Ga naar inhoud

Afspraak maken voor consult - gaat dat altijd zo?


Kyrez

Aanbevolen berichten

Hi!

Ik ben nieuw op dit forum (lees al wel een tijdje mee), maar ik zit met een vraagje. Ik zit al langer met de wens om een borstvergroting te laten doen en de laatste tijd ben ik er actief mee bezig. Zo ben ik uitgekomen bij de kliniek Diana Gabriels en BE Clinic in België. Met beide heb ik contact gehad en heb ik een afspraak gemaakt voor een consult (BE Clinic bij Dr. Plovier en Diana Gabriels bij Frank Straten).

Het eerste wat mij wel opviel is dat het mailcontact zo lastig gaat! Ik werk eigenlijk fulltime waar ik niet echt privé kan bellen, vandaar dat ik het via de mail heb gedaan. Veel van mijn vragen werden niet beantwoord/genegeerd en dat vond ik wel vreemd. Bij Diana Gabriels vroeg ik bijvoorbeeld wat de tijden waren die nog beschikbaar waren naast de tijd die ze mij aanboden, en die vraag werd eigenlijk compleet genegeerd en er werd alleen "dankjewel" geantwoord, omdat ik mijn gegevens had doorgegeven.

Is dit normaal? Hebben anderen dit ook zo ervaren? Frank Straten lijkt mij, na alle ervaringen die ik heb gelezen, een hele goede dokter. En Dr. Plovier ook, maar vind het mailcontact toch een beetje vaag, want bij BE Clinic ging het eigenlijk net zo. Ik zag net ook een topic over Diana Gabriels in dit subforum en daar waren meer mensen die problemen hadden met het maken van een afspraak bij deze kliniek..Is het wijs om misschien een consult in te plannen bij de kliniek van Frank Straten zelf? (Kliniek Heyendael) Of maakt dat weinig uit?

Groetjes,

Kyrez

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het maakt een wereld van verschil uit of je via Diana gaat of via Frans zelf. 

Ik was via Diana maar ben halverwege geswitcht naar Heyendael en spijt dat ik dat niet vanaf het begin heb gedaan. De service is daar zoveel beter. Altijd een antwoord op je vragen, ook per mail en anders zeggen ze het wel in je voicemail. Je krijgt altijd antwoord en als het niet direct is wel binnen een paar dagen. 

Maar de service gaat ook verder. Bij je operatie komen ze bijvoorbeeld langs met een bloemetje, je krijgt een privé kamer ipv een gedeelde kamer en de nazorg is vele malen beter. Daarnaast kan je altijd bij Frans terecht en niet via een omweg want Diana is altijd het eerste aanspreek punt. Ook als je vragen van de pc wil. Daarnaast heb je altijd contact met mensen met een medische achtergrond en niet zomaar iemand die wijs loopt te doen. Bijvoorbeeld met het verwijderen van je pleisters. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Bruisend:

Het maakt een wereld van verschil uit of je via Diana gaat of via Frans zelf. 

Ik was via Diana maar ben halverwege geswitcht naar Heyendael en spijt dat ik dat niet vanaf het begin heb gedaan. De service is daar zoveel beter. Altijd een antwoord op je vragen, ook per mail en anders zeggen ze het wel in je voicemail. Je krijgt altijd antwoord en als het niet direct is wel binnen een paar dagen. 

Maar de service gaat ook verder. Bij je operatie komen ze bijvoorbeeld langs met een bloemetje, je krijgt een privé kamer ipv een gedeelde kamer en de nazorg is vele malen beter. Daarnaast kan je altijd bij Frans terecht en niet via een omweg want Diana is altijd het eerste aanspreek punt. Ook als je vragen van de pc wil. Daarnaast heb je altijd contact met mensen met een medische achtergrond en niet zomaar iemand die wijs loopt te doen. Bijvoorbeeld met het verwijderen van je pleisters. 

Ja hier ben ik inderdaad ook achter gekomen! Had Heyendael een mailtje gestuurd, werd gelijk gebeld door de consulente en ze legde alles uit. Heel duidelijk en super aardig ook! En hoorde inderdaad dat je een privé kamer krijgt, dat klinkt echt zoveel fijner. Zag wel dat je bij Heyendael kunt kiezen uit 1 of 3 jaar nazorg, waar heb jij voor gekozen?

Ik weet nu in ieder geval wel zeker dat ik de afspraak voor een consult bij Diana lekker ga afbellen. Die paar honderd euro meer maakt mij echt niet uit. Het gaat om mijn lichaam en heb bij Heyendael toch een beter gevoel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeys @Kyrez

Goed van je dat je eerst op onderzoek gaat voordat je je operatie doet. En het is psies zoals jezelf zegt het is jou lichaam en je moet er een goed gevoel bij hebben. Ik was zelf ook eerst naar DG geweest. Waar het heel slordig was had een tijd afgesproken en werd uiteindelijk pas na meer als een uur wachten geholpen. Was daarna bij de arts en dat ging zo snel dat ik het idee had dat het lopend band werk was. Het is wel mijn lichaam waar we het over hebben en geen product toch ??? Uiteindelijk besloten om naar boerhaave te gaan. Ben uiteindelijk hetzelfde kwijt geweest ( maar al zou het duurder zijn had ik het nog gedaan) voor dezelfde procedure. Maar ik ben zo tevreden over de nazorg en alles en voelde me daar zekers geen product. Het is jou lichaam en daar heb je maar 1 van wees er zuinig op. Ook al zou het wat meer kosten moet dan niet uitmaken toch. Plan verschillende afspraken bij meerdere artsen waar jij een goed gevoel bij heb. Dat voel je gauw genoeg. Succes met zoeken. 

