Ga naar inhoud

Alexandra : 25 april 2016 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal

ik ben Alexandra, 43 jaar 2 kids (dochter van 15 en een zoon van 19) en woon samen met mijn vriend en mijn dochter. Zoonlief woont bij zijn vader.

Al zeker 20 jaar ontevreden met mijn borsten en een borstvergroting stond al heel lang op mijn verlanglijstje maar ik had de financiële middelen niet. Tijdens de zwangerschappen een kleine C en daarna blijven hangen op een kleine B. Lang leve de push-up bh's maar das toch niet wat ik graag wilde.

Gediagnostiseerd eetstoornis waardoor er niets meer overbleef. Op dit moment mijn eetstoornis overwonnen (stemmetje in mijn hoofd is er af en toe nog) maar door sporten en gezond eten lukt het mij om die stem de baas te blijven. Blijft een strijd.

Mijn cup maat was 75 A maar ik droeg bh's maat 75 B of C met vulling zodat het nog iets lijkt.

Begin april van dit jaar er toch heel serieus over na aan t denken en met een bijdrage van mijn vriend is het nu toch gelukt! Ik werk in het onderwijs en aangezien ik 2 weken meivakantie heb, de datum gepland op 25 april. Vandaag dus 9 dagen geleden. En ik ben blij!! Ik heb borsten!

Mijn dochter was een jaar of 5 of 6 en stond voor de spiegel en vroeg: 'mama wanneer krijg ik borstjes' dus ik antwoordde 'als je een jaar of 12 bent' Toen vroeg ze aan mij 'en wanneer krijg jij borsten mama....' Dat was behoorlijk pijnlijk. Nu kan ik er om lachen... Want ook IK heb nu boobs! 

Ik lees al een hele tijd mee maar aanmelden was tot op heden niet gelukt. Geen idee waardoor dat kwam maar nu wel! Dus nu kan ik meelezen en posten.

Mijn operatie verslag zal ik posten in het juiste topic.

Thnx voor t lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 april 2016!

Eindelijk mijn operatie!

Vroeg op gestaan want ik werd om 7.30 verwacht in Vlaardingen. Vriend en dochter mee. Oh wat was ik nerveus! 

Rond 8.00 alles afgetekend en om 8.30mee naar binnen. Uitkleden, warme sokken aan, sexy operatie hemd aan en dan dus wachten tot ik werd opgehaald. Poeh wat duurt het wachten dan lang... Mijn allereerste operatie ooit! Maar dit wil ik zo graag!

Eenmaal op de operatietafel is het medische team met mij bezig ( Hupkens maakt nog een grapje met 'mijn dreamteam') en weg was ik. 

Wakker op de verkoeverkamer (rond 10.10 )en meteen praatjes voor 10 (normaal gesproken praat ik al veel maar nu was t echt nog meer!) Tuurlijk meteen onder de dekens gekeken. Jaaaa, ik heb borsten! 375 cc hp dual plane. En toen, koud! Heel heel koud! Kon niet meer stoppen met bibberen. Warme deken en se kachel en toen kwam ik bij. Dr Hupkens kwam nog kijken en helaas borsten iets hoger dan gehoopt. Dus borstband 24 uur per dag en de BH alleen snachts op t onderste haakje. 

Broodje gegeten, thee gedronken, aankleden met hulp en naar toilet. BAM! De zwaartekracht doet zijn werk. Zwaar zeg en nog zo onwerkelijk en zo niet van mezelf... 

Relaxkamer gezeten en toen Rond 12.30 lekker naar huis. Mag niets zelf doen en dat is lastig (ik de control-freak) maar ik geef mij over aan de hulp van mijn vriend en dochterlief.

Slecht geslapen.. Out gegaan in de badkamer. Gelukkig waa mijn vriend erbij. Zo eng! Pijnstillers doen wel hun werk maar poeh rugslapen is niet mijn ding. 

De dagen erna in een achtbaan van gevoel. Mijn rugpijn is killing, gewassen worden door mijn vriend, hulpbehoevend zijn... Ik heb t zoooo onderschat de eerste dagen. Ik haatte ze en wilde ze er t liefst uit! 

Nu 9 dagen po gaat t veeeeel beter. Ik doe rustig aam maar probeer ook zoveel mogelijk te bewegen om niet stijf te worden. Zelfstandig wassen en aankleden lukt goed. Zou blij zijn als ik eindelijk mag douchen. Borsten veranderen met de dag lijkt wel. Woensdag 11 mei terugkomen en dan hopelijk de pleisters eraf en de hechtingen eruit. En zijn mijn borsten lager zodat de band af mag en ik de sportbh mag gaan dragen.

