Ga naar inhoud

Kimsy : 9 september 2016 : Dr. Nio: Parkkliniek Rotterdam


Aanbevolen berichten

Hi iedereen,

Ik wil me graag even voorstellen! Ik ben Kimberley, 26 jaar en ik kom uit Amstelveen.

1 mei heb ik een consult bij Boerhaave kliniek met dr van der Weij. Dezelfde dag heb ik een consult bij Diana Gabriels in Amstelveen. Ik ben erg benieuwd wat zij mij adviseren, zodat het voor mij allemaal iets 'tastbaarder' wordt. 

Ondertussen lees ik gezellig mee. Helaas kan ik geen foto's bekijken, jammer! 

 

Groetjes,

Kimberley

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie
5 uur geleden zei Kiwipitje:

Hi iedereen,

Ik wil me graag even voorstellen! Ik ben Kimberley, 26 jaar en ik kom uit Amstelveen.

1 mei heb ik een consult bij Boerhaave kliniek met dr van der Weij. Dezelfde dag heb ik een consult bij Diana Gabriels in Amstelveen. Ik ben erg benieuwd wat zij mij adviseren, zodat het voor mij allemaal iets 'tastbaarder' wordt. 

Ondertussen lees ik gezellig mee. Helaas kan ik geen foto's bekijken, jammer! 

 

Groetjes,

Kimberley

Als het goed is kun je nu foto's kjken omdat je jezelf hebt voorgesteld;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom Kimberley!

spannend he je consults! 

Heel veel plezier alvast erbij als je vragen hebt mag je altijd alles vragen,

Ik woon ook in Amstelveen toevallig! 

Liefs Kimye*

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Kimye*:

welkom Kimberley!

spannend he je consults! 

Heel veel plezier alvast erbij als je vragen hebt mag je altijd alles vragen,

Ik woon ook in Amstelveen toevallig! 

Liefs Kimye*

Hi Kimye,

Wat lief, dankjewel! Heb jij al een borstvergroting gehad? Bij Kliniek Amstelveen?
Ben erg benieuwd naar je ervaring!

Groetjes,
Kimberley

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Kiwipitje:

Hi Kimye,

Wat lief, dankjewel! Heb jij al een borstvergroting gehad? Bij Kliniek Amstelveen?
Ben erg benieuwd naar je ervaring!

Groetjes,
Kimberley

Ja ik ben bij Kliniek Amstelveen geopereerd! 

Door Dhr Roosenburg! De eerste keer was 325cc achter de spier (helaas was dit totaal niet het gewenst resultaat) ben opnieuw geopereerd 15 maart 2016 ook door dhr Roosenburg met 500cc high profile voor de spier! En nu heel erg blij!!

heb een erg fijne ervaring gehad bij Kliniek Amstelveen ze zijn allemaal heel lief voor je 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi iedereen,

Gister op consult geweest bij dr. van der Weij. Het was een prettig gesprek!

Aangezien ik redelijk smal ben, (1,64 en 47 kg) ging ik er al vanuit dat er alleen dual plane mogelijk zou zijn. Echter, hij adviseerde juist voor de spier. Na de passessie zou bij mij het volgende geplaatst kunnen worden: Natrella Fx 510 280 CC. Projectie 5,3 en 11,5 cm breed. Het zag er erg mooi uit in de pasbh! :rolleyes::wub:

Nu lees ik hier echter dat de meeste mensen dual plane hebben, maar ik zie ook erg mooie resultaten voor de spier. Ik weet wel dat dr. van der Weij erg voorstander is van voor de spier en dit vrijwel altijd adviseert wanneer het mogelijk is. Wat denken jullie? :)

Sowieso ga ik over twee weken nog op consult bij Nio en Koeijers. Ik ben benieuwd wat zij zeggen!

