Ga naar inhoud

Alexandra : 25 april 2016 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei KWR:

Mijn borsten zijn nog heel scheef en veel kleiner dan ik verwacht had. Linker borst had ik nergens last van en die staat heel recht tepel hoog en rechte borst had ik heel veel pijn en die lijkt te hangen met tepel heel laag. Ze zijn ook heel erg naar midden terwijl meiden klagen dat hun borsten te veel uit elkaar zijn. Ik hoor dat ze meer naar midden zouden komen. Dan vraag ik mij af hoe worden mijne dan want er is geen ruimte meer tussen mijn borsten. Ik wou ze juist meer uit elkaar. Maar ja ik vind ze niet passen bij mij qua proporties met mijn lichaam en ze zijn nog niet mooi. Ik hoop dat ze nog veel gaan veranderen. Mijn littekens doen ook pijn, komt idd ook door de bh maar tijdens de controle mocht ik een tot 2 hakjes los doen van onder want mijn ribben zelfs deden pijn. Ik denk dat ik veel vocht nog heb, als ik mijn bh af heb zie ik alle strepen van bh op mijn lichaam zitten. 

Toen ik bang was dat mijn litteken open was, pc zei dat niet zo was. Hij zei dat onder bovenste hechting nog 3 onder zitten en dat ik hoef me geen zorgen te maken. Dat was iets met plooi te maken. Ik duurde dus ook niet te douchen de eerste dag na dat de pleister er af gingen, maar na dat hij belde en mij gerust gesteld had ging ik douchen. Na douchen zagen de littekens ook beter uit. 

Nu gaat best wel goed af en toe wel nog pijn en nogsteeds last van mijn rug en ribben. Maar ik zal wel geduld hebben ook qua vorm van mijn borsten. 

Wat ik wel liever gewild had dat pc controle doet na 2 weken ipv na 3 maanden. Want meestal maak je zorgen net na de operatie, wil je weten van de pc of alles goed is. En na 3 maanden ja dan mag ook verpleegster kijken Haha. 

Das wel heel vervelend. Hopelijk verdwijnt dit gevoel snel!

Geduld is echt het magische woord, denk ik, na lezen in de verschillende topics. Maar dat is zo moeilijk!

Maar je kan toch een eerdere afspraak maken met je pc? Dan wordt je zelf gerust gesteld. 

Tis idd jammer dat de pc pas na 3 maanden de controle doet. Ik heb net mijn pc een mail gestuurd nav de vraag van @best_boobie of DG mij een advies had gegeven over de borstband of de pc zelf. Hoop dat hij reageert met een goed advies.

Ik merk ook dat mijn borstbeen, tussen mijn borsten het echt nog pijn doet. Of het mijn huid is of echt mijn borstbeen, ik weet t niet. Mijn borsten zelf voelen een stuk minder hard, gelukkig. Maar na het douchen trek ik nog steeds heel snel mijn bh aan. Veilig!

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd magische sport bh! Ik laat mijn borsten nog eventjes goed drogen en luchten na het douchen. Ik ga ff zitten dan en hoop ik dat dit helpt voor mijn wondjes :) daarna gaasjes op en bh. 

Maar wat ik zo vreemd vind dat mijn borst die zo pijn deed nu zo gezakt is. Lijkt twee verschillende borsten. Nu lees ik net bij iemand over lek prothese en dat haar borst ging hangen/ zakken. Dat zou toch niet he na 3 week? Haha ik word gek van alles echt. Zo onzeker! Maar dat heeft een beetje met mijn verleden te maken wat betreft dokters en verkeerde diagnoses waar ik veel erge dingen mee gemaakt heb. 

Maar toch is wel beetje raar hoe ineens de rechte (links op foto) borst hangt vind je niet? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

meis, ik heb werkelijk geen idee wat goed, slecht of fout is. Ik heb zelf ook echt twijfels over mijn boobs. Ik kan je er ook geen antwoord op geven. Misschien is juist je rechterborst nu goed ingedaald? 

Ook ik word er echt gek van! Dan weer die borstband, dan weer t litteken, dan weer die pijn tussen mijn borsten. Ik weet t gewoon niet meer....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Heeft DG zelf geadviseerd dat de band af mag vanaf zondag? Of was het de arts die eindverantwoordelijk is, voor het eindresultaat? ;)

Volgens mij is Hupkens hier heel streng in, maar goed.. ik zou zelf altijd even overleggen met hem :)
Geen idee hoe je boobs eruit zien trouwens haha, maar ik lees wel vaker foute adviezen van DG dus vandaar even mijn reactie..

