Ga naar inhoud

Lizzy : 16 juli 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Gast Lizzy

Aanbevolen berichten

Hoi Meiden,

Mijn naam is Lizzy en ik lees al een tijdje mee op dit forum en ben al veel nuttige informatie tegengekomen.

16 juli is mijn dag!!!! :1bouncingboobs: Begint al aardig op te schieten en de zenuwen beginnen nu toch wel te komen :wacko:

Tips zijn voor de dag zelf en erna zijn welkom!

Hug!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lizzy,

Welkom! :54:

Nog maar even aftellen en het is al zover voor je! Spannend! :104: Als je effe laat weten wie je opereert zet ik dat effe bij in je topictitel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er alle vertrouwen in maar spannend blijft het wel :blush:

Iemand ervaring met de drukte op de weg richting België? Moet vanuit midden Nederland komen.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ligt er een beetje aan hoelaat je de weg op moet.

ik was er met 1,5 tot 2u rijden vanuit gelderland op dat moment was het aardig rustig op de weg.

rond de spits kun je wel flinke files verwachten.

gewoon lekker op tijd weg gaan van huis, kun je altijd onderweg nog een stop maken om ergens te eten ofzo :)

heel veel succes alvast!!

Liefs Elcke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag nog even gebeld en moet nu om 9u daar al zijn. Zal rond die tijd wel wat drukker op de weg zijn. Maar misschien valt het mee omdat er ook al veel mensen vakantie hebben.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zeker een mooie tijd. Alleen btje twijfelgeval met drukte op de weg. Ben al een btje in de gaten aan het houden qua file rond Antwerpen en Brussel rond die tijd. Geen idee of het in België ook al rustiger op de weg is ivm vakantietijd. Hoop inderdaad ook weer lekker op tijd thuis te zijn.

Ik ben er klaar voor maar begin er zenuwachtig te worden. Waren jullie ook allemaal zo zenuwachtig? Ik weet dat het allemaal wel goed komt maar vind het echt zo spannend. En ben echt zo benieuwd hoe het wordt en hoe herstel enzo gaat.Pfff nog maar 5 daagjes wachten. :126:

Ben mijn tasje met spulletjes al aan het pakken. (voorbeeldfoto's, routebeschrijving etc) Ook al een btje aan het kijken welke kleren ik het beste kan aantrekken. Een wikkeljurkje of blouse heb ik helaas niet en ook de afgelopen wekn niet kunnen vinden.

Iemand tips qua kleding?

Deze week nog even siliconengel halen bij apotheek. Schijnt toch wel het beste te zijn qua litteken verzorging en vermindering.

Iemand ervaring met siliconengel?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lizzy, ik word 25 augustus ook geopereerd door dr Plovier in Beaucare. Ben dus heel benieuwd naar het verloop van je operatie enzo. Ik volg je op de voet :) Ik ben Van België en ik kan je zeggen dat de file in en rond Brussel geen pretje is, zeker niet op de ring om naar Machelen te rijden. Ik ben chauffeur en ik moet elke dag die ring op en rond 10 uur is het daar soms nog file. Nu in de vakantie valt het al een beetje meer mee maar toch nog file elke dag. Misschien toch beetje vroeger vertrekken vanuit Nederland. heb je trouwens al een idee over de cupmaat die je wil hebben enzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig die datum heb ik ook voorgesteld gekregen. Ik moet om 9 uur daar zijn en wil 6 u van huis vertrekken. Normaal iets minder dan 2 uu r rijden dus ruim een uur speling. Zal dit voldoende zijn?

Ik wil uitkomen op een C-cup. Jij al een idee?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje!

Een vestje is inderdaad wel een goed idee. Ben alleen bang dat een vestje misschien te warm is. Maar meenemen kan altijd dan kan ik altijd nog kijken of ik die aandoe.