Ik mis alleen t sporten! Van 3 a 4 keer per week naar 0. Maar daar zal ik niet de enige in zijn...

Ook nu weer bedankt voor het lezeN. Beknopt is niet mijn ding, helaas ;-)

groetjes. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, gefeliciteerd met de tweeling. Pittig he die eerste dagen, daar ben je niet de enigste in hoor, net zomin als met het sporten, dat missen er wel meer hier op t forum.  

Gelukkig gaat het nu iets beter! Blijf rustig aan doen en goed jaar je lichaam luisteren! Succes met je herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Mamalisa:

Hey meis, gefeliciteerd met de tweeling. Pittig he die eerste dagen, daar ben je niet de enigste in hoor, net zomin als met het sporten, dat missen er wel meer hier op t forum.  

Gelukkig gaat het nu iets beter! Blijf rustig aan doen en goed jaar je lichaam luisteren! Succes met je herstel

Thnx! 

Gaat helemaal goed komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi alexandra! Welkom op t forum en gefeliciteerd met je boobies! Hoe voel je je nu? Gaat het met de pijn?

ik heb ook ana gehad, blijft een strijd he, zal nooit helemaal overgaan wss maar goed dat je het onder controle kunt houden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel!

mijn boobs doen nagenoeg geen pijn. Soms wat steken onder m'n oksel. Heb meer last van m'n rug en schouder. Door t slapen en (ik denk) door die borstband. Echt vrij bewegen lukt niet. Maar tis voor een goed doel! Een geweldig doel ;-)

Ik was gediagnostiseerd NAO (niet anders omschreven) Paste niet in het hokje ana maar ook niet bij boulimia. Het blijft een strijd idd maar heb t goed onder controle.

Lukt het jou ook om t onder controle te houden?

Heb alleen nog wel een negatief lichaamsbeeld. Keek weinig in de spiegel maar nu des te meer! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb het wel onder controle hoor, al voel ik me standaard nog vies en smerig als ik iets heb gegeten zoals snoep koek chips of weet ik veel wat. Als ik in een restaurant veel heb gegeten en ik zit echt vol dan moet ik me inhouden om het er niet uit te gaan gooien. En mijn lichaam beeld, tja, ik ben 1.58 en weeg nu ongeveer 45kg, niet heel zwaar, maar ik vind mezelf wel heel dik en zou willen dat ik terug kon gaan naar 40kg. Maar ik ben nu ook moeder en heb een voorbeeldfunctie, zou niet goed zijn om na iedere maaltijd boven de pot te gaan Hangen. En 40kg is ook niet heel gezond, zelfs niet met mijn met mijn lengte, dat besef ik wel.Maar dat stemmetje zit er nog steeds hoor, dat zegt dat ik een walgelijk varken ben en nog wel ergere dingen, maar het vast op den duur minder! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben blij jouw verhaal te lezen, ik ben zelf 3 mei geopereerd en de eerste dag ging het nog wel, morfine werkte nog natuurlijk. Maar de tweede dag, sjee onwijs opgezwollen tot aan mijn nek toe, vooral links, mijn linkerarm kon ik amper bewegen toch wel gedaan om niet stijf te worden.

Ben 's middags gaan liggen op bed van de pijn, had het gevoel dat zelfs mijn litteken zo strak stond dat hij zou barsten dus lichtelijke paniek, en toen ik wakker werd zag ik al sterretjes, misselijk en het gevoel dat ik flauw zou vallen.. ik kon niet wachten tot mijn man zou komen om me te helpen dus mijzelf uit bed gerold een bakje gepakt en mijzelf op de grond gezet.. even net als jij een black-out gehad, daarna overgegeven, zag lijk wit zelfs mijn lippen zo wit. Maakte me toen toch wel zorgen. De rest van de dag maar niks meer gedaan, toen ging het weer wat beter ondanks de ongemakken van het zwellen. 

Nu ik jouw verhaal zo lees, maak ik me stukken minder zorgen, hoort erbij dus. Zorgen dat ik ten alle tijden dextro in de buurt heb al heeft een van onze hondjes deze toestraks stiekem allemaal opgegeten :o

Succes nog met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar allemaal...pffff het blijft een strijd!