Ik voeg even dit topic toe bij jje operatieverslag. 
xxx BB

Thnx voor je tip!

ik heb Hupkens zelf gemaild en hij zei idd zo lang mogelijk de borstband dragen. Natuurlijk mag ik m af en toe af, bij een topje of een jurkje maar moment dat ik weer thuis ben, kan ik m t best meteen weer dragen. Gelukkig droeg ik m al op momenten dat ik thuis kwam vanuit werk en als ik naar bed ging!

In het begin vond ik t echt een martelband, maar nu is't een stukje veiligheid, lijkt wel. Dus we gaan er nog even mee door B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Alexandra:

Thnx voor je tip!

ik heb Hupkens zelf gemaild en hij zei idd zo lang mogelijk de borstband dragen. Natuurlijk mag ik m af en toe af, bij een topje of een jurkje maar moment dat ik weer thuis ben, kan ik m t best meteen weer dragen. Gelukkig droeg ik m al op momenten dat ik thuis kwam vanuit werk en als ik naar bed ging!

In het begin vond ik t echt een martelband, maar nu is't een stukje veiligheid, lijkt wel. Dus we gaan er nog even mee door B)

Toch weer bevestiging dat Hupkens er anders over denkt dan DG ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Eindelijk fotootjes genaakt en geplaatst. Album staat niet openbaar dus als je wilt kijken, laat het even weten.

Gister een bh gaan passen bij H&M maar D was te klein. Vandaag Hunkemöller geweest en daar goed laten kijken door 1 van de dames en een bh gekocht. De maat was wel OVERWELDIGEND voor mij. 75F. WOW! 

:43::43:

Zal ook daar nog een fotootje van maken en die in een album zetten. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Alexandra:

Eindelijk fotootjes genaakt en geplaatst. Album staat niet openbaar dus als je wilt kijken, laat het even weten.

Gister een bh gaan passen bij H&M maar D was te klein. Vandaag Hunkemöller geweest en daar goed laten kijken door 1 van de dames en een bh gekocht. De maat was wel OVERWELDIGEND voor mij. 75F. WOW! 

:43::43:

Zal ook daar nog een fotootje van maken en die in een album zetten. 

 

Hey hey, mag ik een kijkje nemen? 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei jo:

Hey hey, mag ik een kijkje nemen? 

Groetjes 

Ja zeker...

ik zal je toevoegen 

(moet zeggen dat ik een foto maken van mezelf van m'n boobs echt een uitdaging vond. Wist echt niet hoe ik m'n mobiel moet houden. En nog istie best onduidelijk.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteravond toch nog een mailtje naar dr Hupkens gestuurd over mijn borstband. As maandag ben ik 6 weken po, en ik wilde weten hoe hij erover dacht.

Nog 1 week de borstband alleen snachts dragen. Vanaf maandag een gewone bh en de sportbh naar eigen behoefte dragen.

Borsten zijn goed aan het indalen, dus jeeeeej!!

Blij blij :43::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Alexandra:

Gisteravond toch nog een mailtje naar dr Hupkens gestuurd over mijn borstband. As maandag ben ik 6 weken po, en ik wilde weten hoe hij erover dacht.

Nog 1 week de borstband alleen snachts dragen. Vanaf maandag een gewone bh en de sportbh naar eigen behoefte dragen.

Borsten zijn goed aan het indalen, dus jeeeeej!!

Blij blij :43::43:

Ik ben erg benieuwd meid!! En wat een mooie maat! Niet verwacht? Ik zou graag je foto's willen zien.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei prisje81:

Ik ben erg benieuwd meid!! En wat een mooie maat! Niet verwacht? Ik zou graag je foto's willen zien.

Xx

Foto's staan in mijn album! Je mag een kijkje nemen :)

Ik had zeker geen BH maat 75F verwacht nee. Maar zo zien ze er ook niet uit. Lijkt een D. En dat is precies goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel meid!!! Ga gelijk kijken.  Ben erg benieuwd :123:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Vandaag 11 weken po, alles gaat super goed en ben nog steeds super blij! 

