Ga naar inhoud

Borstvergroting en je werk


desi112

Aanbevolen berichten

hoi hoi

ik overweeg een borstvergroting als het mee zit begin mei , dan hebben mijn kinderen ook 2 weken vrij dus leek mij een geschikte tijd om het te laten doen. er staat nog niks vast want ik zit nog te wachten of het financieel gaat lukken 90% zeker. dus dat hoor ik begin volgende week. ook heeft dan als het goed is de velthuiskliniek met mij contact op genomen voor een 2e consult. dus is even afwachten of er dan nog plek is eerste week van mei. maar goed waar het om gaat. ik werk in de avond uren als chaffeuse ( niet in een vrachtwagen maar scheelt niet veel hihi) dan moet ik dus pakketten wegbrengen en ze ook tillen zitten dus soms echt zware tussen van wel 25 kilo!! ik zie me dat nou echt niet doen als ik dalijk geopereerd ben. maar ze zeggen dat je zeker 4-6 weken niet mag tillen. hoe moet ik dit uit gaan leggen op me werk? moet ik me nou ziekmelden en niks zeggen wat mij niet de beste oplossing lijkt want 6 weken ziek zijn/ me baas is ook niet gek die denkt dat er dan tog wel wat aan de hand moet zijn. of moet ik het nou van te voren aan me baas vertellen. dat ik een borstvergroting laat doen en daarom 6 weken niet mag tillen, zit hij natuurlijk niet op te wachten. ik weet even geen oplossing heeft iemand goede raad zou erg welkom zijn.

alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Autorijden (veronderstel dat je met een camionet rijdt - heb dat trouwens ook gedaan) wordt de eerste 2 weken gewoonweg afgeraden . en dat is nodig ook hoor ! Ik voelde na 3 weken zelfs pijnscheuten bij het schakelen .

Zwaar tillen (10kg+) is idd de eerste 6 weken ook uit den boze . Geloof me meid , als je 't toch doet dan voel je dat 's avonds en lig je wakker voor de rest van de nacht hoor . Erg goed voor inkapseling is dat ook niet ...