Ik ben 1.78 en weeg nu met boobs 68 kilo. In mijn ogen ook veel te veel. Merk nu al dat mn buik slapper wordt en m'n armen en kan niet wachten totdat ik weer mag gaan trainen. Dan vind ik t soort van geoorloofd om uiteten te gaan, dan compenseer ik t weer met m'n sporten

Wanneer ben jij geopereerd? En wat heb je gekregen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Marietje:

Ben blij jouw verhaal te lezen, ik ben zelf 3 mei geopereerd en de eerste dag ging het nog wel, morfine werkte nog natuurlijk. Maar de tweede dag, sjee onwijs opgezwollen tot aan mijn nek toe, vooral links, mijn linkerarm kon ik amper bewegen toch wel gedaan om niet stijf te worden.

Ben 's middags gaan liggen op bed van de pijn, had het gevoel dat zelfs mijn litteken zo strak stond dat hij zou barsten dus lichtelijke paniek, en toen ik wakker werd zag ik al sterretjes, misselijk en het gevoel dat ik flauw zou vallen.. ik kon niet wachten tot mijn man zou komen om me te helpen dus mijzelf uit bed gerold een bakje gepakt en mijzelf op de grond gezet.. even net als jij een black-out gehad, daarna overgegeven, zag lijk wit zelfs mijn lippen zo wit. Maakte me toen toch wel zorgen. De rest van de dag maar niks meer gedaan, toen ging het weer wat beter ondanks de ongemakken van het zwellen. 

Nu ik jouw verhaal zo lees, maak ik me stukken minder zorgen, hoort erbij dus. Zorgen dat ik ten alle tijden dextro in de buurt heb al heeft een van onze hondjes deze toestraks stiekem allemaal opgegeten :o

Succes nog met je herstel!

Als eerste gefeliciteerd met je meisjes! 

Tis toch wen behoorlijke ingreep he? Ik heb t onderschat, dat zeker! Vooral de eerste dagen. 

Bij mij lag ook de dextro in de badkamer voor t geval dat...

Hopelijk voel je je elke dag een stukje beter! En als je twijfelt aan wat je voelt kan je altijd de kliniek of pc bellen om je gerust te stellen.

Succes met je herstel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zeker een behoorlijke ingreep, had dit van te voren niet zo verwacht. Gelukkig gaat het nu beter, de zwelling lijkt wat minder dan gisteren, neem ook extra supplementen die vochtafdrijvend zijn zoals berkenblad, drink veel gember en brandnetelthee, werkt ontstekingsremmend en zuiverend.

En vooral veel rust, gelukkig is het lekker weer buiten dus misschien met een boek buiten zitten/liggen.

Als ik het echt niet vertrouw bel ik inderdaad, beter voor niks dan dat er wel wat aan de hand is. Maar het voelt verder niet warm aan en heb ook geen koorts en het ziet niet rood, wel blauw op sommige plekken maar dat is niet zo gek :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Alexandra:

Herkenbaar allemaal...pffff het blijft een strijd!

Ik ben 1.78 en weeg nu met boobs 68 kilo. In mijn ogen ook veel te veel. Merk nu al dat mn buik slapper wordt en m'n armen en kan niet wachten totdat ik weer mag gaan trainen. Dan vind ik t soort van geoorloofd om uiteten te gaan, dan compenseer ik t weer met m'n sporten

Wanneer ben jij geopereerd? En wat heb je gekregen?

 

 

 9 jaar geleden haha, ik heb destijds 275cc gekregen rond, dual plane geplaatst. Ik vond ze meteen al te klein en ga nu eindelijk voor een prothese Wissel. In augustus krijg ik 600cc geplaatst, weer ronde protheses dual plane, dus nog even geduld voor mij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Mamalisa:

 9 jaar geleden haha, ik heb destijds 275cc gekregen rond, dual plane geplaatst. Ik vond ze meteen al te klein en ga nu eindelijk voor een prothese Wissel. In augustus krijg ik 600cc geplaatst, weer ronde protheses dual plane, dus nog even geduld voor mij...

Ooohhhh das spannend!

Wel een leuk vooruitzicht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-5-2016 om 10:42 zei Alexandra:

25 april 2016!

Eindelijk mijn operatie!

Vroeg op gestaan want ik werd om 7.30 verwacht in Vlaardingen. Vriend en dochter mee. Oh wat was ik nerveus! 