Ik slaap snachts met een hemdje aan en als ik op mijn rug lig, geen probleem maar zodra ik op mijn zij draai, weet ik niet zo goed waar ik m'n boobs moet laten. Het voelt raar.  Als ik op m'n linkerzij lig, hangt m'n rechterborst naar links en dat voelt vervelend. En anders om ook. Ik heb een rond kussen die ik tussen m'n borsten leg, zodra ik op mijn zij draai. Dit gaat wel aardig, maar snachts vergeet ik t kussen weleens mee te draaien, waardoor ik dus wakker word en het niet prettig voelt tussen m'n borsten. Als ik opsta, lijkt het ook alsof m'n borsten eerst moeten 'vallen'. Ben ook blij dat ik dan m'n bh aan kan, zodat ze weer goed zitten. 

Hebben meer hier last van?

Hoe slapen jullie? Met bh? (wat voor een bh)

Met een hemdje/topje? (wat voor hemdje)

Met niks? (hoe voelt dat dan bij jullie?

Voor m'n bv sliep ik alleen in een boxer/hipster maar nu voelt dat gewoon niet fijn. 

Ik ben benieuwd of ik de enige ben of hoe jullie dit doen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend! Ik slaap zo graag op mijn zij. Ik ben 8 weken po en kan prima op mijn zij liggen. Af en toe is het vervelend als mijn arm ertegenaan ligt. Ik slaap zonder bh en een los shirtje. 2 weken geleden sliep ik met mijn anna carefix bh. Vind het zonder nu fijner. Ik denk dat het even wennen is voor je. Denk je teveel na als je gaat draaien? Of dan je boobs geen pijn doen? Ik weet eigenlijk niet zo goed wat je ertegen kan doen, maar ik denk gewoon even wennen? Gewoon draaien en niet bij nadenken? Maar als je omhoog komt heb ik ook niet. Ben je al op controle geweest? Misschien aan je pc vragen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Dit kan hoor dat de zwaartekracht nog even invloed heeft, als je het prettig vind kun je gewoon weer met sport bh aan gaan slapen, en anders heb je van strakke sport topjes bij de Action, en desnoods doe je dan een dun opgerold handdoekje tussen je borsten.

Het onprettige gevoel gaat vanzelf afnemen,en het is voor jezelf een beetje zoeken wat het prettigste zit om in te slapen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Summer2:

Wat vervelend! Ik slaap zo graag op mijn zij. Ik ben 8 weken po en kan prima op mijn zij liggen. Af en toe is het vervelend als mijn arm ertegenaan ligt. Ik slaap zonder bh en een los shirtje. 2 weken geleden sliep ik met mijn anna carefix bh. Vind het zonder nu fijner. Ik denk dat het even wennen is voor je. Denk je teveel na als je gaat draaien? Of dan je boobs geen pijn doen? Ik weet eigenlijk niet zo goed wat je ertegen kan doen, maar ik denk gewoon even wennen? Gewoon draaien en niet bij nadenken? Maar als je omhoog komt heb ik ook niet. Ben je al op controle geweest? Misschien aan je pc vragen :) 

Misschien is het wel wennen. En ws denk ik teveel na als ik draai. Tis natuurlijk jaren makkelijk geweest, zonder boobs en dan nu ineens met boobs

Ik ben met 10 weken op controle geweest maar sliep toen nog met de Carefix (lekker veilig) dus toen geen last van gehad. 

Tis ook niet het einde van de wereld, maar ben gewoon benieuwd of meer dames dit hebben en hoe jullie slapen. Thnx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Desert-Rose:

He meis, 

Dit kan hoor dat de zwaartekracht nog even invloed heeft, als je het prettig vind kun je gewoon weer met sport bh aan gaan slapen, en anders heb je van strakke sport topjes bij de Action, en desnoods doe je dan een dun opgerold handdoekje tussen je borsten.

Het onprettige gevoel gaat vanzelf afnemen,en het is voor jezelf een beetje zoeken wat het prettigste zit om in te slapen.

xx

Ik ga vanmiddag is kijken bij de Action voor zo'n topje. Bedankt voor de tip. En ook die handdoek is een goed idee!

Die zwaartekracht zal t wel zijn ja :)

Thnx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Alexandra:

Misschien is het wel wennen. En ws denk ik teveel na als ik draai. Tis natuurlijk jaren makkelijk geweest, zonder boobs en dan nu ineens met boobs

Ik ben met 10 weken op controle geweest maar sliep toen nog met de Carefix (lekker veilig) dus toen geen last van gehad. 