Liefs,

Kimsy

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei best_boobie:

Ik heb ff je andere topic gesloten en verborgen, aangezien je hier dezelfde info deelt :)
Houd het maar bij 1 topic, is overzichtelijker, als je het niet erg vindt :)

Mocht je je titel aangepast willen hebben, dan hoor ik het graag van je! :35:

xx BB

Prima, thanks :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei best_boobie:

Oh trouwens, De style 510 heeft een extra dunne bovenrand aan de prothse, dus die is ideaal om voor de spier te plaatsen!! 

xx BB

Hi BB,

Wil je de titel toch aanpassen naar: 1 mei consult dr. van der Weij - Boerhaave?

Dankje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

Aankomende vrijdag ga ik op consult bij dr. Nio. Nu ben ik al bij Boerhaave geweest en hier heb ik een goed gevoel over! Maar een second opinion kan nooit kwaad lijkt me.. ;)
Ik weet alleen niet of, indien ik niet in behandeling ga bij het SLAZ, de consultkosten hiervoor in rekening gebracht worden.

Weet iemand dat toevallig?  Ik las ergens dat de kosten op kunnen lopen tot EUR 150-190..:wacko:

Groetjes,
Kimsy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes, finally een datum! :)
9 september is het zover; boobiedag!

Ik krijg 280 CC eurosilicone, 85% dual plane.
Maar, nu twijfel ik of ik niet toch 100% eurosiliconen moet nemen. Heeft iemand ervaring met 85% en geeft dit ook een goede vulling aan de bovenkant? Ik ben van mijzelf vrij tenger en ik heb weinig vulling aan de bovenkant. 85% lijkt mij wel een natuurlijker resultaat geven.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

So excited :wub:

Groetjes,
Kimsy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16 mei 2016 om 14:43 zei Kimsy:

Yes, finally een datum! :)
9 september is het zover; boobiedag!

Ik krijg 280 CC eurosilicone, 85% dual plane.
Maar, nu twijfel ik of ik niet toch 100% eurosiliconen moet nemen. Heeft iemand ervaring met 85% en geeft dit ook een goede vulling aan de bovenkant? Ik ben van mijzelf vrij tenger en ik heb weinig vulling aan de bovenkant. 85% lijkt mij wel een natuurlijker resultaat geven.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

So excited :wub:

Groetjes,
Kimsy

Hey Kimsy,

Gefeliciteerd met je datum! Spannend hoor! Ik ben 13 mei geopereerd door Nio. En heb 500cc 85% gevuld dp gekregen. Ik had zelf ook bij t consult aangegeven dat ik het wel enigszins natuurlijk wilde houden. Heb je wel voorbeelden aan Nio laten zien?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Brunette1992:

Hey Kimsy,

Gefeliciteerd met je datum! Spannend hoor! Ik ben 13 mei geopereerd door Nio. En heb 500cc 85% gevuld dp gekregen. Ik had zelf ook bij t consult aangegeven dat ik het wel enigszins natuurlijk wilde houden. Heb je wel voorbeelden aan Nio laten zien?

Xx

Hi Brunette,

Nee, ik heb geen voorbeelden laten zien. Maar als ik 85% zie, vind ik dat echt super mooi! 
Nu twijfel ik alleen weer over 'voor de spier' bij van der Weij.. Ik vind zijn werk ook zo mooi!

Keuzes keuzes, zucht.. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Kimsy:

Hi Brunette,

Nee, ik heb geen voorbeelden laten zien. Maar als ik 85% zie, vind ik dat echt super mooi! 
Nu twijfel ik alleen weer over 'voor de spier' bij van der Weij.. Ik vind zijn werk ook zo mooi!

Keuzes keuzes, zucht.. :P

Whahah jaa dat is lastig hè! Als je genoeg weefsel van je zelf hebt kan je het voor de spier doen. Ik was zo goed als plat dus had weinig keuze. :P

ik zal is zoeken naar hem, ken hem niet. Maar kies in ieder geval voor een pc waarbij je een goed gevoel hebt! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Brunette1992:

Whahah jaa dat is lastig hè! Als je genoeg weefsel van je zelf hebt kan je het voor de spier doen. Ik was zo goed als plat dus had weinig keuze. :P

ik zal is zoeken naar hem, ken hem niet. Maar kies in ieder geval voor een pc waarbij je een goed gevoel hebt! :) 

