Ga naar inhoud

SunnyButterfly :15 juni 2010 : Dr. De Boer : Mediconsult


Gast SunnyButterfly

Aanbevolen berichten

Gast SunnyButterfly

Beste Mede-forummers,

Ik zal mijzelf hieronder even kort voorstellen. Mijn naam is SunnyButterfly en ik ben 21 jaar oud.

Ongeveer 1.5 week geleden ben ik onder het mes gegaan voor -ja eindelijk!- een borstvergroting. Een wens die ik al sinds mijn 15e koester, aangezien ik met een mager B-cupje niet zo goed in mijn vel zat.

Ik ben bij MediConsult geopereerd (door dr. De Boer) en heb tweemaal 275 cc op de spier gekregen, geruwde ronde McGhan protheses Soft Touch Inspira. De operatie verliep vlekkeloos (in hoeverre mogelijk:)) en ik was direct na de narcose al redelijk fit. En ja.... twee boobies kon ik ontdekken!!! Blij dat ik was/ben. Ik kom hoogstwaarschijnlijk op een ruime B, kleine C-cup uit.

De dagen daarna verliepen gezien de omstandigheden heel voorspoedig; ik ervaarde nauwelijks pijn. Het slapen op mijn rug vond ik echter heel vervelend en nog steeds heb ik moeite met inslapen. Wakker worden doe ik meestal van de spier/rugpijn, maar na enkele ogenblikken is dit ook weer weggetrokken, gelukkig.

Mijn borsten worden steeds iets soepeler en vertonen minder zwelling. De linkerborst houdt echter wat vocht vast en hierdoor is deze wat meer opgezet(is dit normaal en wanneer trekt het vocht weg. Ik heb het idee dat het ook aan het verplaatsen is???!!!). Beide borsten verschillen dus momenteel iets van grootte. Verder ben ik super tevreden met het resultaat! Ik vind het er al heel natuurlijk uitzien en het verbaast me hoe snel ik aan mijn nieuwe borsten wen.

Vanavond ga ik voor het eerst naar een feestje (11 dagen PO), ben benieuwd hoe ik dit zal ervaren. Ik zal wel rustig aandoen, en niet wild dansen, lijkt me niet zo verstandig...;).

Ik ben zo blij met m'n nieuwe boobies!!! Al m'n truitjes staan ineens veel mooier en zijn gevuld. Ik kan niet wachten totdat ik nieuwe lingerie en bikini's mag kopen. Nog even geduld... Pfff... Niet echt mijn sterkste kant.

Ik zal jullie op de hoogte houden!

SunnyButterfly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi SunnyButterfly,

Welkom hier! :54:

Je hebt dus alles al achter de rug en de zwaarste periode is ook al voorbij, gefeliciteerd alsnog! :64: Wens je nog een fijne herstelperiode en ja, dat geduld, is voor ons allen niet makkelijk, hebben we veel te weinig van, haha :75: !

Dat je ene borst wat meer vocht vasthoud dan je andere is niet abnormaal hoor, beide borsten hebben hun eigen herstel en reageren soms anders, maar ze benen mekaar wel weer bij! Je moet ze zien als twee afzonderlijke operatiewonden!

Geniet van ze :55: en laat je nog lekker verwennen!

Liefs, :53:

PS: ik pas je titel effe wat aan, voor de uniformiteit op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Mede-forummers,

Ik zal mijzelf hieronder even kort voorstellen. Mijn naam is SunnyButterfly en ik ben 21 jaar oud.

Ongeveer 1.5 week geleden ben ik onder het mes gegaan voor -ja eindelijk!- een borstvergroting. Een wens die ik al sinds mijn 15e koester, aangezien ik met een mager B-cupje niet zo goed in mijn vel zat.

