Ga naar inhoud

Lizzy : 16 juli 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Gast Lizzy

Aanbevolen berichten

Hey meid, alles goed gegaan? Ik wil je alvast feliciteren met je nieuwe :1bouncingboobs: Hopelijk heb je niet teveel pijn en verloopt het herstel goed. Laat je maar lekker verzorgen de komende dagen!! Liefs, K'tje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!

Hierbij mijn verslag:

Omstreeks half 6 sóchtend vertrokken vanaf huis. Eerst even bandjes oppompen en vriendin ophalen en Rond 6 uur zaten wij op de snelweg. Was best druk op de weg maar konden eigenlijk de hele weg goed doorrijden. Bij Antwerpen iets minder hard want daar was een versmalde rijstrook maar verder eigenlijk overal door kunnen rijden. Gevolg: 8 uur al bij Beaucare. Gelijk maar gaan melden en toen werd er al gezegd dat er iets vertraging was. Iets hebben wij opgevat als heel even. Maar toen ik om half 11 nog in de wachtkamer zat waren we het wel zat aan het worden.Ik heb een te laag suikergehalte en moet om de paar uur eten om mijn suikergehalte stabiel te houden. 6 uur niet eten en drinken is bijna onmogelijk voor mij. Van te voren dit allemaal aangegeven bij kliniek. Die vertraging was ik niet heel blij mee omdat ik uiteindelijk nog langer dan 6 uur niet heb gegeten en gedronken. Ging me dus al flink beroerd voelen. Uiteindelijk 12 uur geopereerd dus dat iets was heel veel vertraging geworden. Rond half 2 werd ik wakker en heb iemand gevraagd om de dokter te halen omdat ik hele erg dorst had. Die kwam maar ik mocht natuurlijk niets drinken. Mijn Vriend en vriendin mochten bij mij.En heb nog even mijn ogen dicht gehad. Ik ging me alleen maar beroerder voelen en mocht daar niets eten en drinken omdat ze bang waren dat ik ging overgeven. Ikzelf wist 100% zeker dat ik niet misselijk en beroerd was van de narcose maar echt van een te laag suikergehalte. Ik had tenslotte ondertussen al meer dan 12 uur niet gegeten en gedronken. Dit ook uitgelegd maar mocht echt niet eten en drinken. Uiteindelijk gedwongen dat we naar huis wouden want dat dit zo echt niet ging. De zusters zeiden dat ik pas nog eten en drinken als ik thuis was. (nog 2 uur later :angry: ) omdat door dat gehobbel in de auto je ook erg ziek kon worden. Wij naar de auto gelopen en het eerste wat ik heb gedaan een biscuit gegeten en een btje gedronken. Voelde me gelijk al beter worden . Voor mij het bewijs dat het dus wel mijn suikergehalte was en niet de narcose. Rustig naar huis gaan rijden en onderweg veel weggedommeld en elke keer als ik wakker werd vieze smaak in mijn mond door de narcose. Daar werd ik dus wel misselijk van. Maar even een kauwgommetje in mijn mond voor de smaak en dan konden we weer een half uur. (die smaak heb ik overigens de hele dag nog gehad :134: ) Eenmaal thuis heeft mijn vriend 2 boterhammetjes voor mij gemaakt. Die met smaak opgegeten en en voelde me alweer een stukje beter. Toen had ik nog trek. Dus ben ik een ei voor ons gaan bakken en dat lekker op een broodje te eten.Ik ken mijn eigen lichaam het beste en heb dus al die tijd gelijk gehad. Als we hadden afgewacht daar hadden we er sávonds nog gezeten. Ik was alleen maar beroerder geworden. Dit stukje een btje jammer dus. Vooral omdat dit van te voren is aangegeven.

Ik kan verrassend goed mijn armen gebruiken. Dat geen pen kunnen vasthouden is op mij niet van toepassing. De stijfheid zit bij mij alleen bij mijn borst. Maar met ibroprufen en paracetamol goed te doen. Uit bed komen gaat ook goed. (Goede buikspieren :145: )

Het resultaat heb ik gister even stiekem zitten kijken. :1big_boobs: Wel groot hoor. Maar volgens mij ook veel vocht. Het echt resultaat is nu natuurlijk nog niet te zien.