Rond 8.00 alles afgetekend en om 8.30mee naar binnen. Uitkleden, warme sokken aan, sexy operatie hemd aan en dan dus wachten tot ik werd opgehaald. Poeh wat duurt het wachten dan lang... Mijn allereerste operatie ooit! Maar dit wil ik zo graag!

Eenmaal op de operatietafel is het medische team met mij bezig ( Hupkens maakt nog een grapje met 'mijn dreamteam') en weg was ik. 

Wakker op de verkoeverkamer (rond 10.10 )en meteen praatjes voor 10 (normaal gesproken praat ik al veel maar nu was t echt nog meer!) Tuurlijk meteen onder de dekens gekeken. Jaaaa, ik heb borsten! 375 cc hp dual plane. En toen, koud! Heel heel koud! Kon niet meer stoppen met bibberen. Warme deken en se kachel en toen kwam ik bij. Dr Hupkens kwam nog kijken en helaas borsten iets hoger dan gehoopt. Dus borstband 24 uur per dag en de BH alleen snachts op t onderste haakje. 

Broodje gegeten, thee gedronken, aankleden met hulp en naar toilet. BAM! De zwaartekracht doet zijn werk. Zwaar zeg en nog zo onwerkelijk en zo niet van mezelf... 

Relaxkamer gezeten en toen Rond 12.30 lekker naar huis. Mag niets zelf doen en dat is lastig (ik de control-freak) maar ik geef mij over aan de hulp van mijn vriend en dochterlief.

Slecht geslapen.. Out gegaan in de badkamer. Gelukkig waa mijn vriend erbij. Zo eng! Pijnstillers doen wel hun werk maar poeh rugslapen is niet mijn ding. 

De dagen erna in een achtbaan van gevoel. Mijn rugpijn is killing, gewassen worden door mijn vriend, hulpbehoevend zijn... Ik heb t zoooo onderschat de eerste dagen. Ik haatte ze en wilde ze er t liefst uit! 

Nu 9 dagen po gaat t veeeeel beter. Ik doe rustig aam maar probeer ook zoveel mogelijk te bewegen om niet stijf te worden. Zelfstandig wassen en aankleden lukt goed. Zou blij zijn als ik eindelijk mag douchen. Borsten veranderen met de dag lijkt wel. Woensdag 11 mei terugkomen en dan hopelijk de pleisters eraf en de hechtingen eruit. En zijn mijn borsten lager zodat de band af mag en ik de sportbh mag gaan dragen.

Ik mis alleen t sporten! Van 3 a 4 keer per week naar 0. Maar daar zal ik niet de enige in zijn...

Ook nu weer bedankt voor het lezeN. Beknopt is niet mijn ding, helaas ;-)

groetjes. 

 

Wauw!! Dit staat mij allemaal maandag te wachten... ik heb zo veel aan je tekst gehad!! Het geeft me echt een idee van hoe ik me ga voelen en hoe het allemaal gaat... zo vreselijk spannend en ik ben eerlijk gezegd echt heel erg bang voor dat eerste moment... dat je ze heb... en ze opgezwollen zijn.... en dat het zo onwennig en niet eigen is... pfff zie daar erg tegenop.. maar het eindresultaat word vast super mooi...

Ik word ook door dr Hupkens geopereerd en krijg ook 375 Dual plane! Hoe gaat het nu met je? 
Bleef de zwelling lang???? En hoe lang enz ben je? Ik twijfel nog over 350 of 375.....

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Shanou:

Wauw!! Dit staat mij allemaal maandag te wachten... ik heb zo veel aan je tekst gehad!! Het geeft me echt een idee van hoe ik me ga voelen en hoe het allemaal gaat... zo vreselijk spannend en ik ben eerlijk gezegd echt heel erg bang voor dat eerste moment... dat je ze heb... en ze opgezwollen zijn.... en dat het zo onwennig en niet eigen is... pfff zie daar erg tegenop.. maar het eindresultaat word vast super mooi...

Ik word ook door dr Hupkens geopereerd en krijg ook 375 Dual plane! Hoe gaat het nu met je? 
Bleef de zwelling lang???? En hoe lang enz ben je? Ik twijfel nog over 350 of 375.....

Liefs,

Hi Shanou,

spannend zeg dat je maandag gaat! 

Het echte eerste moment heb ik eigenlijk niet heel erg bewust meegemaakt. Pijnstillers doen goed hun werk, zeg maar.

