Ga naar inhoud

Veertig+ : 13 juli 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Gast veertig+

Aanbevolen berichten

Gast veertig+

Hallo,

Ik ben een moeder van (over 2 dagen) 45 jaar. Ik ben getrouwd en heb 3 dochters. 10-16 en 20 jaar.

Ben altijd slank geweest maar zoals de meeste in onze familie na mijn 40ste wat aangekomen.

2,5 jaar geleden zijn wij verhuisd van brabant naar belgie en ben daar als afslankconsulente gaan werken, en ben in 1 jaar tijd zelf 18 kg. afgevallen.

Je snapt het natuurlijk al, ik ging ook van een flinke C naar een kleine a, en door mijn leeftijd ook nog eens een slappe a....

Deze week heb ik de eerste stap gezet en heb een sfspraak gemaakt bij de Wellness Kliniek in Genk.

13 juli heb ik mijn eerste consult.

Erg spannend, vandaar dat ik op dit forum terecht ben gekomen. Ik hoop hier nog een hoop informatie op te doen en vragen beantwoord te krijgen.

veertig+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt zelf dit jaar ook 40 en heb mijn bv ook 'pas' 2 jaar .

Ben in de Welnesskliniek geopereerd door Dr Parys (werkt er nu niet meer) en zeer tevreden over het rezultaat . Hier vind je mijn topic , heb geprobeert mijn verloop van herstel 'bondig' te beschrijven tot 2 jaar PO . Mss heb je'r wat aan .

Bij welke chirurg heb je consult ?

Heb je al een idee over de - algemene - werkwijze daar (bvb plaatsing prothese , slaaproes enz. ...) of wacht je gewoon het consult af ?

Laat me in het tweede geval even zeggen dat een consult daar zéér snel verloopt en je zelf de nodige vragen zal moeten stellen want ze zijn er karig met info . Maak van tevoren mss een lijstje met dingen die je zeker wil vragen en neem iemand mee want je bent nogal overdonderd op dat moment zelf . Dan heb je iemand nodig met een klare kijk op de dingen want geloof me , achteraf gaat er nog héél véél door je hoofd en heb je behoefte om erover te babbelen .

Maar gelukkig zijn 'wij' er dan ook nog natuurlijk :6:

grtz , B-Cupje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast veertig+

Weet eigenlijk niet eens welke arts, ging allemaal zo snel en dat zijn weer van die dingen waar je daarna aan denkt.

Ben al wel erg aan het nadenken voor als het zo ver is. Met name hoe doe ik het met mijn werk, want kan je je daarvoor gewoon ziek melden of moet je vrije dagen nemen.(die ik niet veel meer heb) En wij wonen in Belgie dus weet nog niet hoe dat hier werkt.

Ik heb twee banen, een bij bodystyling, wat wel te doen zou zijn omdat ik af en toe een oefening moet voordoen en daar zouden ze er wel rekening mee kunnen houden, maar ik werk ook bij centerparcs en dat is zwaar poetswerk, en kan daar niet zomaar 3 weken vrij nemen.

Dus moet daar ook een oplossing voor vinden.Voor thuis is het makkelijker want heb al grote kinderen.

Verder heb ik nog wel moeite om het in de familie te vertellen. In de familie komt nl. borstkanker voor en er zijn er die een amputatie hebben gehad. En vindt het niet gepast om te zeggen dat ik het voor het mooie laat vergroten.Dus heb nog wel wat dingen die ik op een rijtje moet zetten.

Maar ben wel blij dat mijn man er gelijk voor de 100% achter staat.

Ik ga samen met mijn man naar het gesprek, dus voor het geval ik dingen vergeet, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Whitteke

Hey veertig+,

Ikzelf heb ook een afspraak in de wellnesskliniek maar dan 1dagje vroeg! :-) 12juli.

Het telefoon gesprek ging bij mij ook zo snel dat ik ook mijn dokter niet kende maar ik heb dan een mailtje gestuurd en de dag nadien had ik al antwoord dat het Dr. Damen was.

Anders moet je ook eens een mailtje sturen?