Klopt, dat zeker!
Hij hanteert een grens van 2.0 cm huidplooi en ik had 2,4 dus het zou kunnen. Ik ben ook zo goed als plat hoor en ik ben tenger! Ik vind het voor de spier super natuurlijk uit zien en het beweegt mooi mee. Tevens doe ik aan paaldansen, dus voor de spier zou wel beter zijn. Ik ga gewoon nog een keer op consult om al m'n vragen af te vuren :P!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Kimsy:

Klopt, dat zeker!
Hij hanteert een grens van 2.0 cm huidplooi en ik had 2,4 dus het zou kunnen. Ik ben ook zo goed als plat hoor en ik ben tenger! Ik vind het voor de spier super natuurlijk uit zien en het beweegt mooi mee. Tevens doe ik aan paaldansen, dus voor de spier zou wel beter zijn. Ik ga gewoon nog een keer op consult om al m'n vragen af te vuren :P!

Ja precies ik snap wat je bedoeld! Gewoon nog een x langs gaan, als hij zegt dat het kan en dat je geen randen ziet, zou ik t doen! :) succes met je keuze meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

ik heb even verschillende topics samengevoegd, en verhuisd naar de goede categorie, als je nu nog verdere updates hebt, dan kun je die gewoon hier in dit topic vermelden,ik zag dat BB dit ook al iets eerder had aangekaart, want het is echt veel handiger om alles bij elkaar te hebben staan, en niet dat je dadelijk niet meer weet hoeveel verschillende topics je moet bij houden.

Verandering in titel etc kun je altijd even vragen aan ons ( mocht je toch besluiten om naar van der Weij te gaan :) )

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎16‎-‎5‎-‎2016 om 14:43 zei Kimsy:

Yes, finally een datum! :)
9 september is het zover; boobiedag!

Ik krijg 280 CC eurosilicone, 85% dual plane.
Maar, nu twijfel ik of ik niet toch 100% eurosiliconen moet nemen. Heeft iemand ervaring met 85% en geeft dit ook een goede vulling aan de bovenkant? Ik ben van mijzelf vrij tenger en ik heb weinig vulling aan de bovenkant. 85% lijkt mij wel een natuurlijker resultaat geven.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

So excited :wub:

Groetjes,
Kimsy

Hi  Kimsy,

Ook hier een twijfelaar, :) ik heb 19 september mijn bv gepland staan bij dr Nio, 350 CC eurosilicone, 85% dp. Ook ik twijfel enorm tussen 100% en 85%. Ben van mijzelf vrij plat en ben bang dat ik dan niet genoeg vulling aan de bovenkant heb. :(

Dus ik lees graag mee, iemand ervaring hiermee :)

liefs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27 mei 2016 om 10:53 zei Ylze Joelle:

Hi  Kimsy,

Ook hier een twijfelaar, :) ik heb 19 september mijn bv gepland staan bij dr Nio, 350 CC eurosilicone, 85% dp. Ook ik twijfel enorm tussen 100% en 85%. Ben van mijzelf vrij plat en ben bang dat ik dan niet genoeg vulling aan de bovenkant heb. :(

Dus ik lees graag mee, iemand ervaring hiermee :)

liefs Ylze

 

Hey meis,

ik voeg je toe aan m'n album. Ben 13 mei geopereerd door Nio. En heb dp 500cc 85% gevuld gekregen. Ik kwam van plat af :P ik zal vanmiddag nog een foto posten van 3 weken PO

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Brunette1992:

Hey meis,

ik voeg je toe aan m'n album. Ben 13 mei geopereerd door Nio. En heb dp 500cc 85% gevuld gekregen. Ik kwam van plat af :P ik zal vanmiddag nog een foto posten van 3 weken PO

xx

Dankjewel! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Brunette1992:

Hey meis,

ik voeg je toe aan m'n album. Ben 13 mei geopereerd door Nio. En heb dp 500cc 85% gevuld gekregen. Ik kwam van plat af :P ik zal vanmiddag nog een foto posten van 3 weken PO

xx

Dankjewel! Ben erg benieuwd. Hoe verloopt je herstel?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.