Nu voel ik mij goed! Baal van die borstband want die piept boven elk shirtje uit maar tis voor een goed doel en daar doen we t tenslotte voor :D

Bij mij viel de zwelling wel mee, althans dat denk ik. Ze waren wel keihard en leek heel erg op stuwing. En ik merk nu, als ik iets teveel heb gedaan dat ze hard worden. 

ik ben 1.78 en weeg 67 kilo. En ik ben 43 jaar. Had altijd een 75B of 80B, push up maar die was echt niet gevuld. Had zoveel ruimte over! Nu weet ik het nog niet, maar ik denk een 80D of 75D. Dr Hupknes heeft mij de keus gegeven voor 375 of voor 400 maar na veel lezen en foto's kijken heb ik toch voor de 375 gekozen. 

Hoe lang, zwaar ben je? En hoe oud ben je? Het ligt er ook echt aan wat je wilt en hoe je bouw is. 

Nu dus aftellen voor je!

Gaat het echt goed komen, weet ik zeker!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Alexandra:

Hi Shanou,

spannend zeg dat je maandag gaat! 

Het echte eerste moment heb ik eigenlijk niet heel erg bewust meegemaakt. Pijnstillers doen goed hun werk, zeg maar.

Nu voel ik mij goed! Baal van die borstband want die piept boven elk shirtje uit maar tis voor een goed doel en daar doen we t tenslotte voor :D

Bij mij viel de zwelling wel mee, althans dat denk ik. Ze waren wel keihard en leek heel erg op stuwing. En ik merk nu, als ik iets teveel heb gedaan dat ze hard worden. 

ik ben 1.78 en weeg 67 kilo. En ik ben 43 jaar. Had altijd een 75B of 80B, push up maar die was echt niet gevuld. Had zoveel ruimte over! Nu weet ik het nog niet, maar ik denk een 80D of 75D. Dr Hupknes heeft mij de keus gegeven voor 375 of voor 400 maar na veel lezen en foto's kijken heb ik toch voor de 375 gekozen. 

Hoe lang, zwaar ben je? En hoe oud ben je? Het ligt er ook echt aan wat je wilt en hoe je bouw is. 

Nu dus aftellen voor je!

Gaat het echt goed komen, weet ik zeker!

 

Hay Hay!

Ja vreselijk spannend... ik ben 1.60 en 56 kilo. Ik heb nu een B75 die inderdaad ook niet meer gevuld is.. Ik wil absoluut geen enorme borsten, maar mooie borsten die bij mijn lichaam passen. Een D75 vind ik dan ook echt heel mooi, maar E of F klinkt zo groot. Nou heb ik hier gehoord dat je met implantaten altijd een grotere BH maat moet hebben dan hoe het oogt.. dat vind ik zo lastig!...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 16 dagen po!

Controle gehad bij DG. Was ruim op tijd en werd meteen al geholpen. Pleisters verwijderd, hechtingen eruit. Borsten zagen er mooi uit! Tot en met zondag de band nog dragen maar nu ook overdag met de sportbh. Gelukkig mag de band wel even af als ik bijvoorbeeld een topje of jurkje of shirtje aan heb die net iets lager is dus das ook prettig!

Wow wat zijn ze groot en mooi!:wub:

Ik ben blij met die BH want oh man man wat zijn mijn tepels gevoelig! Altijd al wel maar nu extra extra. Met de BH hoef ik nu geen extra hemdje onder m'n shirtje te doen gelukkig! Scheelt weer met de warmte.

Verder gaat alles goed! Maandag weer begonnen met werken en zelfs dat gaat prima! 

Van de week m'n oude bh's gepast want na veel lezen hier was ik echt bang dat ze missch toch te klein zouden zijn??!! BH gepast nou uuuhhh dat paste dus niet hahahah. Bikini precies t zelfde ook te klein. Op 1 of andere manier is het missch wel psychisch dat je t eerst moet zien voordat je t gelooft? Meer daar last van?

Jammer alleen dat de adviezen over douchen erg uiteenlopen. Ik had nml al na een week mogen douchen terwijl de kliniek zei pas als de pleisters eraf zijn. Van dr Hupkens zelf mag t soms al na een dag! ( had daar niet aan moeten denken trouwens....) Dus strax heerlijk me-time!

Dus ik ben heel blij met m'n boobs en kan niet wachten tot ik kan gaan shoppen!

( thnx voor t lezen)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wat leuk dat je zo blij bent! Gelukkig gaat alles goed, en je kan alles weer oppakken. 

