Ga naar inhoud

1986el : 14 juli 2016 : Dr. Smulders : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames.

Ik ben een moeder van 30 jaar en heb twee kindjes.. ik heb al mijn hele leven een borsten complex en zou ze heel graag willen vergroten. Via een vriendin kwam ik op dit forum en wat fijn dat ik hier terrecht ben gekomen.

 

Ik kan veel lezen over veel klinieken en ben al weer een heel stuk wijzer.

 

Ik heb om 11.15 een afspraak bij velthuiskliniek vandaag en ben heel benieuwd hoe zo'n consult in zijn werk gaat. Ik ga me nog wel verder oriënteren want ik las bij velen van jullie toch echt een ander bedrag dan bij velthuiskliniek en volgens mij zijn jullie ook blij met jullie borsten toch?

Ik hoop zo een beetje met jullie in contact te komen want het lijkt me erg fijn om met mensen te praten die ook zo'n grote stap hebben ondernomen of aan het overwegen zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid! Welkom op het forum en veel plezier vandaag met passen. En het is sowieso wel raadzaam om bij meerdere pc's op consult te gaan. 

Wat heb je nu en wat zou je graag willen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi 1986el,

ja is ook heel moeilijk hoor om een fijne pc te vinden. Zelf wordt ik 17-5 geopereerd door dr. Michel Cromheecke. Hij is mede-eigenaar geweest van Bergman kliniek en heeft is nu onder de naam Zipper in enschede begonnen. Wat een fijne rustige man. Je voelt je gelijk bij hem op je gemak. Ik ben voor anatomische implantaten €4200, kwijt. Voor ronde is dat volgens mij €3800

dit bedrag is alles totaal en er komt ook niks meer bij. Echt hele fijne kliniek. Veldhuis hoor ik ook wel goede verhalen over maar kan zijn dat die wel wat duurder is. 

Heb je 14 mei al vast staan?

groetjes Inge 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi en welkom!

Ik heb lang getwijfeld over mijn borstvergroting en heb afgelopen 12 april mijn operatie gehad, ben nu dus 8 dagen verder. Super blij ermee en heb een heel makkelijk en bijna pijnloos herstel gehad tot nu toe. 

Ik ben geopereerd door Dr Roosenburg in Amstelveen. Heb 2600 betaald voor ronde implantaten onder de spier en het ziet er erg natuurlijk uit. Voor anatomische implantaten betaal je hier 3200. Dit is alles inclusief, alleen de BH moet je nog zelf aanschaffen, deze kun je ook bij de kliniek zelf kopen. 

Wat spannend dat het nu wat dichterbij komt voor je! Weet je al hoeveel cc het zal gaan worden? 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bloem1978

 

Dankje voor je reactie... ik zal eens kijken naar zijn clinic. Mijn man heeft liever dat ik voor velthuis ga omdat deze bekend staat en mooi dichtbij is maar als Zipper ook zo dichtbij is kan ik altijd even kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi 1986el,

 

ja ik woon ook in enschede. Bij mij wordt het duel plane geplaatst. Half onder de spier. 

Zipper is echt een fijne kliniek. En je kunt er ook snel terecht. Zo wie zo om te passen en 3D foto's te laten maken. 

Super fijne arts. Ik vertrouw hem en we zien 17 mei wel of hij 400, 420 of 450 gaat plaatsen.

spannend he. Blijft altitude moeilijk de keuze. Ik heb nu 80c 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Jaaa... de datum staat vast en de laatste passessie is geweest.

Het wordt echt 410 cc voor de borstspier anatomisch. Bij velthuiskliniek enschede

Iemand a der ervaring met plaatsen voor de borstspier? De foto's zijn van het passen vanmiddag

Wat vinden jullie ervan?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei 1986el:

Tuurlijk mag dat.. gewoon nog een keer gaan  passen.. het zijn jou borsten dus zou gek zijn als dat niet zou mogen

 

 

 

Hihi ik bedoelde een maatje meer.. Ik had al gevraagd of ik high profile mocht, maar dat kon niet ivm de littekens. Zou te veel druk geven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast MissRobot

Ik vind die pasfoto's erg mooi. Als ik niet beter zo weten, dan zou ik gewoon denken dat dat je lijf is. Past erg goed bij je postuur die maat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei MissRobot:

Ik vind die pasfoto's erg mooi. Als ik niet beter zo weten, dan zou ik gewoon denken dat dat je lijf is. Past erg goed bij je postuur die maat.

Dankje... heel fijn om te horen 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op Thursday, May 12, 2016 om 08:35 zei Vrouwtjelief:

Hihi ik bedoelde een maatje meer.. Ik had al gevraagd of ik high profile mocht, maar dat kon niet ivm de littekens. Zou te veel druk geven. 

En ben je er al hoeveel cc het nu gaan worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Operatieverslag

Hoi lieve dames

Om 13.00 moest ik eindelijk in de kliniek zijn, even foto's maken en toen afscheid nemen van mijn man.. ik ging op van de zenuwen.. ook wat vond ik het spannend.

Omkleden op het bed liggen en wachten tot je wordt opgehaald. Ze waren allemaal heel lief voor mij hoor. 

Om precies14.00 werd ik geopereerd.

Om 15.30 werd ik wakker en had behoorlijk wat pijn. Ik kreeg veel pijnstilling en heb een beschuitje gegeten. Thyis kon ik mijn ogen niet open houden en heb ik eigenlijk bijna aan een stuk geslapen met een voeding kussen en vele andere kussens. Mijn man heeft me erg goed geholpen  enakte me nog een keer wakker voor de medicatie.  Vannacht een paar keer licht wakker geworden maar viel ook wel weer in slaap. Vandaag ging ook redelijk. Zelf vanuit lig stand zitten is wel moeilijk maar heb twee lieve kids die me ook goed willen helpen.

Ik krijg hey niet voor elkaar om foto's in mijn album te plaatsen maar ik zal ze hier even onder zetten. Ik hoop dat ze heel mooi gaan worden. Ik ben al wel blij met de stand van de tepels.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je boobs!

Aangezien je al een operatieverslagtopic had, zal ik dit nieuwe topic daar even in samenvoegen. Dan heb je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan en hoef jij (en wij ;) ) geen twee topics bij te houden.

Een goed herstel!! mooie boobs al!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@1986el,

 

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Die gaan vast heel mooi worden... k vind het nu al een heel groot verschil met je voorgeschiedenis. Mooi hoor en ze worden de komende tijd alleen maar mooier.  Laat je nu maar lekker vertroetelen, pak op tijd je rust en zorg dat je je medicijnen trouw op tijd in neemt. Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.