Ga naar inhoud

nadelen achter de borstspier?


Aanbevolen berichten

De nadelen van achter de spier te plaatsen waren voor mij dat ik na 15 jaar een Double bubble had

(maar dr van Selms had het toen over kapselcontractie waarschijnlijk voor de vergoeding van de verzekering)

Hier een uitleg http://www.gijsvanselms.nl/blog/borstprotheses-de-geschiedenis/

Bij mij wissel in 2004 zijn de protheses voor de spier geplaatst,en dat geeft toch een natuurlijke effect.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei debbiethisisme:

Heeft iemand ook ervaring met dit onderwerp met protheses voor de borstspier? 

 

Hoi Debbie! 

Ik heb mijn eerste bv in oktober 2014 gehad en ze toen achter de spier laten plaatsen met totaal niet het gewenste resultaat ik doe ook aan kracht training en mijn borst spier was zo strak dat mijn protheses helemaal werden plat gedrukt, met als resultaat geen bolling bovenaf en aan de binnenkant alleen aan de buitenkant waar ik met zwaar aan irriteerde, als ik voor de spiegel stond en me borst spieren aan spande kon ik het echt duidelijk zien.. 

Afgelopen 15 maart heb ik ze laten wisselen naar voor de borst spier en ook groter 500cc..

ik heb alleen nog niet kunnen sporten ivm ook een blinde darm operatie vorige week :(, komt allemaal wel goed had alleen wel alweer aan cardio willen beginnen haha..

wat ik nu al merk is dat me borsten vele malen voller ogen en vooral vanaf de bovenkant! Als ik me borst spier aan span zie ik ook niks geks gebeuren met me borsten Yes!! 

Owja met bankdrukken zag ik wel degelijk dat me borsten vervoormde!

waarom kies je voor anatomische implantaten? Je zou ook voor 85% gevulde (rond) kunnen gaan dan heb je oozich hetzelfde effect maar wel een mooi volume ipv alleen onderin, en ook omdat je een sporter bent met de draaikans enzo.. 

Als je vragen hebt vraag maar raak.

 

ik heb ook bijna geen pijn gehad met voor de spier plaatsing, bij achter de spier ging ik echt door een hell kon niks zelf en dan ook echt niks 

 

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Kimye*

Ik denk dat mijn voorkeur steeds meer naar voor de spier gaat dan er achter. Sporten is een groot onderdeel van mijn leven en wil ik dus ook heel graag blijven doen zonder complicaties. Wat ontzettend vervelend voor je van je blinde darm operatie! :( Hoop dat je snel hersteld en weer een beetje kracht kan opbouwen. Ik hou je op de hoogte wat me uiteindelijke keuze word.

liefs D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Debbie,

Ik snap je punt en herken je situatie..ik had ook 70 b en ben ook bij Nio geweest. ( 800 cc achter de spier) ze vervormen bij mij niet tijdens t trainen maar stonden wel wat strakker de eerste maanden.Toen de spier ontspande werden ze erg soepel waardoor ik nu geen nadelen kan noemen van  achter de spier. Ze zijn erg rond bovenin en vol;)  Mijn voorkeur ging ook uit naar voor, maar vanwege t aantal cc wilde Nio daar niet aan  beginnen. Ik denk meestal als t kan doe t dan voor de spier, maar als Nio dat afraad zou ik t zeker achter  de spier plaatsen. Ik heb er echt schik mee;)

Succes met je keuze!

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 22-4-2016 om 09:20 zei debbiethisisme:

Hey @Kimye*

Ik denk dat mijn voorkeur steeds meer naar voor de spier gaat dan er achter. Sporten is een groot onderdeel van mijn leven en wil ik dus ook heel graag blijven doen zonder complicaties. Wat ontzettend vervelend voor je van je blinde darm operatie! :( Hoop dat je snel hersteld en weer een beetje kracht kan opbouwen. Ik hou je op de hoogte wat me uiteindelijke keuze word.

liefs D

Nja nadeel is dat vaak mensen die veel sporten ook weinig vetweefsel daar hebben waardoor rimpels etc. wel sneller te zien zijn. ik heb ze achter de spier en doe sinds 6 maanden krachttraining en intensief sporten, ben 12kg afgevallen en mijn borsten zien er niet anders uit qua vorm ofzo. vind persoonlijk de vorm wel iets te natuurlijk mja mijn huidplooi ligt noueenmaal redelijk laag. mijn borstspier zelf train ik met lage gewichten, en als ik die spier écht aanspan dan zie je wel een randje lopen alsware van de spier, maar over het algemeen ontspan je die spier bijna altijd waardoor het nooit zichtbaar is.. hooguit als ik onder de zonnebank wil en op mn buik wil liggen :P wil ze ooit nog wel groter en laat me dan ook wel goed adviseren want ik ben nog niet klaar met afvallen & dan valt ook beter in te schatten of het dan nog beter is om weer achter de spier te doen of toch voor (wil dan wel heel zeker weten dat ik geen rimpels of deuken krijg) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei debbiethisisme:

Het wordt 400 cc, ronde prothese 85% gevuld en ze worden voor de spier geplaatst! Nu nog 5 maanden wachten totdat ik ze krijg :wub:

ooh zie net deze reactie, duurt nog ff maar dan heb je ze tenminste, zal wel ff wennen zijn een tijd niet meer trainen dan! mja heel veel succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei loveut:

Nja nadeel is dat vaak mensen die veel sporten ook weinig vetweefsel daar hebben waardoor rimpels etc. wel sneller te zien zijn. ik heb ze achter de spier en doe sinds 6 maanden krachttraining en intensief sporten, ben 12kg afgevallen en mijn borsten zien er niet anders uit qua vorm ofzo. vind persoonlijk de vorm wel iets te natuurlijk mja mijn huidplooi ligt noueenmaal redelijk laag. mijn borstspier zelf train ik met lage gewichten, en als ik die spier écht aanspan dan zie je wel een randje lopen alsware van de spier, maar over het algemeen ontspan je die spier bijna altijd waardoor het nooit zichtbaar is.. hooguit als ik onder de zonnebank wil en op mn buik wil liggen :P wil ze ooit nog wel groter en laat me dan ook wel goed adviseren want ik ben nog niet klaar met afvallen & dan valt ook beter in te schatten of het dan nog beter is om weer achter de spier te doen of toch voor (wil dan wel heel zeker weten dat ik geen rimpels of deuken krijg) 

Ha @loveut allereerst wat goed van je!!