Een boxershort en geen string had ik inderda ad al gelezen en die zit al in mijn tas.;)

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, is moeilijk te zeggen, ik denk wel dat je het dan zal halen hoor, zou al moeten lukken dat je een uur in de file staat! Zal het morgen nog eens extra in de gaten houden, vandaag geen file gehad en gisteren ook niet! Maar ze zijn daar aan het werken dus het is zo al te zien van waar je komt maar ik denk dat je van de A12 zal komen, uit Antwerpen. Dus normaal mag dat geen probleem zijn. Ik zou ook gaan voor een grote C, kleine D. Ik ben 167m en weeg wel 63 :o Hoop beetje in proportie te zijn! Wel, ik had eerst een vroegere datum gekregen maar dit lukte niet met mijn werk en mijn vriend kon geen verlof nemen, dus heb dan maar 25 augustus genomen, wel beetje langer wachten. Bij jou is het bijna zo ver! Spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lizzy,

Ik wil je alvast heel veel succes wensen met je operatie..

Ik hoop dat alles goed gaat :)

Laat je even weten hoe het is gegaan & ben er ook erg benieuwt na hoe ze eruit komen te zien..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Baby_V Zag inderdaad al op een verkeerssite dat daar wegwerkzaamheden zijn. Kom inderdaad vanuit richting antwerpen. (vanaf brede E19 richting antwerpen en vanaf antwerpen E19 richting brussel) Ik hoor het graag van je hoe het zit met de files!?

Verwacht rond uurtje of half 8/8 uur daar te rijden. Ik wil ook inderdaad in proportie zijn. Heb aardig wat foto's gekeken en ik vond een grote C toch wel erg groot hoor.;) Jaaaa bijna zover heel spannend!

@Mii18 Thanx! :D Ik laat weten hoe het is gegaan!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag was het erg rustig op de baan daar! gewoon vroeg genoeg vertrekken, beter te vroeg dan te laat. Je kan daar in de buurt misschien eerst nog iets drinken of ontbijten (jij niet, maar persoon die mee gaat :)) Of een boek lezen in de wagen ofzo :) Hopelijk gaat alles goed! Ik ben benieuwd alleszinds! Veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lizzy, ik zie dat jij morgen "jouw grote dag" hebt!! Goh, spannend hé! Ik wil je alvast ontzettend veel sterkte toewensen en laat alles gewoon over je heenkomen. Mijn BV dag was 8 juli en ik ben dus juist een weekje verder. Tis toch heel wat hoor, maar heb er totaal geen spijt van! Je zal wel zien, alles komt goed! Voor kleding, doe idd iets makkelijks aan: een trainingsbroek, bloesje/vestje/truitje met knopen van voor of een rits. Je kan je armen namelijk niet zo best bewegen achteraf, dus over je hoofd rekken gaat niet.

Mja, je moet idd een drukke weg nemen, dus vertrek goed op tijd..anders zit je onderweg zo in de zenuwen en dat kan je nu wel missen hé! Nou, veel sterkte meid en ik ben benieuwd hoe het met je gegaan is!! Liefs, K'tje :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi lizzy wil je alvast heel veel succes wensen voor morgen meid en maak je niet zenuwwachtig is eg nergens voor nodig komt allemaal goed gr,diva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lizzy,

Veel succes voor morgen!

We leven allemaal met je mee en zijn superbenieuwd naar het resultaat!

Dit is JOUW dag :-) :-) :-)

Dikke zoen

X

Jilly

PS: waarom draag je best geen string op de operatiedag? Ik heb eigenlijk geen ander ondergoed dus zal dan nog wat moeten shoppen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lizzy,

Veeeel succes voor morgen!!! :1bouncingboobs:

@Jilly, je mag natuurlijk best een string aan als je er zelf geen probleem mee hebt, de meesten gaan echter niet graag met de billen bloot de op in, snap je, :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx allemaal!:D

Begin echt heel zenuwachtig te worden. pfffffffff ;) Gaat opeens ook zo snel.

Ik wil iig 6 uur op de snelweg zitten. Normaal gesproken is het iets minder dan 2 uur rijden. Nu hebben we dus ruim 3 uur de tijd om er te komen. Ruim een uur speling dus. Moet goedkomen lijkt mij.

Of zouden we nog eerder weg moeten gaan??? Ga nu overal aan twijfelen geloof ik.. ;)

@Jilly geen string omdat de jasjes die je aankrijgt erg kort zijn. (en dan loop je nog in je blote billen rond ;):P )

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.