Op de Website vind je hun Email adres.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in België moet je vrije dagen opnemen (zoals ik) maar je kan natuurlijk een 'smoes' verzinnen . In dat geval kan je mss je huisarts inschakelen ? Zou toch minstens 2 weken vrij nemen ivm poetswerk wanneer je dual plane of achter de spier gaat krijgen want is best een zwaar herstel . De eerste 2 dagen krijg je je armen niet hoger dan je schouders (je kan geen tafel afvegen , vlees snijden) . Je moet 6 weken dag en nacht een sportbh dragen en gedurende die tijd mag je niet zwaar (10kg+) tillen .

Wat het vertellen betreft vond ik 't ook moeilijk maar iedereen reageerde positief .

Niet iedereen hoeft het uiteindelijk te weten maar houd in't achterhoofd dat wanneer één iemand van de familie/vrienden het weet , het zich als een lopend vuurtje zal verspreiden want geheimen bewaren ligt niet in de aard van de meeste mensen heb ik ondervonden . 'k Heb er zelf geen problemen mee maar ondertussen let ik wel meer op met wat ik zeg . Uiteindelijk weet ik nu dat enkel mijn partner (en moeder) 100% betrouwbaar is op àlle gebied ...

Als je wil weten welke chirurg idd kort mailtje sturen , gewoon even zeggen dat je aan de telefoon zo zenuwachtig was dat de naam je ontglipt is . Of mss maakt het je helemaal niet uit en doe je niks , je komt het op je consult wel te weten dan :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast veertig+

Hier in België moet je vrije dagen opnemen (zoals ik) maar je kan natuurlijk een 'smoes' verzinnen . In dat geval kan je mss je huisarts inschakelen ? Zou toch minstens 2 weken vrij nemen ivm poetswerk wanneer je dual plane of achter de spier gaat krijgen want is best een zwaar herstel . De eerste 2 dagen krijg je je armen niet hoger dan je schouders (je kan geen tafel afvegen , vlees snijden) . Je moet 6 weken dag en nacht een sportbh dragen en gedurende die tijd mag je niet zwaar (10kg+) tillen .

Wat het vertellen betreft vond ik 't ook moeilijk maar iedereen reageerde positief .

Niet iedereen hoeft het uiteindelijk te weten maar houd in't achterhoofd dat wanneer één iemand van de familie/vrienden het weet , het zich als een lopend vuurtje zal verspreiden want geheimen bewaren ligt niet in de aard van de meeste mensen heb ik ondervonden . 'k Heb er zelf geen problemen mee maar ondertussen let ik wel meer op met wat ik zeg . Uiteindelijk weet ik nu dat enkel mijn partner (en moeder) 100% betrouwbaar is op àlle gebied ...

Als je wil weten welke chirurg idd kort mailtje sturen , gewoon even zeggen dat je aan de telefoon zo zenuwachtig was dat de naam je ontglipt is . Of mss maakt het je helemaal niet uit en doe je niks , je komt het op je consult wel te weten dan :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast veertig+

heb gebeld naar de kliniek en ik moet bij Dr. Damen.

Ook zeiden ze dat je een attest krijgt om je gewoon ziek te melden.

Ik heb 2 banen, waarvan een zwaar is en de ander valt wel mee.

Bij de zware baan wil ik ziek melden, omdat het daar ook wat langer zal zijn.

En bij de andere baan ( bodystyling)zou ik na 1,5 week wel weer 'aanwezig' kunnen zijn.

Daar wil ik dus ook eerlijk zeggen wat er aan de hand is.

Ik ben na mijn 40ste enorm aangekomen en toen ik 2 jaar geleden bij bodystyling ben gaan werken ben ik 20 kg. afgevallen. Door mijn werk daar is alles toch weer redelijk strak voor een 40+ alleen mijn borsten hangen er als een slap goedje bij. Dus denk dat ze het daar ook wel kunnen begrijpen.

Maar het is nog zo moeilijk om iets te regelen omdat je geen idee hebt wanneer je kan komen voor de ingreep.

Het mooiste zou zijn als het in mijn laatste vakantie week is, dan heb ik ook genoeg hulp in huis en hoef ik mijn collega's verder niet te belasten met overwerk. Maar ja dat zou wel te mooi zijn als het bij de kliniek ook zo zou kunnen.

