan het inlezen en kreeg als tip van iemand om op dit forum te kijken.

Mijn wens is een natuurlijk uitziende borstvergroting met anatomische siliconen (cup C heb ik in gedachten). Ik vind vooral de ronde onderpool van de borst erg belangrijk. Hierover las ik in dit artikel: http://www.beautyjournaal.nl/2011/01/03/wie-bepaalt-wat-een-mooie-borstvergroting-is/ van Frank Niessen. Ik heb daarstraks wat gemengde berichten gelezen over de ervaringen met Niessen. Ik vond de plaatjes bij dit artikel er mooi en had het idee dat Niessen een kwalitatief goede arts is die ook bijblijft met nieuwe ontwikkelingen in het vakgebied. Maar het is een hoop geld...

Nu ken ik twee meiden die ervaring hebben met dr. van Alphen (werkzaam in het ziekenhuis Bravis in Roosendaal en Bergen op Zoom). En die zijn beiden erg positief al hoewel ze echt net pas geopereerd zijn. Maar ik heb door hun ervaringen toch alvast een eerste consultgesprek ingepland met de heer Alphen.

Iemand ervaringen met 1 van beide artsen?

Groetjes,

Sneeuwwitje92

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hoi Keeelll,

 

ik heb een consult gehad bij Niessen. Ik ben niet meer naar Alphen gegaan omdat ik siliconen echt niet aandurf.

 

Mocht je benieuwd zijn waarom: Ik vergelijk het met Russisch roulette. Het blijft altijd risicovol en er is (zover ik weet) slecht te in te schatten of je lichaam ertegen zal vechten. In dat geval zal je lichaam toch proberen de stof uit je lichaam te krijgen (het is volgens mij niet voor niks zo dat er kapselvorming plaatsvindt, dat heb je niet met ijzeren plaat) wat veel vraagt van je afweersysteem. Daardoor treden klachten op als chronische vermoeidheid. Ze zijn nog voorzichtig erover met uitspraken, maar dit artikel geeft al aardig inzicht: http://www.beautyjournaal.nl/2017/07/11/breaking-nieuw-inzicht-asia-borstprothese-syndroom/

 

Mijn gevoel zegt dat het aantal klachten nog zal toenemen. Nu is het nog zo dat lichamelijke klachten bij vrouwen (met siliconen) vaak nog niet gelinkt worden aan de siliconen. Die link zal denk in steeds vaker wel worden gemaakt. Dit artikel is al een opvolging van een vorige en in dit artikel hebben ze bijvoorbeeld al weer wat feiten bijgesteld. Ondanks dat Niessen blijft stellen dat er nog zoveel vrouwen geen last hebben van klachten, denk ik dat voor hem meespeelt dat hij zelf plastisch chirurg is. Hij zou niet snel een harde uitspraak doen. Maar Niessen (hij is niet voor niks al lange tijd bezig met vergroting met eigen vet) voelt ook wel aan dat de vraag toeneemt naar veiligere alternatieven en de risico's bij siliconen steeds zichtbaarder worden.

 

 

Wat betreft Niessen:

Een goede arts zover ik kan inschatten, maar voor mij blijft een issue dat ik weinig duidelijke foto's gezien heb vergelijkbaar met mijn situatie. Misschien moeten we de natuurlijke borstvergroting nog wat tijd geven. Mocht je natuurlijke vergroting willen met eigen vet dan geldt vooral: vet blijft voornamelijk zitten waar het al zit. Dus grote kans dat je met AA maar een klein verschil zult zien. Daarnaast is het veel geld en meerdere behandeling als je het goed wilt doen. En vraagt nogal wat van je lichaam en doorzettingsvermogen. Ik zou het misschien overwegen in de toekomst. Bijv. na zwangerschap.

 

Voor nu houd ik het bij mijn kleine borsten (en ook wel fijn: mijn vriend vindt ze perfect zoals ze zijn) (:

 

Hopelijk heb je iets aan mijn informatie zoektocht. Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.