Ga naar inhoud

Welke cohesie


Aanbevolen berichten

Hallo, goede vraag. I, II en III staat voor de dichtheid van de substantie. III is bijvoorbeeld steviger dan I. I voelt soepeler aan en dus "echter". Voordeel alleen van III is dat hij minder kans op "zweten" heeft en dus veiliger is. Echter is I ook veilig. En II zit er tussen in. 

Zo iets haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Cohesive II is steviger van inhoud,deze geven net iets minder snel rimpeling dan de I, en als je weinig weefsel hebt en/of een dunne huid kan dit dus gunstiger zijn,maar ze kunnen ook net iets minder natuurlijk vallen,omdat ze door de vastere gel meer de vorm behouden.

Cohesive III word gebruikt bij de anatomische protheses.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn niet echt 'onveilige' protheses hoor. Maar als je onzeker bent kun je toch bellen naar de kliniek en vragen waarom de pc heeft gekozen voor coh 1 en evt voorleggen om voor 2 te kiezen en kijken wat ij daarop zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, Clothilde said:

Hoi ladies,

Bedankt voor jullie snelle reacties! Wat hebben jullie zelf voor protheses? Is het verstandig om cohesie II protheses (voor de veiligheid) te vragen aan mijn pc?

 

Liefs!!!

 

 

cohesie I is gewoon super veilig hoor! Ik heb die ook en dit is de meest voorkomende. Ik zou de keuze aan je arts laten hij weet wat het beste bij jou past!  Ik vind de zachtheid ook belangrijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik ben zelf nog wat onderzoek gaan doen en heb begrepen dat I wel het meest natuurlijke effect geeft en inderdaad ook veilig is. Er komt gewoon zoveel op me af en steeds weer nieuwe vragen. Gelukkig zijn er hier een hoop ervaringsdeskundigen. Ik zie dat jij ook bij Frans Straten bent geweest Bruisend en dual plane hebt. Hoe heb jij het herstel ervaren?

Liefs Clothilde

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Clothilde said:

Hoi meiden,

Ik ben zelf nog wat onderzoek gaan doen en heb begrepen dat I wel het meest natuurlijke effect geeft en inderdaad ook veilig is. Er komt gewoon zoveel op me af en steeds weer nieuwe vragen. Gelukkig zijn er hier een hoop ervaringsdeskundigen. Ik zie dat jij ook bij Frans Straten bent geweest Bruisend en dual plane hebt. Hoe heb jij het herstel ervaren?

Liefs Clothilde

 

Als een bitch! haha Sinds donderdag een borstband om en daar heb ik wel last van. Terwijl het net juist weer goed ging haha. Verder gaat het wel goed met me!

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG haha, en ik ben al zo bang. Maar het is het waard!! Ik heb 2 weken vrij na de bv. Werk 36 uur p.w op kantoor. Denk ja dat dat goed gaat komen? De eerste week hoef ik wel maar twee dagen te werken gelukkig.

Wat was trouwens jouw voorsituatie en op welke maat ben je uitgekomen? Aan de ene kant kan ik gewoon echt niet wachten maar zie er ook weer tegenop. Zo dubbel...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Clothilde said:

OMG haha, en ik ben al zo bang. Maar het is het waard!! Ik heb 2 weken vrij na de bv. Werk 36 uur p.w op kantoor. Denk ja dat dat goed gaat komen? De eerste week hoef ik wel maar twee dagen te werken gelukkig.

Wat was trouwens jouw voorsituatie en op welke maat ben je uitgekomen? Aan de ene kant kan ik gewoon echt niet wachten maar zie er ook weer tegenop. Zo dubbel...

 

Nou ik hoop het... want ik heb ook een kantoor baan en as maandag is het 2 weken geleden en moet ik ook weer aan de slag :45: ik mag gewoon weer gelijk 36 uur aan de slag. Maar de weken daarop hebben we hemelvaart en koningsdag dus dat helpt.

Mijn voor situatie was een niet bestaande maat maar wel borsten... 80AA kon ik niet vinden en 75A was kwa omtrek te strak en kwa cup nog te groot. Mijn BH maat hoop ik met 2 maanden te weten, ik gok 80D (wat gelijk staat aan 70F).

Ik had het echt onderschat en de eerste week een beetje geschrokken. Wtf had ik mezelf aan gedaan. Maar iedere dag knap je een beetje op en nu 11 dagen later heb ik absoluut geen spijt en word met de dag blijer :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Houd je me op de hoogte? Ik ben heel benieuwd hoe het werken je af zal gaan. Inderdaad fijn dat die feestdagen eraan komen, dat scheelt weer wat. Ik ben ook bang na het lezen van alle dual-plane-horror-herstel verhalen en dat ik achteraf denk OMG what did I get myself in to?! Maar goed, we moeten er wat voor over hebben he! Ik heb een grote B/ kleine C. Ik krijg 500 cc en Frans denkt dat ik op een E cup uitkom. Ik dacht altijd dat E zo groot was maar in de pasbh viel het echt enorm mee.

ik heb hier nog tramadol liggen, zou ik die kunnen nemen na de operatie? Hopelijk lukt het dan een beetje met slapen de eerste nachten...Hoe heb jij dat opgelost?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minutes ago, Clothilde said:

Houd je me op de hoogte? Ik ben heel benieuwd hoe het werken je af zal gaan. Inderdaad fijn dat die feestdagen eraan komen, dat scheelt weer wat. Ik ben ook bang na het lezen van alle dual-plane-horror-herstel verhalen en dat ik achteraf denk OMG what did I get myself in to?! Maar goed, we moeten er wat voor over hebben he! Ik heb een grote B/ kleine C. Ik krijg 500 cc en Frans denkt dat ik op een E cup uitkom. Ik dacht altijd dat E zo groot was maar in de pasbh viel het echt enorm mee.

ik heb hier nog tramadol liggen, zou ik die kunnen nemen na de operatie? Hopelijk lukt het dan een beetje met slapen de eerste nachten...Hoe heb jij dat opgelost?

Ja je krijgt na de operatie een recept van ze me voor celabrex. Dat is iets wat ze gebruikte omdat niet iedereen tegen Tramdol kan. Maar als jij er wel tegen kan gewoon even aangeven. Ik kon namelijk ook niet tegen de celabrex en was overgegaan op Naproxen samen met de gebruikelijke paracetamol. Dus sla die ook in!

En slapen heb ik opgelost door slaappillen te vragen bij mijn huisarts!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een keer een zenuwbeknelling gehad (AU!) en daar toen die tramadol voor gekregen. Daar heb ik nog een zooi van liggen. Ik had nog steeds pijn als een ... maar ik werd er wel spacy van en kon in ieder geval een beetje slapen. Slaappillen ga ik ook maar alvast halen dan en paracetamol. Nog 2,5 week!! Ik las ergens ook iets over vitamines die je een paar weken van te voren kon gaan nemen voor een sneller herstel en pillen tegen blauwe plekken....

Bedankt voor al je advies meid! XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.