Ga naar inhoud

SunnyButterfly :15 juni 2010 : Dr. De Boer : Mediconsult


Gast SunnyButterfly

Aanbevolen berichten

Gast SunnyButterfly

Vandaag voor het eerst in m'n bikini in de zon gezeten!!! Wat een ervaring en wat voelde ik me mooi :wub: !

Nu weer veilig m'n vertrouwde sportbh aan...

Fijne avond! :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heerlijk he,met een gevulde bikini zonnen,heeft je vast en zeker goed gedaan,en je zit maar he,kan best dan even hoor.

lekker kleurtje zal je ook hebben,want het zonnetje was fel.

genieten maar van je nieuwe boobs,en die sportbh mag weer uit voor je het weet hoor,nog ff :1bouncingboobs:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SunnyButterfly

Zo te zien ben ik niet de enige die heeft genoten van het heerlijke weer :rolleyes: Het was ook zo heet afgelopen dagen! Ik heb nog een vraagje voor degenen die het antwoord weten; sinds de borstoperatie is mijn tepelhof uitgezet en gezwollen. Hierdoor lopen mijn borsten af in een soort puntje. Verder zijn ze heel gevoelig. Dit had ik niet voor mijn operatie. Blijven mijn tepels zo puntig denken jullie? Ik ben nu bijna 4 weken PO. Ik ben benieuwd naar jullie kijk hier op! :141:

Zonnige dag! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee dat puntige trekt ook nog weg hoor,ze zijn gewoon wat naar buiten gedrukt nu nog,door de prothesen en de vocht die je mischien nog wat hebt,als de prothesen gaan dalen en hun plekje vinden,word de druk van binneuit ook minder en dan komt je tepel ook tot rust.komt goed,is wel lastig en soms pijnlijk :unsure:

fijne zondag :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SunnyButterfly

Superbedankt voor je reactie! Ben zo blij met dit forum, haha! Anders had mijn PC echt gék van mijn vragen geworden, schat ik zo in;)

Jij ook een fijne zondag!!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hahahaha dat denk ik ook wel eens,als we dit forum toch niet hadden,alhoewel ik nu toch enorm veel weet,en me niet snel druk maak,maar ongerustheid hoort er wle bij,zou niet gezond zijn als je die bezorgdheid niet had.

heerlijk weer hier,warm ook weer,dus genieten lukt wel,ga ons zelf zo trakteren op een groot italiaans ijs :1bouncingboobs:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SunnyButterfly

4 weken PO! :1bouncingboobs:

Nu gaat de tijd echt snel! Heerlijk. Vanochtend werd ik wakker op m'n zij.... Op zich een goed teken dat het geen pijn deed, maar toch dubbel; mag dit al na 4 weken?

Verder nog steeds superhappy en kan niet wachten totdat ik andere bh's aan mag en alles weer mag doen.

Fijne dag vandaag!

SunnyButterfly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaaa, spannend, nog twee weekjes en dan krijgen we foto's te zien! :46::38:

Kan geen kwaad hoor, sliep al na 2 weken terug op m'n zij, je lichaam geeft het wel aan als het weer kan, en dat kon dus blijkbaar nu.

Fijn dat je zo blij bent ermee, nog effe aftellen en de mooie setjes kunnen uit de kast, dat wordt genieten!!!:101:

Ook een fijne dag!

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was gister bij Dr Lutlage en vroeg ik over dat zijslapen.

Ik dacht mischien kan je prothese verschuiven, maar dat is het niet ;)

Het gaat erom dat het van binnen 1 grote wond is en je dat moet ontlasten.

Je gaat immers ook niet op je gebroken arm liggen.

Ik zeg mag dat dan 6 weken niet?

Nee dat houd niemand vol zegt hij.

2/3 weken zo mooi zijn.

Maar soms doen mensen t al na paar dagen dat hou je niet tegen zegt hij.

Dus het liefst zo lang mogelijk maar als dat niet gaat maakt dat ook niet uit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik merk ook al dat ik steeds meer een klein beetje op zij lig nu.

Maar mag geen naam hebben, maag goed zal wel niet lang meer duren aangezien ik toch zat ben van alles en het resultaat zo tegenvalt ik me helemaal niet meer druk ga maken om 6 weken op rug te slapen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SunnyButterfly

5 weken PO vandaag!!!

Nog een weekje en dan mag ik lekker die bh uitdoen, bikini dragen en zwemmen in de zee.... :1bouncingboobs:

Verder niet zoveel te melden. Ja, ik ben nog steeds zeer happy en het gaat goed! Tepels blijven een 'ding'.. maar daar moet ik vast nog wat geduld voor opbrengen.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoe!!! :43: Nog maar een weekje en we krijgen foto's!!! hahaha :3:

Fijn hé, straks alles weer mogen en je mooie lingerie uit de kast halen! Geniet ervan meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.