Tis ook niet het einde van de wereld, maar ben gewoon benieuwd of meer dames dit hebben en hoe jullie slapen. Thnx!

Anders gewoon je carefix weer lekker aandoen? Het is bij iedereen anders hoe het aanvoelt met slapen. Als jij dat fijn vind zal ik dat gewoon nog doen. Komt dan vanzelf wel dat je hem uit kan laten ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Summer2:

Anders gewoon je carefix weer lekker aandoen? Het is bij iedereen anders hoe het aanvoelt met slapen. Als jij dat fijn vind zal ik dat gewoon nog doen. Komt dan vanzelf wel dat je hem uit kan laten ^_^

Het komt vast en zeker goed! Nogmaals thnx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Alexandra:

Ik ga vanmiddag is kijken bij de Action voor zo'n topje. Bedankt voor de tip. En ook die handdoek is een goed idee!

Die zwaartekracht zal t wel zijn ja :)

Thnx 

Ja idd, en die dingen kosten echt niks, en zitten zo lekker.maar idd de carefix kan ook gewoon.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11 juli 2016 om 08:58 zei Desert-Rose:

Ja idd, en die dingen kosten echt niks, en zitten zo lekker.maar idd de carefix kan ook gewoon.

xx

2 topjes kunnen scoren en vannacht mee geslapen. Voelt beter dan alleen een hemdje. En die handdoek erbij gedaan maar die heb ik niet nodig gehad. Topje zelf deed al wonderen.

thnx voor de tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Alexandra:

2 topjes kunnen scoren en vannacht mee geslapen. Voelt beter dan alleen een hemdje. En die handdoek erbij gedaan maar die heb ik niet nodig gehad. Topje zelf deed al wonderen.

thnx voor de tip!

Oh dat is hartstikke fijn meis dat dit werkt,dan voorlopig inderdaad maar lekker slapen met een topje, geeft toch net weer iets meer steun dan alleen een hemdje,en dan kun je altijd over een tijdje weer eens uitproberen of het zonder kan, maar er zijn heel veel meiden die echt een aantal maanden met sport bh of topje slapen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hellooooooo Ladies!!

Afgelopen week was ik 6 maanden po!

Ik voel mij goed, met de boobs gaat t goed!

Ik zal een fotootje plaatsen strax in mijn map, dan kunnen jullie ff spieken.

Ik draag mijn nieuwe bh's! Super blij me! Was bij de Hunkemoller goed geslaagd. Goed en kundig geholpen ook trouwnes.. Was een padded-bh aan t passen (zo'n voorgevormde) maar ik merkte al een poosje dat de bus die ik had te klein of te groot waren. Mn bandjes zaten niet lekker, en als ik m strakker deed zat mn cup niet goed. 1 van die meiden gevraagd mee te kijken. Bh 75E zat idd wat te klein maar 75 F zat gewoon niet mooi.

Dus zij zegt, waarom doen je niet een 'niet-voorgevormde' bh met beugels? (ze had inmiddels wel door dat mijn borsten niet van mijzelf waren) Dus ik meteen, nou nee, dat zijn van die oma-bh's! Toch overgehaald en 1 gepast. En wow wat zitten die mooi en lekker! Ik wil niet anders meer! Dus 85 euro armer en 3 bh's en wat mooie strings/slips rijker!

Mn borsten zelf voelen prima. Links is al meer aan t 'indalen' (hangen of hoe je dit ook moet noemen) en rechts blijft wat achter. Ook als ik lig is dit (voor mij) zichtbaar. Links ligt wat opzij, en rechts staat nog meer overeind. Het gevoel in mn tepels is helemaal terug, maar dat was al snel. Onder mn borsten en ertussen in nog niet helemaal. Ik voel wel als ik er langs ga met mn hand of vingers, maar het is nog niet helemaal zoals t was.

Maar, ik ben er nog steeds zoooooo blij mee! Ik wil niet anders meer 

Slapen zonder topje gaat ook goed nu. Vriendlief vindt dat (natuurlijk) ook veeleer prettiger. :wub:

Ik ben hier niet veel meer, maar wil wel zeggen dat ik veel aan jullie en dit forum heb gehad. Ik probeer deze week iets vaker te komen kijken.

Fijne zondag allemaal x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.