Xxxies

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minutes ago, Kyrez said:

Ja hier ben ik inderdaad ook achter gekomen! Had Heyendael een mailtje gestuurd, werd gelijk gebeld door de consulente en ze legde alles uit. Heel duidelijk en super aardig ook! En hoorde inderdaad dat je een privé kamer krijgt, dat klinkt echt zoveel fijner. Zag wel dat je bij Heyendael kunt kiezen uit 1 of 3 jaar nazorg, waar heb jij voor gekozen?

Ik weet nu in ieder geval wel zeker dat ik de afspraak voor een consult bij Diana lekker ga afbellen. Die paar honderd euro meer maakt mij echt niet uit. Het gaat om mijn lichaam en heb bij Heyendael toch een beter gevoel :)

Mooi zo! En ja, je betaalt 350 euro meer maar hiervoor krijg je; privékamer, nazorg, bloemetje, persoonlijk contact en in mijn geval ook de borstband (scheelt toch weer 50 euro). 

Ik heb gekozen voor 1 jaar nazorg. Ik heb er vertrouwen in dat deze arts gewoon kei goed is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Bruisend:

Mooi zo! En ja, je betaalt 350 euro meer maar hiervoor krijg je; privékamer, nazorg, bloemetje, persoonlijk contact en in mijn geval ook de borstband (scheelt toch weer 50 euro). 

Ik heb gekozen voor 1 jaar nazorg. Ik heb er vertrouwen in dat deze arts gewoon kei goed is. 

De borstband krijg je toch bij dual plane? Wat is dit precies voor iets? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Kyrez said:

De borstband krijg je toch bij dual plane? Wat is dit precies voor iets? :)

De borstband krijg je bij anatomische protheses om ze op hun plek te houden zodat ze goed in het weefsel kunnen kapselen. 

En sommige meiden krijgen de borstband als de prothese een beetje hulp nodig heeft met zakken. Zodra je de operatie hebt gehad zit het namelijk nog niet allemaal op zijn plek en kan het nog wel een paar weken duren voordat het mooi zit. En ik ben een van die meiden die een "okseltiet" heeft haha. Dus nu duwt hij ze langzaam omlaag. Heb een grote band om mijn lichaam heen die er niet uit zit en nogal ongemakkelijk is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bruisend:

De borstband krijg je bij anatomische protheses om ze op hun plek te houden zodat ze goed in het weefsel kunnen kapselen. 

En sommige meiden krijgen de borstband als de prothese een beetje hulp nodig heeft met zakken. Zodra je de operatie hebt gehad zit het namelijk nog niet allemaal op zijn plek en kan het nog wel een paar weken duren voordat het mooi zit. En ik ben een van die meiden die een "okseltiet" heeft haha. Dus nu duwt hij ze langzaam omlaag. Heb een grote band om mijn lichaam heen die er niet uit zit en nogal ongemakkelijk is. 

Wat is een okseltiet? :lol: Ik leer vanalles hier haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minutes ago, Kyrez said:

Wat is een okseltiet? :lol: Ik leer vanalles hier haha!

Dat de prothese zo hoog zit dat die zowaar in je oksel zit :45: of niet dan @Niesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15 april 2016 om 20:47 zei Bruisend:

Dat de prothese zo hoog zit dat die zowaar in je oksel zit :45: of niet dan @Niesje

Hahahaha! En hoe komt dat dan dat de één daar meer last van heeft dan de ander? Want ik neem aan dat niet iedereen zo'n borstband krijgt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15 april 2016 om 18:29 zei Bruisend:

De borstband krijg je bij anatomische protheses om ze op hun plek te houden zodat ze goed in het weefsel kunnen kapselen. 

En sommige meiden krijgen de borstband als de prothese een beetje hulp nodig heeft met zakken. Zodra je de operatie hebt gehad zit het namelijk nog niet allemaal op zijn plek en kan het nog wel een paar weken duren voordat het mooi zit. En ik ben een van die meiden die een "okseltiet" heeft haha. Dus nu duwt hij ze langzaam omlaag. Heb een grote band om mijn lichaam heen die er niet uit zit en nogal ongemakkelijk is. 

Borstband krijg je bij Bergman ook wannee je dual plane ronde protheses krijgt! Ligt dus niet aan de vorm

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Kyrez said:

Hahahaha! En hoe komt dat dan dat de één daar meer last van heeft dan de ander? Want ik neem aan dat niet iedereen zo'n borstband krijgt? 

 

1 hour ago, Lindsay12345 said:

Borstband krijg je bij Bergman ook wannee je dual plane ronde protheses krijgt! Ligt dus niet aan de vorm

Borstband krijg je wanneer je lichaam een extra duwtje kan gebruiken. Het is dus niet zo dat iedereen hem standaard krijgt. Echter zag ik bij dag 2 PO al dat mijn lichaam wel wat hulp kon gebruiken. 

Wees blij als je hem niet nodig hebt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Bruisend:

 

Borstband krijg je wanneer je lichaam een extra duwtje kan gebruiken. Het is dus niet zo dat iedereen hem standaard krijgt. Echter zag ik bij dag 2 PO al dat mijn lichaam wel wat hulp kon gebruiken. 

Wees blij als je hem niet nodig hebt! 

Zeker een erg vervelend gevoel?! Alsof er iets tegen je borst duwt ?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.