Ga naar inhoud

Anna Carefix BH maat L te koop


Maybel

Aanbevolen berichten

59 minuten geleden zei Maybel:

Ik hen deze 1 x aan gehad en gewassen maar deze was echt te groot dus heb nu zelf een maatje M.

Dus als iemand er 1 nodig heeft. Ik heb hem gekocht op de verwen jezelf shop van diana gabriels

€25 incl.

Ik krijg straks bh maat 75E, pas ik hem dan? Ik heb geen idee wat maat L inhoud

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Mamalisa:

Sorry laat maar, ik heb net even maattabel opgezocht ik moet M hebben, jammer

Anna carefix moet je een maat groter nemen deze valt klein uit zeggen ze dus als je m volgens tabel hebt zou je een l nodig hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh, bedankt! Wist ik niet. Mijn omvag is wel smal hoor, 68 cm, maar tetters worden straks een 70F. Wat denk jij @Maybel? Als ik zo op jouw foto kijke ben je ook heel erg smal, wat voor cupmaat heb jij? 

Was hij te groot qua omvang of cupmaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mamalisa ik heb omtrekt 83cm en 450cc gekregen en een M aangekregen. Dus denk dat de L voor jou te groot is. Hij is erg elastisch en moet juist strak zitten. Die M knelt bij mij niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Mamalisa said:

Nou weet ik het helemaal niet meer:4:

Haha sorry ik wilde je niet verwarren. Als het aan mij lag had ik de L aangedaan maar na de operatie hebben zij voor de M gekozen. 

Echter hebben zij mij wel geadviseerd om meerdere BH's mee te nemen. Vandaar dat ik de M en L mee had. Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.