Ik ben bij MediConsult geopereerd (door dr. De Boer) en heb tweemaal 275 cc op de spier gekregen, geruwde ronde McGhan protheses Soft Touch Inspira. De operatie verliep vlekkeloos (in hoeverre mogelijk:)) en ik was direct na de narcose al redelijk fit. En ja.... twee boobies kon ik ontdekken!!! Blij dat ik was/ben. Ik kom hoogstwaarschijnlijk op een ruime B, kleine C-cup uit.

De dagen daarna verliepen gezien de omstandigheden heel voorspoedig; ik ervaarde nauwelijks pijn. Het slapen op mijn rug vond ik echter heel vervelend en nog steeds heb ik moeite met inslapen. Wakker worden doe ik meestal van de spier/rugpijn, maar na enkele ogenblikken is dit ook weer weggetrokken, gelukkig.

Mijn borsten worden steeds iets soepeler en vertonen minder zwelling. De linkerborst houdt echter wat vocht vast en hierdoor is deze wat meer opgezet(is dit normaal en wanneer trekt het vocht weg. Ik heb het idee dat het ook aan het verplaatsen is???!!!). Beide borsten verschillen dus momenteel iets van grootte. Verder ben ik super tevreden met het resultaat! Ik vind het er al heel natuurlijk uitzien en het verbaast me hoe snel ik aan mijn nieuwe borsten wen.

Vanavond ga ik voor het eerst naar een feestje (11 dagen PO), ben benieuwd hoe ik dit zal ervaren. Ik zal wel rustig aandoen, en niet wild dansen, lijkt me niet zo verstandig...;).

Ik ben zo blij met m'n nieuwe boobies!!! Al m'n truitjes staan ineens veel mooier en zijn gevuld. Ik kan niet wachten totdat ik nieuwe lingerie en bikini's mag kopen. Nog even geduld... Pfff... Niet echt mijn sterkste kant.

Ik zal jullie op de hoogte houden!

SunnyButterfly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SunnyButterfly

Hoi SunnyButterfly,

Welkom hier! :54:

Je hebt dus alles al achter de rug en de zwaarste periode is ook al voorbij, gefeliciteerd alsnog! :64: Wens je nog een fijne herstelperiode en ja, dat geduld, is voor ons allen niet makkelijk, hebben we veel te weinig van, haha :75: !

Dat je ene borst wat meer vocht vasthoud dan je andere is niet abnormaal hoor, beide borsten hebben hun eigen herstel en reageren soms anders, maar ze benen mekaar wel weer bij! Je moet ze zien als twee afzonderlijke operatiewonden!

Geniet van ze :55: en laat je nog lekker verwennen!

Liefs, :53:

PS: ik pas je titel effe wat aan, voor de uniformiteit op het forum.

Hey!! Bedankt voor je lieve reactie. Het doet me goed te lezen dat het vasthouden van vocht in een borst niet iets abnormaals is.

Ik zal vertrouwen in mijn lichaam moeten hebben en veel geduld..;) Lastig hoor...

Ik had vandaag zelfs het idee dat ik wat vocht voelde klotsen??!! Haha.. het moet niet gekker worden.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SunnyButterfly

Hallo naamgenootje :48:

Ik wordt de 6e ook geopereerd door Dr de Boer :35:

Wat spannend!!!! Ik zal voor je duimen. Dr. de Boer is echt een superfijne vent, heel kundig en professioneel. Ik heb er alle vertrouwen in dat je bij hem in goede handen bent.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SunnyButterfly

Update, 15 dagen PO:

Ik ben zo blij!!! Vanochtend stond ik voor de spiegel en ik stond echt te glimmen van trots. Wat ben ik blij dat ik deze stap heb gezet. Het is het allemaal waard geweest!

Mijn borsten voelen steeds zachter en soepeler aan en beginnen al een beetje heen en weer te bungelen; zo leuk!!! Voelt ook zo 'echt'.

