Ga naar inhoud

kaatje1985 : 16 juni 2016 : Dr. Koeijers : Mediconsult


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Mijn naam is Kaatje1985, 31 jaar en werk op kantoor. Ik ben moeder van 3 kinderen, een dochter en twee zoontjes

Ik wil al heel lang grotere borsten, ik ben redelijk breed (80/85) maar heb kleine borsten (A soms B en maat 38) waardoor de verhouding voor mijn gevoel nooit heeft geklopt.

Dit jaar ga ik trouwen :) en bij het passen van de jurk werd alweer pijnlijk duidelijk dat ik iets moest zoeken waardoor mijn borsten extra ''gepusht'' moesten worden om ook maar wat te zien. Klaar mee!. Nu ga ik eindelijk die stap zetten!! Zooo spannend :)

Ik heb een afspraak op 3 mei 2016 bij dokter Koeijers via Mediconsult. Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen over deze dokter en ook over Mediconsult. Uiteraard heb ik al wat rond gelezen en zie veel bruikbare berichten gelukkig dus vond ook ik het tijd om me voor te stellen ;)

 

Groetjes, Kaatje1985

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees veel goede verhalen over Koeijers en heb al veel mooie borsten van hem gezien. Dus volgens mij een hele goede keuze ! :) Straks met een gevulde jurk het altaar betreden :D Gefeliciteerd

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vrouwtjelief,

Ik ga denk ik voor de Anatomische Dual Plane. Maar ik heb nog geen enkel consult gehad dus dat kan nog veranderen. Ik wil gewoon heel graag dat het er zo natuurlijk uitziet, maar ja wie niet ;)

Soms vind ik meiden met ronde prothesen er net zo mooi uitzien dus ik denk dat het echt gaat om wat er bij je lichaam past en hoeveel weefsel je hebt enz.

Heel fijn om te horen dat het een geduldige man is die van een grapje houd. Daar hou ik van :) 

Ik hoop overigens zo snel mogelijk geopereerd te worden zodat mijn borsten er perfect uitzien op mijn huwelijksdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei kaatje1985:

Wat fijn dat jij een datum hebt. Het lijkt me zo spannend als het eenmaal vast staat.

Wilde je zelf graag in juli of was dat de eerstvolgende datum?

Ik wilde zelf in Juli.. Heb nog niet al het geld bij elkaar. Ik vind het ook super spannend! Kan niet wachten tot ik ze heb;)

Lastig om te bepalen wat je precies wilt hè.. Koeijers is een volgens mij een voorstander van anatomisch, maar hij gaf bij mij geen voorkeur aan. Ik wilde zelf liever de anatomische, net als jij wil ik ze zo natuurlijk mogelijk en geen onnatuurlijke bolling bovenop. 

Ik hoop dat je snel geholpen kan worden, hoe eerder hoe mooier ze eruit zien op je grote dag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23 april 2016 om 08:32 zei Joy1980:

Ik lees veel goede verhalen over Koeijers en heb al veel mooie borsten van hem gezien. Dus volgens mij een hele goede keuze ! :) Straks met een gevulde jurk het altaar betreden :D Gefeliciteerd

 

Hoi Joy, ik heb vorige week het eerste consult bij dr Koeijers gehad en de operatie staat gepland op 18 mei. Maar ik zou heel graag wat meer voor en na foto's van 'zijn werk' zien... (Blijft toch heel spannend)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

ik ben door hem gelopen eind januarie, heb 380cc dual plane anatomisch. Ben van 75 a/b naar cup D/E gegaan. Ben vandaag weer bij hem geweest en hij zegt dat ik voor loop als een gemiddeld iemand. Mijn littekens zijn heel mooi en wss naar een jaar niet meer zichtbaar en er is geen kapselvorminf te boelen dus dat is allemaal positief. Het is een hele leuke man die je op je gemak stelt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi meiden,

Volgende week is het zover :rolleyes: Zelfs het tijdstip is bekend. Ik vind het nu wel erg spannend worden. 

Ben ook zo benieuwd naar het herstel omdat je daar veel verschillende verhalen over hoord. 

Zijn er nog tips? Extra kussens regelen of extra vitamine oid?

Ik hoor het graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, 

Ik heb je titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie,hier kun je verder alles updates, en na je operatie ook je verslag neer zetten en heb je alles netjes bij elkaar staan.

ik kon alleen geen exacte datum vinden in je topic, dus als je die nog even kunt vertellen dan vermeld ik die ook nog even in je titel

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend Kaatje!! Nu is het aftellen geblazen!!

ik heb braaf de arnica tabletjes gekocht en de zalf etc, maar dat is helemaal niet nodig geweest... Geen enkele blauwe plek gehad! Enige tip die ik je kan geven is het rustig aan te doen de eerste weken en de boel ff de boel te laten ;)

gewoon ff lekker genieten!

succes meis!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja ze zijn ook nog redelijk gevoelloos. 

Het is uiteindelijk 440cc geworden, Dual Plane en anatomisch. Hij had 3 maten besteld en dit was de grootste. Ik ben zelf redelijk breed gebouwd en wilde op een mooie C cup uitkomen. Ben benieuwd over een paar weken welke maat ik mag shoppen :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja dat was bij mij ook ;)

ik ging voor een C cup toen ik op consult ging, maar zit nu op 75E. Heb 390cc gekregen, ook de grootste maat :67:

btw, ze zien er helemaal niet zo groot uit in mijn beleving (maar dat zijn ze toch wel als ik de reacties hoor)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.