Ga naar inhoud

Desley1994 : 28 mei 2016 : Dr. Doornaert : MFIV Vlaardingen


Aanbevolen berichten

8 minutes ago, Yeentll said:

Ik heb donker haar, bruine ogen en een wipneus!

De zenuwen slaan mij nu wel om t lijf, jeetje. Echt om het uur wakker geworden vannacht en maar blijven draaien. Ben zelfs een beetje misselijk van de zenuwen. Ik hoop dat dat een beetje minder wordt straks. Mocht ik je toevallig niet zien vandaag, dan wens ik je echt heel veel succes toe vandaag en dat we maar goed en snel mogen herstellen :)

Hier ook ontzettend. Heb gisteravond oxazepam genomen en was in 10 minuten vertrokken. Jammer genoeg was die vannacht om 5 uur uitgewerkt en heb ik al vanaf 5 uur niet meer geslapen.

Ik ben ook misselijk door de zenuwen, naja over een paar uurtjes zit het er op voor ons!

Ik ga lekker douchen in het hotel en dan hup naar de kliniek. Hopelijk tot straks en heeel veeel succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaah jeetje dat is inderdaad klote! Ik heb echt zulke zenuwen dat ik denk; moet ik niet gewoon annuleren? En dan denk ik 10sec later weer; doe normaal! Ik wil dit al zoooolang en zoveel vrouwen zijn mij voor gegaan, dus ik kan dit ook wel, haha. 

Ik ga ook lekker douchen nu en ik zie je waarschijnlijk straks. Happy new boobieday

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minutes ago, Yeentll said:

Aaah jeetje dat is inderdaad klote! Ik heb echt zulke zenuwen dat ik denk; moet ik niet gewoon annuleren? En dan denk ik 10sec later weer; doe normaal! Ik wil dit al zoooolang en zoveel vrouwen zijn mij voor gegaan, dus ik kan dit ook wel, haha. 

Ik ga ook lekker douchen nu en ik zie je waarschijnlijk straks. Happy new boobieday

Haha hier hetzelfde!!

ben jij ook gebeld? Ik moet me nu pas om 11 uur melden want het loopt uit, nog langer in de zenuwen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier dan mijn operatieverslag..

Afgelopen vrijdag avond zijn mijn vriend en ik al naar Vlaardingen gereden en hebben daar overnacht in een hotel 5 minuten van de kliniek af. Wat een spanning vooraf, maar het is me allemaal mee gevallen.

De nacht voor de operatie heb ik tot 05:00 geslapen en daarna heb ik wakker gelegen van de spanning. Ik zou mij om 10:00 moeten melden maar om 09:00 kreeg ik een telefoon dat ik mij pas om 11:00 mocht bellen. Dus nog heerlijk blijven liggen en rustig gedoucht. Om 11:00 waren we in de kliniek, daar moest ik nog 3 kwartier wachten, niet heel grappig moet ik zeggen als je zo gespannen bent en niet weet wat er gaat komen.

Gelukkig was @Yeentll er even later en werd de spanning wat minder. Om 11:45 werd ik geroepen en mocht ik afscheid nemen van mijn vriend. Ik werd meegenomen naar een klein kamertje waar ik een operatieschort aankreeg en zo'n debiel mutsje. Even later kwam Dr. Doornaert mij aftekenen en werden er foto's gemaakt. Na 10 minuten kwam de anesthesist en werd ik meegenomen naar de O.K.

Eenmaal op de O.K. kreeg ik zo'n heeeerlijke warme deken over me heen en werd het infuus geprikt. Ik had van te voren gemeld dat ik de anesthesist verrot zou schelden als hij me pijn deed, dus met andere woorden de anesthesist is flink verrot gescholden. Ach gelukkig was er nog wat lol op de ok :)

Toen ik wakker begon te worden dacht ik dat ik op de kermis was, overal piepjes omdat mijn vitale functies in de gaten gehouden werd. Toen ik de bloeddrukband om mijn arm voelde herinnerde ik me dat mijn operatie klaar was.. Duuuus, gelijk kijken. My god ik heb boobies!!! Ik was zoooo blij.

Toen werd helaas mijn angst werkelijkheid, ik werd zooooo misselijk. Maar wat bleek: mijn bloedsuikerspiegel was te laag dus na een glaasje cola en een beschuitje had ik weer praatjes voor 10. Even later werd Yentl ook binnen gereden en hebben we nog even gekletst. 

Daarna mocht ik plassen en dat ging prima, mijn spullen waren al gepakt en in principe mocht ik van de verkoever af en toen opeens werd ik duizelig, heel misselijk en het zweet brak me uit. Dus hup weer op bed, benen de lucht in en rustig aan. Na een tijdje liggen ging het weer prima, afscheid nemen van Yentl en naar de relaxruimte waar mijn vriend me al op zat te wachten.

Na 15 minuutjes daar te hebben gepraat was ik er wel weer zat van en wou ik naar huis, dus hup de spullen pakken en 2 uur in de auto naar huis. Ik zag erg tegen de terugweg op, maar ik had er helemaal geen moeite mee met dat gehobbel enzo.

Kortom: ik was zooo zenuwachtig, en het was echt nergens voor nodig. En wat een lieve mensen daar in Vlaardingen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat het me allemaal heel erg mee valt! Gisteravond rond etenstijd begon de verdoving uit te werken en toen was het even pijnlijk, hup een pijnstiller in en het ging weer prima.

Voor het slapen gaan nog een paracetamol en oxazepam en heerlijk geslapen tot 05:00. Toen was ik helemaal stijf! Even wat gedronken en weer een paracetamol en weer geslapen van 07:00 tot 09:00. 

Vandaag heb ik nog maar 1 pijnstiller gehad, ik vind de pijn echt prima te verdragen. Het is meer een soort spierpijn en meer alsof er iets in je lichaam zit wat er uit wil. Het trekt wel heel erg en mijn borsten beginnen nu een beetje te zwellen maar ik klaag niet.

En gelukkig heb ik een lieve vriend die vanaf nu niet meer ''schat'' heet maar ''slaaf'' :)

De eerste dag is altijd de ergste toch en vanaf dan word het alleen maar beter?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, ja meestal is de dag na de operatie het ergst. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, nou fijn dat je zo weinig last hebt zeg! Houden zo! Laat slaaf maar lekker zorgen voor zijn queen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.