Verder heb ik sterk het idee dat de zwelling in mijn linkerborst aan het afnemen is, gelukkig! Daar maakte ik mij namelijk een beetje zorgen over de afgelopen tijd.. maar volgensmij kan ik deze gedachten nu loslaten en genieten van mijn nieuwe boobies!!!

Ik paste net een oude bikini van mezelf, die voorheen eigenlijk te ruim was en nu was-ie echt aan de kleine kant en e-i-n-d-e-l-i-j-k opgevuld!!! Joehoee!!!

Mijn tepels zijn redelijk overgevoelig en opgezet.. ziet dr best maf uit, hihi. Maar dit zal na een poosje ook weer wegtrekken, daar ben ik van overtuigd!

Tot zover mijn happy-post. Fijne dag vandaag allemaal.

Liefs,

SunnyButterfly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SunnyButterfly

Hey naamgenoot!

Ik heb wel foto's, maar die staan nog op mijn mobiel.. Ik moet nog even goed voelen of ik ze op internet wil zetten. Vind dat best wel spannend namelijk. En ook omdat ze natuurlijk niet 'helemaal genezen' zijn nog; de perfectionist in mij zou ze pas willen posten als ze perfect zijn. Haha. :rolleyes:

Ik denk er nog even over!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey naamgenoot!

Ik heb wel foto's, maar die staan nog op mijn mobiel.. Ik moet nog even goed voelen of ik ze op internet wil zetten. Vind dat best wel spannend namelijk. En ook omdat ze natuurlijk niet 'helemaal genezen' zijn nog; de perfectionist in mij zou ze pas willen posten als ze perfect zijn. Haha. :rolleyes:

Ik denk er nog even over!

Liefs!

Is juist wel interessant om ze te zien evolueren tot perfecte borsten :106: , hihi, geeft degenen die nog niet volledig genezen zijn juist een goed beeld achteraf dat ze niet ongerust moeten zijn omdat het er in het begin bij iedereen nog niet super uitziet! :18: Maar begrijp het wel, is toch een drempel die je over moet om dat te delen met anderen. :6:

Fijn dat je je zo supergoed al voelt en zo gelukkig bent met je nieuwe aanwinsten! :wub:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SunnyButterfly

Daar zeg je wat, Eefje;). Ik moet ook bekennen dat ik stiekem heel veel heb gehad aan de foto's die in de galerij staan; je weet inderdaad dan een beetje wat je kunt verwachten.

Hmmm.. misschien post ik de foto's zodra ik de 6 weken grens heb bereikt.. dan weet ik wat het resultaat is en durf ik de wat imperfecte borsten wel met dit forum te delen. :rolleyes:

--- Verder heb ik zoveel last van mijn gevoelige tepels; de tepelhoven (?) zijn zelfs zó erg opgezwollen, dat ze door mijn bh en t-shirt heenschijnen. Echt niet leuk. Heeft iemand heer een remedie tegen/tip voor? En na hoelang normaliseert dit weer, denken jullie? Gewoon na een paar weken of houdt het langer aan? Ze zijn ook enorm pijnlijk... Naja, waarschijnlijk moet ik weer g-e-d-u-l-d hebben, he?! :blush: ---

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed idee! :35:

Ja, die tepels, inderdaad weer geduld, hihi, kunnen ook te pas en te onpas hard worden, helemaal irri! Maar met zo'n hema padded sportbh, die wat verder is uitgesneden en schuimcups heeft valt het wel mee, is dan zo goed als verdoezeld!

padded_sportbeha,_wit,_75A-21747222-Big.jpg

Kan toch wel weken duren eer dat weg gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi SunnyButterfly!

Hoe gaat het met je herstel? Eigenlijk wil ik hetzelfde weten als Moontje :)

Ben je goed geslaagd in de stad? :D

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SunnyButterfly

Hihi, nou het gaat echt super met me!!!