Ik heb dat ook met die spier, hsb jij er verder last van? Mijn oude borstplooi komt er dan zeg maar "bovenop" te liggen, zodra ik ontspan zakt het weer weg... volgens Verdonck wordt het met de tijd wel minder (nu doet het soms nog pijn)

 

Wat is je doel? Qua afvallen enzo? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei TessaDLCDP:

Ha @loveut allereerst wat goed van je!!

Ik heb dat ook met die spier, hsb jij er verder last van? Mijn oude borstplooi komt er dan zeg maar "bovenop" te liggen, zodra ik ontspan zakt het weer weg... volgens Verdonck wordt het met de tijd wel minder (nu doet het soms nog pijn)

 

Wat is je doel? Qua afvallen enzo? Xx

wat je beschrijft heb ik ook! het doet me verder geen pijn alleen voelt soms wel raar.. maar ik ben ook pas met trainen begonnen toen ik 9 maanden PO was ofzo en kon voor mn bv vaak niet sporten vanwege mn botziekte. heb wel dat als ik op mn rug lig (helemaal plat of iets schuin) dat mijn linkerboob soms nog wilt bewegen en dat voelt wel superkut! maar volgens verdonck zou dat juist minder worden met het trainen van de spier dus twijfel om gewoon door te trainen met de borstspieren..

Nouja ik wil nog 8-10 kg afvallen want mijn vetpercentage is nog veel te hoog (begon met 40.6% en zit nu ongeveer op 33% en wil richting de 20-24%) en wil dan nog 2-4kg spier aankomen dus dan zou mn gewicht wel weer wat hoger komen uiteindelijk (mijn ideale gewicht is tussen de 56-60) en weeg nu 64kg. Oh en ook een groot doel van me is om 100kg leg press te kunnen (mn eerste doel daarmee was om meer dan mn gewicht te kunnen maar zit nu op 2sets van 80kg en 1 van 70 dus heb dat al behaald) :) 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Help! Hier ook een fanatieke sporter/crossfitter (niet alleen hobby maar ook werk) en ik weet niet wat ik moet kiezen. Dr van Selms zegt dat ik dual plane moet nemen omdat ik geen borst- of vetweefsel heb daar (lekker dan haha) maar ik ben bang dat ik er teveel last van krijg. Als ik geen pushups/pullups/OH squats meer kan doen is dat toch wel een probleempje, hoe oppervlakkig dat misschien ook klinkt. Maar als voor de spier minder mooi is, en zeker op lange termijn, dan is dat dus ook niet de beste keuze. Wat zouden jullie mij adviseren? Ik moet het as dinsdag doorgeven, ingreep is 23-3..... Bedankt vast!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-5-2016 om 16:16 zei debbiethisisme:

Het wordt 400 cc, ronde prothese 85% gevuld en ze worden voor de spier geplaatst! Nu nog 5 maanden wachten totdat ik ze krijg :wub:

Hoi Debbie, hoe gaat het nu met je? Blij met je keuze? Hoe was je herstel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Yoyo:

Help! Hier ook een fanatieke sporter/crossfitter (niet alleen hobby maar ook werk) en ik weet niet wat ik moet kiezen. Dr van Selms zegt dat ik dual plane moet nemen omdat ik geen borst- of vetweefsel heb daar (lekker dan haha) maar ik ben bang dat ik er teveel last van krijg. Als ik geen pushups/pullups/OH squats meer kan doen is dat toch wel een probleempje, hoe oppervlakkig dat misschien ook klinkt. Maar als voor de spier minder mooi is, en zeker op lange termijn, dan is dat dus ook niet de beste keuze. Wat zouden jullie mij adviseren? Ik moet het as dinsdag doorgeven, ingreep is 23-3..... Bedankt vast!!

Hi Yoyo! Ik snap je twijfels! Ik zou persoonlijk de prothese liever niet dual plane laten plaatsen als je veel sport. Ik heb de prothese voor de spier en een vriendin van mij achter de spier. Als zij ze aanspant zie je een gekke “vervorming” en vind dat er niet mooi uit zien. Niet dat je zo vaak je borsten aanspant, maar als je veel traint lijkt het mij wel lastig. Maaaar volgens mij heeft niet iedereen met dual plane er zoveel last van.. ken ook een meid die het echt maar minimaal heeft. Ligt dus denk ik aan je eigen borstspier en aan hoe ver de pc de spier “doorsnijdt”.

He maar als je graag voor de spier wil met weinig weefsel raadt ik je echt aan om naar Vd Weij te gaan. Hij plaatst bijna altijd voor de spier. Ik had ook maar weinig borst( cup A/AA ), maar hij meet je huid/weefsel dikte en als dit boven de 2 /3 cm is kan het voor de spier. En je ziet echt geen randen bij mij. 

Je zegt al een operatie datum te hebben, maar kan nooit kwaad om een second opinion te plannen. Het is toch een belangrijke beslissing.

Succes! Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.