Ben er op het moment wel erg veel mee bezig, best spannend.

En heb 3 dochters, 20-16 en 10 jaar en heb het de twee oudste ook al vertelt. En die staan er ook helemaal achter.

ellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi 40+.........

He he en ik maar denken....ben ik niet te oud, wordt over een aantal dagen 40

nu zie ik dus dat ik gelukkig niet de enige ben.

16 juli is mijn bv dag, ook bij dr Damen, wellness kliniek

Moet zeggen ben tot nu toe tevreden enkel ik twijfel wel of ik wel de juiste cc neem.

Kan tot 310cc gaan, als ik meer zou willen krijg je zo'n balleneffect, advies van dr Damen is 290cc

onder de spier.

groetjes STAR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi veertig+

Ik ben nu bijna 2 weken geleden geopereerd door Dr damen in de WK!

Ben erg tevreden. Hij legt het allemaal goed uit! zorg dat je een lijstje hebt met de dingen die je wilt weten, want het gaat zo snel.. hahaha

voor je het weet is het voorbij ;)

Als je zin hebt kan je mn topic is lezen, daar staat een uitgebreid verhaal in hoe de operatiedag is verlopen!

En stuur maar een PB voor het wachtwoord van mn foto's!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast veertig+

hallo,

Heb 13 juli mijn consult en gelijk de bv van Dr.Damen.

Ben veel aan het lezen wat me allemaal te wachten staat.

Heb 2 banen waarvan een zwaar poetswerk bij en de andere begeleidster bij bodystyling.

Ik moet na 1 week 3 avonden bij bodystyling gaan werken en ben benieuwd of dat gaat lukken maar er is een collega op vakantie dus zal moeten.

En na twee weken gaan we op vakantie, naar omgeving Parijs dus niet zo ver.

Hoop dat dit allemaal gaat lukken, want weet niet wat ik moet verwachten en weet natuurlijk ook pas op de dag zelf wat hij gaat doen.

Misschien wat tips......

gr. 40+

Ga

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast veertig+

Dank je voor jullie reacties,volgens mij heb ik nu overal mijn ervaring bij gezet.

Weet allemaal niet zo goed hoe het werkt, zal de leeftijd wel zijn.

Maar het is allemaal erg goed gegaan, voel me ook erg goed.

Het is 330cc voor de spier geworden. Wordt uiteindelijk niet zo groot en was het maximale wat kon.

Ben 45 en zo ook mijn borsten natuurlijk en ze waren erg gaan hangen en erg leeg, wat de reden voor deze keuze was.

Mijn man is enkele keren onwel geworden, en lag uiteindelijk op het bedje bij de arts, haha...hij maakte zich zo druk of het allemaal wel goed zou gaan met mij. Leuk om te zien hoe bezorgd hij is.

Heb goed geslapen, gewoon op mijn rug en werd in dezelfde houding om half 6 wakker. Ik gebruik al een tijdje slaappillen en die verrichten wonderen.

Gaan een lekkere verwen dag tegemoet. Kinderen hebben opdracht om toe te zien dat ik niets doe, ze kennen me.

Wilde gister al vanalles zelf doen. (ja ben ook lekker eigenwijs...)

Alleen het wachten op het resultaat is nog wel het spannendste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat 40+ met je nieuwe :1boobs: ! Goh,fijn dat alles zo goed verlopen is en dat de pijn meevalt. Bij mij was het net zoals bij jou voor de spier, ook omdat ik nogal wat ruimte over had. Het is voor mij 380cc geworden... Ik zie ondertussen aardig "gekleurd" onder mn borsten/op littekens..maar dat zal stilletjes aan wel wegtrekken wrsl. Het drukt ook wel enorm, zo de rand van die sportbh..Mijn borsten zelf doen geen pijn, maar staan wel strak..is nog opgezwollen wat. Achja, we hebben ze hé en daar ben ik SUPERBLIJ voor :1big_boobs: Liefs, K'tje (ook een 40 plusser :48: )

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.