Had nooit durven dromen dat ik zo snel weer de oude zou kunnen zijn. Echt geen greintje pijn meer en ik kan zelfs al wat op m'n zij slapen. Verder is de zwelling voor 99% verdwenen uit mijn linkerborst! Het was dus echt vocht wat deze vasthield. Ik ben zo blij dat mijn borsten nu gelijk zijn!!!! :rolleyes:

Verder heb ik bij de hema een sportbh gekocht van 75C. Ik heb hem niet van te voren gepast. Thuis aangekomen ging ik 'm passen en volgensmij is ie aan de kleine kant?! Haha. Ik weet het niet helemaal zeker want moet mijn borsten nog opmeten, maar het verbindingsstukje tussen de twee cups staat van mijn borstbeen af, inplaats van dat hij aansluit. Maargoed, hij zit verder wel mooi :rolleyes:

Het linker littekentje is een beetje opengegaan, dus nu is het een wondje. Heel naar dat mijn twee sportbh's tegen het open wondje aanschuren en de korstjes hierdoor worden 'meegenomen'. Helpt het om een pleister op het wondje te plakken, of gaat het dan juist broeien? Ik heb nu even helemaal geen bh aan, om het wondje te laten helen. Maar vanavond moet ik toch echt weer een bh aan.. Iemand een tip? :125:

Al met al ben ik dus supergelukkig!!!! Ik zou het iedereen aanraden. Ik ben nu al zoveel zelfverzekerder dan een maand terug! :101:

Fijne avond, dames! Gaat Nederland door naar de Finale???? :126::127:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SunnyButterfly

En, en, en??? :1bouncingboobs: Hoe is de operatie verlopen en hoe voel je je nu?

Ik heb nu het idee dat het wondje weer dicht aan het gaan is... als ik straks merk dat het korstje het toch weer heeft laten afweten, bel ik inderdaad even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SunnyButterfly

Weer even een update: 3,5 weken PO.

Nou, weer tijd voor een up-to-date praatje vanaf hier. Nog steeds supergelukkig met mijn nieuwe borsten!!!

Elke dag worden ze zachter en natuurlijker; ze beginnen ook lekker mee te bungelen bij het lopen.

:1bouncingboobs: Verder heb ik het idee dat het vocht volledig is weggetrokken. Ze zijn ook (weer) symmetrisch nu!!! :rolleyes: Het rechterlittekentje geneest heel voorspoedig, echter de linker blijft wat kuren houden. Ik heb even met mn PC gesproken en die adviseert een nacht zonder bh te slapen zodat het wondje aan de lucht kan drogen en ik deze niet irriteer met het aan/uitdoen van mijn sportbh. Dat ga ik dus maar eens doen :141:

Iedereen die ik mijn nieuwe aanwinsten laat zien, reageren positief. Ze vinden het goed bij me passen. Ik heb een vriendin die het tot gisteravond niet wist... en het eerste dat ze zei toen ze me zag was: "wat heb jij met je borsten gedaan :153: " dus het valt weldegelijk op. Hihi. Ik wen er al zo snel aan!!

Kan me gewoon niet meer voorstellen hoe het was zonder deze vergroting! :blush:

Gister heb ik twee bikini's gekocht! Een bij de Hennes en de ander bij Hunkemoller. Maat M en 40. Hahah, kan je nagaan dat ik eerst altijd XS en 36 moest!!! Ben blij dat die tijd verrrr achter me ligt

:rolleyes:

Ik zou a.s zaterdag naar een groot dancefeest in de Arena gaan, echter lijkt dit mij bij nader inzien niet meer zo verstandig.. Ik zou dan teveel overhaasten en ongecontroleerde bewegingen gaan maken, haha. Dus ik heb mijn kaartje maar ik de verkooop gegooid. Voelt enerzijds heel naar, maar anderzijds ook heel krachtig dat ik kies voor mijzelf en mijn herstel! :136:

Geniet van dit mooie weer!

:101:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.