Gisteren ook nog even snel op een krukje in de douche gezeten (met de douchekop op de muur gericht) en even mijn armen en oksels enzo gewassen. Voelde me zo vies. :134:

Vannacht heerlijk geslapen. Wel 2 kussens onder mijn benen gelegd en dat lag prima.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lizzy, fijn te lezen dat alles zo goed met jou verlopen is!! Wel rot dat je zo lang hebt moeten wachten...kan goed aannemen dat je ivm je suikergehalte je op den duur miserabel begint te voelen. :wacko:

Ik kreeg ook na de ingreep geen eten, kreeg alleen een glas cola te drinken (speciaal voor de suiker) zeiden ze!!

Maar toen ik probeerde op te staan om naar de wc te gaan en me aan te kleden, gaf ik netjes het hele glas cola weer over :99:

Daarna kreeg ik een mottilium tabletje en nog's een glas cola...nu bleef het erin.

Thuis weer heel voorzichtig iets gegeten..het ging.

In het begin zijn je :1boobs: ook heel strak en gezwollen hoor, dat betert stilletjes aan. Laat je maar lekker verzorgen enneuh, PROFICIAT met je nieuwe aanwinsten!! Liefs, K'tje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@K'tje Thanx! :116:

Raar he dat je dan bij de ene wel en de andere niet mag drinken daarna. Ik had een invuus met een soort 'nep' suiker erin. Maar dat hielp iig niet voldoende.

Voel me nu wel goed. Alleen suikergehalte nog niet helemaal goed.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Megan 11 augustus? Na hun vakantie dus. Hoop dat het bij jou niet zoveel uitloopt dan. Ik zelf heb het idee dat de meiden/dames die voor een heroperatie ertussen of ervoor gedrukt worden en het daardoor uren uitloopt voor de andere wachtenden.

Mijn consult was kort (zoals je vast meer op dit forum hebt gelezen;) ) maar ben wel alles te weten gekomen wat ik wou weten. Op dit forum kom je trouwens ook al super veel te weten

@Moontje Thanx. Moet nog wel even wennen hoor.;) Zijn nog er puntig en erg groot. Maar zal nog wel moeten vormen en hou heel veel vocht vast.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lizzy gefeliciteerd! Hoe viel Dr Plovier zelf mee? En het personeel? Ben benieuwd naar foto's :) Als je van plan bent er op te zetten mag je mij steeds je ww geven. Hopelijk herstel je goed

Dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bah, wat vervelend dat je zo lang heb moeten wachten! Ik moet er om 09.30 zijn, hoop niet dat het uitloopt! Heb jij ze voor of achter de spier? En hoeveel cc heb je gekregen?

Wat fijn dat je je wel al redelijk goed voelt nu, en dat je goed kunt slapen!!

Ik ben zo ontzettend zenuwachtig haha..

Wat vond je van Dr.Plovier? Hoe praatte hij met je over de grootte/vorm wat je graag wou? En hoe heb je het infuus in je hand ervaren?

xx

Oja, als je foto's op de site zou zetten, mag ik dan je ww? Ben erg benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad vervelend maar helaas. Hoop ook voor jou dat het niet uitloopt. Ik heb ze achter de spier. Ongeveer 300 cc. Ik moet nog even navragen hoeveel ik nu echt hebt gekregen.

Ik was de dag van te voren enorm zenuwachtig en de dag zelf nergens last van.

Ik heb dokter Plovier eigenlijk zo kort gezien dat ik er geen mening over kan vormen. De grote en de vorm had ik van te voren bij het consult al aangegeven en heb daar alleen gezegd dat ik een c-cup wilde.

Infuus zat in je arm en was niet vervelend. Ik heb nooit heel veel problemen met prikjes en infusen etc.

Nu heel klein blauw plekje.

Ik zal van de week foto's maken en erop zetten.

Voor je het weet is het bij jou ook zover;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx allemaal!

Ik heb al wel wat foto's gemaakt. Zal die dit weekend erop zetten.

Het 'puntige' begint nu een btje weg te trekken.

Nog steeds weinig last. Denk dat ik morgen helemaal geen pijnstillers meer neem.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:116: Gefeliciteerd met je nieuwe borsten!! :1bouncingboobs:

Ik ben 31 augustus aan de beurt bij Dr plovier. Ben daarom ook erg benieuwd naar je fotos!

Liefs xx Elcke

Hi Elcke,

Ik word 31 augustus ook geopereerd bij Beaucare door Dr Plovier.

Om hoe laat is jouw operatie gepland?

Ik moet er om 9u zijn...

Ik ben alleszins al volop aan het aftellen :-)

XXX-iez

Jilly

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.