Ga naar inhoud

1986el : 14 juli 2016 : Dr. Smulders : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

34 minuten geleden zei Pinkylicious:

@1986el, gefeliciteerd. Ziet er heel mooi uit. Heb even naar jouw voorsituatie gespiekt. 

Veel liefs XXX 

Dankje, en lijkt de voorsituarie op die van jou? Ze veranderen echt elke dag wel een beetje.. We maken elke dag een foto. Ik zal er zo nog een onder zetten van vanmorgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

11 dagen po zullen ze nog meer gaan hangen? Ik hoop dat de bolling aan de bovenkant nog wat minder wordt wat...

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

De komende weken gaan je borsten echt nog veranderen hoor,protheses gaan nog iets indalen en hun uiteindelijke plekkie vinden, dus je moet echt nog even geduld hebben :)

Maar vind ze nu ook al heel mooi hoor, ben je zelf tot nu toe al tevreden?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Desert-Rose:

He meis, 

De komende weken gaan je borsten echt nog veranderen hoor,protheses gaan nog iets indalen en hun uiteindelijke plekkie vinden, dus je moet echt nog even geduld hebben :)

Maar vind ze nu ook al heel mooi hoor, ben je zelf tot nu toe al tevreden?

xx

Ik vind ze naakt heel mooi maar in kleding nog erg puntig. Dat komt denk ik omdat ze nog zo vooruit staan en er nog weinig beweging in zit. Ze worden ook echt steeds mooier. Bedankt voor je berichtje

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Lotte90:

Gefeliciteerd nog met je boobs, wat zijn ze mooi zeg :123:

Hoe voel je je nu?

 

Dankje lotte,

Ik voel me eigenlijk super goed. Ben vandaag al even een dagje weg geweest en heb al een paar dagen geen pijnstilling meer. Overdag als ik zit merk ik niet eens meer dat ik borstvergroting heb gedaan als ik sta natuurlijk wel en smorgens als ik wakker wordt ook, hihi.

Echt elke dag voelt het beter en het gewicht van de borsten is al helemaal eigen geworden. Zo snel gaat dat gewoon.. bijzonder eigenlijk. Kan niet wachten tot ze echt soepel zijn (blijf het zeggen) maar elke dag kan ik ze al iets meer bewegen. Toch erg leuk om hier reacties te zien of verhalen te lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei 1986el:

Dankje lotte,

Ik voel me eigenlijk super goed. Ben vandaag al even een dagje weg geweest en heb al een paar dagen geen pijnstilling meer. Overdag als ik zit merk ik niet eens meer dat ik borstvergroting heb gedaan als ik sta natuurlijk wel en smorgens als ik wakker wordt ook, hihi.

Echt elke dag voelt het beter en het gewicht van de borsten is al helemaal eigen geworden. Zo snel gaat dat gewoon.. bijzonder eigenlijk. Kan niet wachten tot ze echt soepel zijn (blijf het zeggen) maar elke dag kan ik ze al iets meer bewegen. Toch erg leuk om hier reacties te zien of verhalen te lezen.

Wat fijn zeg.

Gaat snel eigenlijk wel he terwijl je het in je eerste week niet zou verwachten dat je erna bijna tot geen pijn meer hebt.

In de ochtend heb ik er ook last van en af en toe overdag voel ik aan mijn linkerkant wat gebeuren en voelt het trekkerig aan maar dat is wel te doen.

Het is een mooi proces en ben ook blij dat het elke dag beter gaat, dan zijn ze goed aan het genezen.

Ja, ik ben ook echt blij met dit forum ook als je even een dip hebt kun je lekker van je afschrijven en ben je gelukkig niet de enige. 

Succes met je herstel x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
3 uur geleden zei 1986el:

5 weken po

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw, dat zijn mooie borsten geworden. Complimenten voor je pc :35:.

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.