Ik ben net gekomen voor mijn controle. Ik ben zelf twee weken po. Ben nog niet zo erg blij met de resultaat maar moet ff geduld hebben. Kijken wat ze gaan zeggen! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Heeft DG zelf geadviseerd dat de band af mag vanaf zondag? Of was het de arts die eindverantwoordelijk is, voor het eindresultaat? ;)

Volgens mij is Hupkens hier heel streng in, maar goed.. ik zou zelf altijd even overleggen met hem :)
Geen idee hoe je boobs eruit zien trouwens haha, maar ik lees wel vaker foute adviezen van DG dus vandaar even mijn reactie..

Ik voeg even dit topic toe bij jje operatieverslag. 
xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Heeft DG zelf geadviseerd dat de band af mag vanaf zondag? Of was het de arts die eindverantwoordelijk is, voor het eindresultaat? ;)

Volgens mij is Hupkens hier heel streng in, maar goed.. ik zou zelf altijd even overleggen met hem :)
Geen idee hoe je boobs eruit zien trouwens haha, maar ik lees wel vaker foute adviezen van DG dus vandaar even mijn reactie..

Ik voeg even dit topic toe bij jje operatieverslag. 
xxx BB

Diana was er zelf niet, was 1 van die meiden. 

Moet eerlijk zeggen dat ik m'n borstband snachts nog gewoon draag. Voelt prettig en veilig.

Ik zal strax is een foto maken. (Op de 1 of andere manier vind ik een foto maken lastig. Zal wel te maken hebben met mijn negatieve lichaamsbeeld)

thnx voor je berichtje en het toevoegen van beide topics.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12 mei 2016 om 13:29 zei KWR:

Hey wat leuk dat je zo blij bent! Gelukkig gaat alles goed, en je kan alles weer oppakken. 

Ik ben net gekomen voor mijn controle. Ik ben zelf twee weken po. Ben nog niet zo erg blij met de resultaat maar moet ff geduld hebben. Kijken wat ze gaan zeggen! :) 

Waarom ben je nog niet tevreden met het resultaat? En wat hebben ze gezegd?

Ik ben wel tevreden, alleen m'n littekens irriteren onder mijn bhband. En insmeren mag nog niet, helaas. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Alexandra:

Waarom ben je nog niet tevreden met het resultaat? En wat hebben ze gezegd?

Ik ben wel tevreden, alleen m'n littekens irriteren onder mijn bhband. En insmeren mag nog niet, helaas. 

Mijn borsten zijn nog heel scheef en veel kleiner dan ik verwacht had. Linker borst had ik nergens last van en die staat heel recht tepel hoog en rechte borst had ik heel veel pijn en die lijkt te hangen met tepel heel laag. Ze zijn ook heel erg naar midden terwijl meiden klagen dat hun borsten te veel uit elkaar zijn. Ik hoor dat ze meer naar midden zouden komen. Dan vraag ik mij af hoe worden mijne dan want er is geen ruimte meer tussen mijn borsten. Ik wou ze juist meer uit elkaar. Maar ja ik vind ze niet passen bij mij qua proporties met mijn lichaam en ze zijn nog niet mooi. Ik hoop dat ze nog veel gaan veranderen. Mijn littekens doen ook pijn, komt idd ook door de bh maar tijdens de controle mocht ik een tot 2 hakjes los doen van onder want mijn ribben zelfs deden pijn. Ik denk dat ik veel vocht nog heb, als ik mijn bh af heb zie ik alle strepen van bh op mijn lichaam zitten. 

Toen ik bang was dat mijn litteken open was, pc zei dat niet zo was. Hij zei dat onder bovenste hechting nog 3 onder zitten en dat ik hoef me geen zorgen te maken. Dat was iets met plooi te maken. Ik duurde dus ook niet te douchen de eerste dag na dat de pleister er af gingen, maar na dat hij belde en mij gerust gesteld had ging ik douchen. Na douchen zagen de littekens ook beter uit. 

Nu gaat best wel goed af en toe wel nog pijn en nogsteeds last van mijn rug en ribben. Maar ik zal wel geduld hebben ook qua vorm van mijn borsten. 

Wat ik wel liever gewild had dat pc controle doet na 2 weken ipv na 3 maanden. Want meestal maak je zorgen net na de operatie, wil je weten van de pc of alles goed is. En na 3 maanden ja dan mag ook verpleegster kijken Haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.